Olen shokissa.
Kommentit (185)
mä tuhlasin just puol tuntia elämästäni lukemalla tätä ketjua joka onkin ilmeisesti kirjotettu jo puoltoistavuotta sitten.
Mutta montako vuotta tulee täytteen?
Vierailija:
Mutta montako vuotta tulee täytteen?
Vierailija:
En tiedä enää miten päin olla. aamusta asti olen toiminut kuin robotti, nyt tulin istumaan tähän koneelle ja kirjoitin miehelleni mailin. Jossa kerroin, että jätän hänet enkä halua enää tämän jälkeen olla hänen kanssaan missään väleissä.
Miksi näin? Aamulla menin bussilla viereiseen kaupunginosaan tarkoituksenani mennä ystäväni luo, koska hän on ollut sairaana ja piristämään häntä. Mitä näinkään? Mieheni auto seisoi tuon ystävän pihalla. Mieheni pitäisi tällä hetkellä olla ruotsin risteilyllä työporukan kanssa, jolle hän eilen illalla lähti. Tarkoitus oli tulla huomenna kotiin. Minä olen siihen mennessä jo lähtenyt.Kirjoittelin tänne monta kuukautta takaperin, kun epäilin että miehelläni ja tällä ystävälläni saattaisi olla jotain meneillään. Kummatkin kiistivät asian ehdottomasti. (vaikka mulla oli erittäin vahvat epäilyt asiasta)
No nytpä ei tarvitse enää ihmetellä. saatana että olen vihainen. ja surullinen. en osaa oikein olla. 7 yhteistä vuotta takana, ei onneksi lapsia vaikka sekin oli suunnitelmissa. Nyt ei sitäkään tule. mun elämältä on pudonnut pohja.
No, ap täällä. Olen hommaamassa kotipaikkakunnaltani itselleni vuokra-asuntoa. Miehen kanssa nähtiin kasvotusten viikonloppuna ja yritettiin setviä asioita. Mies ei kestä kritiikkiä eikä arvostelua yhtään, yritti jopa pettämisenkin panna minun piikkiini. Etten ole ollut tarpeeksi kotona, antanut tarpeeksi seksiä ja hellyyttä. Niinpäniin, mistäs hän sen tietää kun ei ole ollut kotona itsekään, vaan hypännyt vieraissa. En jaksanut edes alkaa huutamaan miehelle, mutta sainpahan vahvistuksen tunteilleni etten ole oikeasti tuntenut häntä koskaan. Ihan vieras tyyppi on minulle enkä löydä enää edes sitä rakkautta mitä aiemmin luulin tuntevani. Tällä hetkellä olen omassa asunnossamme, sain jalomielisesti luvan olla täällä sen aikaa kunnes löydän oman kämpän. Arvatkaas missä mies punkkaa? " ystävä" ei ole edelleenkään ottanut mitään yhteyttä. Mieheni ei välittänyt häneltä minkäänlaista anteeksipyyntöä tosin luulen että häntä hävettää ihan helvetisti. Hassua, miten järkevästi kuitenkin ajatukseni toimii ja kuinka varma olen siitä, etten halua enää yrittää. Tapaamisemme päättyi siihen, että mieskin sanoi: ei tästä taida enää tulla mitään. Kas kun oivalsi.
Elämä jatkuu.
huutaako tässä pitäisi? Mulla on ehkä vähän kyyninen asenne päällä mutta eiköhän meistä reagoi asioihin jokainen eri tavalla. En jaksa enää itkeä ja raivota, oon sitä tehnyt ihan tarpeeksi. Ei tää oo mun elämän lppu, ei oikeesti oo! Tää saattoi olla mun elämäni onnellisin tapahtuma, loppujen lopuksi. Ei oo enää mitään syytä raivota.
Älä suotta vatvo oikeutetussa säälissä ja pettymyksessä, vaan siirry seuraavaan vaiheeseen eli oman elämäsi rakentamiseen. Voin puhua vaan omasta puolestani, mutta harmittaa hirveästi ja hävettää, kuinka lapselliseen takertuvaan käytökseen itse sorruin vastaavassa tilassa -vaikka jo silloin tiesin, etten edes halua petollista miestä takaisin. Nyt 4 vuoden jälkeen olen jaloillani ja onnellinen. Tervehdin aina reippaasti ja kovaäänisesti exääni kaupassa ja aina kun se pysähtyi juttelemaan että " kuinka sä nyt oot voinut" , kerroin sille miten mukavaa on seurustella MIEHEN kanssa. Exää näkyy yhä harvemmin ja miehenkin kanssa ollaan jo aviopari. Näin se homma etenee.
näin on tutkimuksissa todistettu.
ei ihmisillä oo enään mitään arvoja. tää maailma on sairas.
tää voi oikeesti olla oikeeta elämää...
Tätä tapahtuu!
tämä ketju hetki pinnalla kun tuntuu olevan taas keskusteluissa
mä luin tän ketjun silloon aikoja sitten.. =) Mitähän mahtaa ap:lle kuulua??!
kirjoitustyyli paljasta ap:tä..... Kovin on tyyli samaa kuin " julkkiksen tyttöystävällä" ja " avoimen yo:n opiskelijalla jolla suhde opettajaansa" ..
t. kollega
Vierailija:
kirjoitustyyli paljasta ap:tä..... Kovin on tyyli samaa kuin " julkkiksen tyttöystävällä" ja " avoimen yo:n opiskelijalla jolla suhde opettajaansa" ..t. kollega
helppoa tuo on tunnistaa kirjoitustyyli, sanavalinnat, lauserakenteet jne
Sitten ei ap taida enää täällä pyöriä, ellei ole löytänyt uutta miestä ja yritä lasta.
esimerkiksi " suhinaa suksivarastossa" . Siinäkin oli aika dramaattisia käänteitä.
Itselläni kävi uutenavuotena niin, että mies sanoi olevansa kaverillaan juhlimassa. Myöhemmin kun kyselin hänen lapseltaan että mites se uusvuosi meni, hän sanoi et " iskä on kieltänyt kertomasta" ...ja lopun arvaattekin!