Käytkö vielä leffoissa
Kommentit (58)
Käyn jos mieleiseni leffa pyörii. Gladiator 2 menen katsomaan kun kerkeän.
Käyn jos siellä on jotain katsomisen arvoista. Netflixistä tiedän, ettei siellä ole.
Enpä ole käynyt 20 vuoteen, lataan kaiken netistä.
Lopetin vuosia sitten kun näytökset muuttuivat seurustelu- ja syöntitilaisuuksiksi.
Elokuvateatterissa se ääni ja iso valkokangas saa keskinkertaisestakin leffasta hyvän kokemuksen 👍 Tänä vuonna olen käynyt katsomassa Furiosan ja Deadpool3 leffat.
Katsoin viimeksi elokuvissa Uuno Helsingin herra, silloin eteen tuli isopäinen mies joka puhui kokoajan, mielummin katson leffan kotona, eikä noi nykyhinnat houkuttele.
Käyn epassirahoilla monta kertaa vuodessa. Tuskin itse maksaen tulisi kovin usein käytyä.
Mulla ei ole netflixiä mutta en silti käy leffoissa koska ei ole enää varaa.
Gladiator 2 ja Niko ja myrskyporojen arvoitus ovat ainakin lähiaikojen suunnitelmissa.
Leffasta saa ihan elämyksen teatterissa kuin kotisohvalla. Parempi katselukokemus. Iso näyttö ja paremmat äänet
En. Mutta ennole koskaan tykännyt käydäkään. musiikki pauhaa kuulovaurion rajoilla, valot välkkyy epilepsiakohtauksen partaalla, ihmiset rykii, höröttää, haisee, mässyttää, rapistelee, jos haluaa käydä vessassa ei saa laitettua paussille, joutuu kököttää epämukavassa tuolissa samassa asennossa toista tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Leffasta saa ihan elämyksen teatterissa kuin kotisohvalla. Parempi katselukokemus. Iso näyttö ja paremmat äänet
Monella on iso näyttö ja hyvä äänetoisto kotona. Parempi katselukokemus ilman häiriköitä.
En käy, eikä johdu Netflixistä, jota en käytä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta on paremmat äänet ja elämyksellisyys. Kuitenkin se, että eteen tai viereen tai saliin saattaa tulla vaikka mitä pällejä, jotka sen kaiken sitten pilaavat. Käyn leffassa n. 4 kertaa vuodessa eli aika harvoin, mutta joka kerta joku toinen häiritsee jollain tapaa.
Herkutkin olisi kiva valita joskus itse eikä ostaa pakotettuna teatterin herkkuja. Hinnoista en edes aloita. Nelihenkisen perheen elokuvailta vie kolminumeroisen summan. Vaikka varaa on, niin usein valitaan mieluummin kotisohva, vaikka elämys ei niin kokonaisvaltainen olisikaan.
Olen vuonna 2005 käynyt viimeksi elokuvateatterissa.
En käy. Hinnat liian korkeat ja epämukava istuin. Mainoksia 15 minuuttia. Köhivät ja aivastelevat katsojat. Jonotus. Ei kiinnostavia elokuvia. Äänet särkevät tärykalvot=tinnitus. En löydä mitään positiivista sanottavaa elokuvissa käynnistä.
Netflixistä löytyy kaikki ? Katsot siis p a s k a a