Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa.

Vierailija
28.09.2005 |

.

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aamulla, illalla Tukholmassa, yö hotellissa ja aamulaivalla takaisin. Eli on lyhyempi kuin Hesasta. Kenen kanssa ap miehesi sanoi lähtevänsä?

Vierailija
142/185 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas noustaaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tällasta voi kyl ihan hyvin sattua!

Nimim. Entinen ukko oli kusettaja

Vierailija
144/185 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olet ap? kerro kuulumiset.

Vierailija
145/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas se tarina...

silti uskon kaiken, koska on kuin omasta historiastani...

voimia ap:lle

Vierailija
146/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttui silmään toi Kokkola, kotikaupunkini. Miten nyt on tilanne?

Vierailija
147/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Provo!

Vierailija
148/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan sit yhdessä kusipäiset miehet maanrakoon!

Vierailija
149/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettelen hyviä energioita täältä :)

Vierailija
150/185 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä voi olla kummallinenkin väärinkäsitys..

siis onhan mahdollista, että suunnittelevat jotain ylläriä yhdessä tms.

Voimia!

Vierailija
151/185 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hirveästi viitsi täällä enää asioistani kertoa, ilmeisesti joku täällä on esiintynyt minuna tai antanut väärää tietoa.

olen edelleen veljeni luona ja aion pysyäkin täällä vielä jonkin aikaa (olen opiskelija ja pystyn irrottautumaan, kun joku sitäkin ihmetteli).

Miehen kanssa on puhuttu asiat selväksi puhelimessa, hän on tunnustanut suhteensa " ystävääni" ja minä siis aion erota, ilman miehen suostumusta.Puhelusta sen verran, että mies itki ja oli surullinen petoksestaan, pyysi minua palaamaan kotiin että yritettäisi vielä. En antanut hänelle mitään toivoa vaan sanoin, että itse olet valintas tehnyt, mä en pysty antamaan kummallekaan anteeksi. Mies tietää mun menneisyyden ja vaikutti ainakin olevan vilpittömästi pahoillaan. Vihaan häntä silti, ehkä vielä vähän rakastan mutta viha on paljon syvempi tunne. En enää jaksa edes itkeä. Tuosta " ystävästäni" en ole kuullut mitään, ei anteeksipyyntöä ei mitään. En jaksa nyt enää ajatella heitä enkä edes halua.oon kai vielä jossain shokkitilassa tms. ihan turta.

ap

Vierailija
152/185 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani puolestasi. Pidä nyt vain huolta itsestäsi, pidä vähän taukoa ennen kuin tapaat exäsi ja sen " ystäväsi" , se on tosi raastava kokemus ja sinun pitää vähän toipua ja koota voimia ennen sitä.

Voimia.

Vierailija
153/185 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vielä kerran *voimahali*

T. entinen koulukiusattu myös

Vierailija
154/185 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä lemmenlomalla hotellissa. Ettei teidän enää tarvitse pohtia sitä laivajuttua.

ap

Vierailija
155/185 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ja voimia sinulle!

Hyvä että sinulla on veljesi ja hyvä että sinulla on ilmeisesti kuitenkin ainakin yksi todellinen ystävä (hän joka haki autosi takaisin). Hyvä että olet jaksanut olla vahva ja olet jaksanut järjestää asioitasi.

Minä en aikoinaan ollut noin järkevä ja vahva kuin sinä olet, minun X-poikaystävä petti minua ja annoin anteeksi ja hän petti uudelleen ja aneli taas anteeksi lupasi ettei toistu ja petti sitten vielä kerran saman naisen kanssa... sitten pistin onneksi välit poikki ja sen jälkeen parin epäonnistuneen seikkailun jälkeen tapasin elämäni miehen.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että kohtaamasi ihmiset olisivat jatkossa hyviä ihmisiä jotka kohtelevat sinua hyvin.

Muista myös se että on olemassa amattiauttajia- kaikkea ei ole pakko kestää ja käsittellä yksin.

Paljon voimia ja jaksamista!

Vierailija
156/185 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan muiden mukana voimia. Ihailen selkärankaista päätöstäsi ottaa heti paikkasi ja osoittaa, miten Sinua voi ja saa kohdella. Tiedän miten kipeältä pettäminen tuntuu enkä unohda niitä muistoja koskaan. Voisin sanoa että edelleen ajoittain vihaan exääni siksi mitä hän teki minulle, vaikken häntä juuri enää ajattelekaan ja pilaa päivääni.

Jos saisin mennyttä muuttaa, olisin kanssa Sinun tavoin sanonut lyhyesti ja napakasti kantani, tehnyt selväksi miten alhaisesti miehesi ja ystäväsi toimivat ja sitten -lähtenyt. Älä jää roikkumaan tilanteeseen vaan vetäydy parantamaan mielesi ja jatka sitten elämääsi ilman tällaisia epäkelpoja yksilöitä.

Voimia!

Vierailija
157/185 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ansaitse sinua. Ansaitsee vain paska läjän! Tsemppiä!

Vierailija
158/185 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sulla nytten menee??

Vierailija
159/185 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olis ukon ilme näkemisen arvoinen kun avain ei enää käykään ;)

Vierailija
160/185 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi