Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parjataan exiä!!

Vierailija
19.06.2010 |

Noniin eli nyt on lupa kertoa kaikki ärsyttävät asiat existä ja heidän tavoistaan. Lupa haukkua kunnolla ;)



Oma exäni oli sekä tyhmä että avuton.



Häntä olisi vain pitänyt kehua, eikä hän ymmrtänyt laisinkaan jos hänelle sanoi jotain "rakentavaa palautetta" ts neuvoi häntä tekemään jonkun asian toisin, ihan ystävälliseenkiin sävyyn sanottu palaute sai hänet raivon valtaan ja alkoi kauhea tivaaminen että "mitenniin muka ja olenko oikeasti huono ja sano nyt mitä tarkoitit ja blabla". Rasittavaa.



Vitsiä hän ei myöskään ymmärtänyt laisinkaan jos se koski häntä itseään, eli muille hän oli porukassa kyllä kova nauramaan ja muistelemaan toisten mokia mutta annas olla kun hänestä sanoi jotain hassua tai heitti vitsiä, alkoi taas kauhea tivaaminen että "enkä ole no mitenniin muka mitä tarkoitit no enkä ole".



Ja aina tuo tivaaminen ja jankutus kesti niin kauan että lopulta tiuskaisin että olet ihan kun joku 4v joka tivaa joka asiasta eikä usko kerralla kun jotain sanoo. Muistan myös muutaman kerran porukassa ollessa parin hänen kaverinsa sanoneen hänelle että "älä nyt jaksa enää tivata kun se oli vitsi"..



Ja sitten toinen ärsyttävä piirre oli avuttomuus ja kädettömyys. Voin melkein sanoa että minullakin naisena pysyi ruuvimeisseli paremmin kädessä kuin hänellä ja ymmärsin vaikkapa lipaston kasausohjeet paremmin kuin hän. Kauhean kova hän oli pätemään ja lupaamaan että kyllä minä ja kyllä minä ja minä menen sinne töihin ja blabla, mutta totuuden nimissä hänellä oli vain pätkätöitä muutamissa firmoissa koska hän oli huolimaton eikä töissäkään kyennyt ottamaan palautetta ja ohjeita, ja hän itse usein lähti työpaikasti siksi koska "pomo haukkui" (eli neuvoi, antoi palautetta ym).

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavasti vastattu ap:lle =)


vaan kuvaus omista tunteistani ex-tyttöystävääni kohtaan. Tekisin mitä tahansa, että saisin hänet tuntemaan itsensä yhtä huonoksi kuin minä - ja uskokaa pois, olen yrittänytkin - mutta totuus on, että hän on minua onnellisempi, rakastetumpi, halutumpi, terveempi ihminen ja tietää sen.

Vihaan häntä. Vihaan kaikkia naisia, jotka elävät onnellista elämää olematta kiinnostuneita minusta. Haluaisin olla itse siinä valta-asemassa, missä hyvät naiset ovat, ja yritänkin esiintyä ikäänkuin olisin muiden yläpuolella. Kuitenkin todellinen elämänhistoriani näyttää, että olen aina ollut sekä fyysisen rujouteni että mielenterveysongelmieni takia miehenä eräänlainen vitsi. Näin tuntuu ajattelevan myös vaimoni, joka vihaa minua (olen pettänyt häntä ja lapsiamme). Helvetin naiset! Minä näytän teille vielä; minä alennan teidät kaikki ja kostan teille katkeruuteni.

Kakkonen

Vierailija
2/46 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Hänen alapäänsä haisi niin pahalle, että sen haistoi välillä ovelle asti kun tuli kotiin. Syytä etsittiin gynekologien, kissojen ja koirien kanssa, mutta sellaista ei löytynyt. Lemmenonkalo yksinkertaisesti lemusi aivan järkyttävälle.

nimim. "Helevetin pahanhajuinen pillu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kaiken tämän lisäksi väkivaltainen. Onneksi sain lähdettyä suhteesta pitkän kärvistelyn jälkeen.


Tapahtuiko sitä paljonkin? Löikö hän myös lapsia?

Vierailija
4/46 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tavanomaisen, epätoivoisen ja läpinäkyvän valtafantasiointisi sijaan. Ehkä tästä käynnistyy sinulla vihdoinkin jonkinlainen henkinen kasvu! (Enpä kyllä usko, kun et edes keski-ikään mennessä ole saanut pienintäkään tolkkua omasta tunne-elämästasi, saati sitten parisuhteessa elämisestä, sitoutumisesta ja vanhemmuuteen kuuluvasta vastuusta.)


vaan kuvaus omista tunteistani ex-tyttöystävääni kohtaan. Tekisin mitä tahansa, että saisin hänet tuntemaan itsensä yhtä huonoksi kuin minä - ja uskokaa pois, olen yrittänytkin - mutta totuus on, että hän on minua onnellisempi, rakastetumpi, halutumpi, terveempi ihminen ja tietää sen.

Vihaan häntä. Vihaan kaikkia naisia, jotka elävät onnellista elämää olematta kiinnostuneita minusta. Haluaisin olla itse siinä valta-asemassa, missä hyvät naiset ovat, ja yritänkin esiintyä ikäänkuin olisin muiden yläpuolella. Kuitenkin todellinen elämänhistoriani näyttää, että olen aina ollut sekä fyysisen rujouteni että mielenterveysongelmieni takia miehenä eräänlainen vitsi. Näin tuntuu ajattelevan myös vaimoni, joka vihaa minua (olen pettänyt häntä ja lapsiamme). Helvetin naiset! Minä näytän teille vielä; minä alennan teidät kaikki ja kostan teille katkeruuteni.

Kakkonen

Vierailija
5/46 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin syytä katkeruuteen niin unohtakaa ne paskiaiset ja jatkakaa omaa elämäänne. Mikään ei ole uudessa parisuhteessa niin rasittavaa kuin exää haukkuva kumppani. Tuntuu olevan hyvin yleistä varsinkin miehillä, että eivät käsittele suhteitaan ennen kuin vasta seuraavassa suhteessa, johon kaikki mennyt paska tuodaan jauhettavaksi.

Vierailija
6/46 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin syytä katkeruuteen niin unohtakaa ne paskiaiset ja jatkakaa omaa elämäänne. Mikään ei ole uudessa parisuhteessa niin rasittavaa kuin exää haukkuva kumppani. Tuntuu olevan hyvin yleistä varsinkin miehillä, että eivät käsittele suhteitaan ennen kuin vasta seuraavassa suhteessa, johon kaikki mennyt paska tuodaan jauhettavaksi.

En minä jollain menneisyyden sekopäällä avioliittoani rasita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on saavuttanut omassa elämässään ne asiat, mitkä minä olisin itselleni halunnut mutta en oman tasapainottomuuteni ja epärehellisyyteni takia ole saanut; vakaan, rakkaudentäyteisen avioelämän ja hyvän pohjan lasten elämälle. Olen niin täynnä kateutta että halkean!

t. 2 & 9 & vielä joku muu numero


Ja ketjun itseään vihaavalle miehelle tsemppiä. Aloita muutoksen tekeminen tänään, pienin askelin. Lopulta sinäkin voit elää onnellista elämää mukavan kumppanin kanssa. Ei ole totta että ihminen ei koskaan muutu. Muuttua voi varsin paljonkin, jos itse niin haluaa.

t. 32

Vierailija
8/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ap sitä, että jos haukut exääsi noin pahasti, niin se kertoo paljolti siitä, miten paha olo sinulla itselläsi on ja siitä, että miten huonosti olet onnistunut parisuhteesi valitsemaan.



Itselläni on exä, josta ei ole mitään valittamisen sanaa ensimmäiseltä 8 vuodelta, sitten asiat muuttuivat ja valitettavasti niin pysyvästi, että yhdessäolomme ei enää ollut mahdollista, mutta edelleenkin olen varma, että jos sellainen mies kuin exäni oli suhteemme alkuvuodet kävelisi vastaan, niin uskoisin, että siinä on elämäni mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap mutta vastaan silti koska olen osittain eri mieltä kanssasi. Exän haukkuminen kertoo väistämättä siitä että on tosiaan aikanaan tehnyt, syystä tai toisesta, huonon valinnan. Sitä se sen sijaan ei kerro, että olisi välttämättä paha olo. Minä olen osallistunut tähän ketjuun, ja koen kyllä olevani hyvin onnellinen omassa elämässäni. Ei voi ajatella, että tyytyväisyys omaan elämään jotenkin taianomaisesti poistaisi todelliset mielipiteet menneisyyden ihmisistä, jotka ovat tehneet jotain pahaa ja tekevät yhä (joskin nykyään muille).

Vierailija
10/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen elämä minullakin menee hienosti tunteiden, lasten ja parisuhteen osalta. tietenkin aina on niitä arkisia asioita, jotka toisinaan aiheuttaa ylimääräistä stressiä.



se, että miksi itse muistelen huonoja aikoja ex:ien kanssa on, että niistä tilanteista ja suhteista on jäänyt sellaisia kokemuksia, joita en halua uudelleen elää. nykyinen suhde voi hyvin ehkä osaksi sen takia, koska molemmat meistä välillä muistelevat niitä huonoja suhteita, eikä kumpikaan halua enää sellaista tapahtuvaksi. tästä syystä molemmat meistä mieheni kanssa panostaa tähän suhteeseen kaikkensa huomioiden myös ne omat ja toisen huonot puolet ennen kuin niistä muodostuu suhteeseen mörköjä.



itselläni edellinen mies oli väkivaltainen alkoholisti, joka petti joka käänteestä. suhteessa ei ollut luottamusta, ei rehellisyyttä. lisäksi alisti fyysisesti, mutta myös henkisesti. tästä syystä edelleenkin paikkakunnalla liikkuu juttuja, että minä olen sekopää ym valheita. ex oli kykenemätön huolehtimaan omasta pojastaan sekä muista lapsistaan, jotka eivät asuneet meillä.



nykyisellä miehelläni kaksi edellistä suhdetta on päättynyt, koska avokki ja vaimo ovat pettäneet ja lähteneet toisen miehen matkaan. omia lapsia tällä miehellä ei ole, mutta minun lapsilleni mies on koko suhteen ajan ollut isä, jota lapsillani ei koskaan ole ollut.



näitä asioita ollaan käyty molempien suhteiden suhteen lävitse aika moneen kertaan ja ehkä se osaltaan on vahvistanut meidän keskinäistä suhdetta. molemmilla on samat periaatteet toimivan suhteen suhteen, luottamus ja rehellisyys kaiken a ja o. kaikesta pystytään puhumaan ja asiat selvitetään mahdollisimman nopeasti yhdessä puiden, ettei toisen tarvitse murehti yksinään.



itse hyväksyn sen, että olen tehnyt aivan käsittämättömän typeriä ihmissuhdevalintoja menneisyydessäni ja se heijastuu edelleen tämän päivän elämäämme. tosin sen voisi ajatella olevan positiivinen asia, koska tällä hetkellä perheeseen ja parisuhteeseen on palannut luottamus ja tietää niitä sudenkuoppia, mihin ei enää halua langeta. kiitos siitä kaikille kuspäis:ille ex:lle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itseäni vihaa vaan ex-tyttöystävääni. Hän on saavuttanut omassa elämässään ne asiat, mitkä minä olisin itselleni halunnut mutta en oman tasapainottomuuteni ja epärehellisyyteni takia ole saanut; vakaan, rakkaudentäyteisen avioelämän ja hyvän pohjan lasten elämälle. Olen niin täynnä kateutta että halkean!


Jos olisit itseesi ja elämääsi tyytyväinen, tuskin tuntisit kateutta exääsi kohtaan.

t. 32

Vierailija
12/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen puolison on valinnut, rakastanut ja hellinyt ja monesti jopa lapsia tälle tehnyt. Mikä on vialla omassa arvostelukyvyssä, jos ihana puoliso muuttuu hirviöksi omien silmien alla parissa vuodessa kuten nykyään näyttää tapahtuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista jotain on tässä ketjussa jo käsiteltykin.

Itsehän sen puolison on valinnut, rakastanut ja hellinyt ja monesti jopa lapsia tälle tehnyt. Mikä on vialla omassa arvostelukyvyssä, jos ihana puoliso muuttuu hirviöksi omien silmien alla parissa vuodessa kuten nykyään näyttää tapahtuvan?

Vierailija
14/46 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tunteita exää kohtaan, joten ei oo myöskään syytä parjata häntä. Taitaa olla lähinnä katkerien (jätettyjen/petettyjen) hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen yrittänyt esittää kaikenlaisia naurettavia väitteitä, jotka eivät kestä pienintäkään tarkastelua. Hävettää hirveästi, mutta intän ja toistelen silti näitä juttuja ad infinitum. Se on pientä tässä konkurssissa, kun on niin paljon muutakin hävettävää; oma vaimo vihaa ja lapset ovat hoidossa minun takiani.

Vierailija
16/46 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tällainen raukkamainen kyyristelijä. Kyyristely on helppoa kun ei ole selkärankaa. En edes halua käyttäytyä normaalisti, mieluummin elän pää pensaassa peläten, milloin ja miten tie nousee pystyyn.

t. "Ketjun itseään vihaava mies" joka ei muista kaikkia numeroitaan


Ja ketjun itseään vihaavalle miehelle tsemppiä. Aloita muutoksen tekeminen tänään, pienin askelin. Lopulta sinäkin voit elää onnellista elämää mukavan kumppanin kanssa. Ei ole totta että ihminen ei koskaan muutu. Muuttua voi varsin paljonkin, jos itse niin haluaa.

t. 32

Vierailija
17/46 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tunteita exää kohtaan, joten ei oo myöskään syytä parjata häntä. Taitaa olla lähinnä katkerien (jätettyjen/petettyjen) hommaa.


Ns. jättäjän (tai sille statukselle kovasti hinkuvan) on näemmä joskus vaikea päästä yli siitä, että sillä "jätetyllä" onkin paljon parempi elämä.

Vierailija
18/46 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tunteita exää kohtaan, joten ei oo myöskään syytä parjata häntä. Taitaa olla lähinnä katkerien (jätettyjen/petettyjen) hommaa.

Ns. jättäjän (tai sille statukselle kovasti hinkuvan) on näemmä joskus vaikea päästä yli siitä, että sillä "jätetyllä" onkin paljon parempi elämä.

Minä olen jätetty, mutta mulla on nyt todellakin parempi elämä.

Vierailija
19/46 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin eli nyt on lupa kertoa kaikki ärsyttävät asiat existä ja heidän tavoistaan. Lupa haukkua kunnolla ;) Oma exäni oli sekä tyhmä että avuton. Häntä olisi vain pitänyt kehua, eikä hän ymmrtänyt laisinkaan jos hänelle sanoi jotain "rakentavaa palautetta" ts neuvoi häntä tekemään jonkun asian toisin, ihan ystävälliseenkiin sävyyn sanottu palaute sai hänet raivon valtaan ja alkoi kauhea tivaaminen että "mitenniin muka ja olenko oikeasti huono ja sano nyt mitä tarkoitit ja blabla". Rasittavaa. Vitsiä hän ei myöskään ymmärtänyt laisinkaan jos se koski häntä itseään, eli muille hän oli porukassa kyllä kova nauramaan ja muistelemaan toisten mokia mutta annas olla kun hänestä sanoi jotain hassua tai heitti vitsiä, alkoi taas kauhea tivaaminen että "enkä ole no mitenniin muka mitä tarkoitit no enkä ole". Ja aina tuo tivaaminen ja jankutus kesti niin kauan että lopulta tiuskaisin että olet ihan kun joku 4v joka tivaa joka asiasta eikä usko kerralla kun jotain sanoo. Muistan myös muutaman kerran porukassa ollessa parin hänen kaverinsa sanoneen hänelle että "älä nyt jaksa enää tivata kun se oli vitsi".. Ja sitten toinen ärsyttävä piirre oli avuttomuus ja kädettömyys. Voin melkein sanoa että minullakin naisena pysyi ruuvimeisseli paremmin kädessä kuin hänellä ja ymmärsin vaikkapa lipaston kasausohjeet paremmin kuin hän. Kauhean kova hän oli pätemään ja lupaamaan että kyllä minä ja kyllä minä ja minä menen sinne töihin ja blabla, mutta totuuden nimissä hänellä oli vain pätkätöitä muutamissa firmoissa koska hän oli huolimaton eikä töissäkään kyennyt ottamaan palautetta ja ohjeita, ja hän itse usein lähti työpaikasti siksi koska "pomo haukkui" (eli neuvoi, antoi palautetta ym).


Tämä on suoraan kuin meiltä. Ja ero tuli. Hah!

Vierailija
20/46 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tunteita exää kohtaan, joten ei oo myöskään syytä parjata häntä. Taitaa olla lähinnä katkerien (jätettyjen/petettyjen) hommaa.


Ns. jättäjän (tai sille statukselle kovasti hinkuvan) on näemmä joskus vaikea päästä yli siitä, että sillä "jätetyllä" onkin paljon parempi elämä.

todistaa ja esittää että heidän elämänsä menee paremmin kuin jättäjällä. Siksi nämä jätetyt ovat myös ahkereimpia exänsä mustamaalaajia suhteen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi