Olen shokissa.
Kommentit (185)
niin tällasta voi kyl ihan hyvin sattua!
Nimim. Entinen ukko oli kusettaja
missä olet ap? kerro kuulumiset.
olipas se tarina...
silti uskon kaiken, koska on kuin omasta historiastani...
voimia ap:lle
tarttui silmään toi Kokkola, kotikaupunkini. Miten nyt on tilanne?
Haukutaan sit yhdessä kusipäiset miehet maanrakoon!
lähettelen hyviä energioita täältä :)
tässä voi olla kummallinenkin väärinkäsitys..
siis onhan mahdollista, että suunnittelevat jotain ylläriä yhdessä tms.
Voimia!
en hirveästi viitsi täällä enää asioistani kertoa, ilmeisesti joku täällä on esiintynyt minuna tai antanut väärää tietoa.
olen edelleen veljeni luona ja aion pysyäkin täällä vielä jonkin aikaa (olen opiskelija ja pystyn irrottautumaan, kun joku sitäkin ihmetteli).
Miehen kanssa on puhuttu asiat selväksi puhelimessa, hän on tunnustanut suhteensa " ystävääni" ja minä siis aion erota, ilman miehen suostumusta.Puhelusta sen verran, että mies itki ja oli surullinen petoksestaan, pyysi minua palaamaan kotiin että yritettäisi vielä. En antanut hänelle mitään toivoa vaan sanoin, että itse olet valintas tehnyt, mä en pysty antamaan kummallekaan anteeksi. Mies tietää mun menneisyyden ja vaikutti ainakin olevan vilpittömästi pahoillaan. Vihaan häntä silti, ehkä vielä vähän rakastan mutta viha on paljon syvempi tunne. En enää jaksa edes itkeä. Tuosta " ystävästäni" en ole kuullut mitään, ei anteeksipyyntöä ei mitään. En jaksa nyt enää ajatella heitä enkä edes halua.oon kai vielä jossain shokkitilassa tms. ihan turta.
ap
olen pahoillani puolestasi. Pidä nyt vain huolta itsestäsi, pidä vähän taukoa ennen kuin tapaat exäsi ja sen " ystäväsi" , se on tosi raastava kokemus ja sinun pitää vähän toipua ja koota voimia ennen sitä.
Voimia.
Tsemppiä vielä kerran *voimahali*
T. entinen koulukiusattu myös
helsingissä lemmenlomalla hotellissa. Ettei teidän enää tarvitse pohtia sitä laivajuttua.
ap
Jaksamista ja voimia sinulle!
Hyvä että sinulla on veljesi ja hyvä että sinulla on ilmeisesti kuitenkin ainakin yksi todellinen ystävä (hän joka haki autosi takaisin). Hyvä että olet jaksanut olla vahva ja olet jaksanut järjestää asioitasi.
Minä en aikoinaan ollut noin järkevä ja vahva kuin sinä olet, minun X-poikaystävä petti minua ja annoin anteeksi ja hän petti uudelleen ja aneli taas anteeksi lupasi ettei toistu ja petti sitten vielä kerran saman naisen kanssa... sitten pistin onneksi välit poikki ja sen jälkeen parin epäonnistuneen seikkailun jälkeen tapasin elämäni miehen.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että kohtaamasi ihmiset olisivat jatkossa hyviä ihmisiä jotka kohtelevat sinua hyvin.
Muista myös se että on olemassa amattiauttajia- kaikkea ei ole pakko kestää ja käsittellä yksin.
Paljon voimia ja jaksamista!
toivotan muiden mukana voimia. Ihailen selkärankaista päätöstäsi ottaa heti paikkasi ja osoittaa, miten Sinua voi ja saa kohdella. Tiedän miten kipeältä pettäminen tuntuu enkä unohda niitä muistoja koskaan. Voisin sanoa että edelleen ajoittain vihaan exääni siksi mitä hän teki minulle, vaikken häntä juuri enää ajattelekaan ja pilaa päivääni.
Jos saisin mennyttä muuttaa, olisin kanssa Sinun tavoin sanonut lyhyesti ja napakasti kantani, tehnyt selväksi miten alhaisesti miehesi ja ystäväsi toimivat ja sitten -lähtenyt. Älä jää roikkumaan tilanteeseen vaan vetäydy parantamaan mielesi ja jatka sitten elämääsi ilman tällaisia epäkelpoja yksilöitä.
Voimia!
Miehesi ei ansaitse sinua. Ansaitsee vain paska läjän! Tsemppiä!
Kyllä olis ukon ilme näkemisen arvoinen kun avain ei enää käykään ;)
Vierailija: