Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan aikuisten varpaita :((

Vierailija
11.06.2010 |

Ällöttävän näköistä, kun varpaat ja kantapäät näkyy. Vaikka olisi ns. hoidetut. Itse pidän sinnikkäästi nylonsukkia myös kesäisin. Vaikka olisi pistokkaat jalassa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridaan tai Kaliforniaan tai kesalla mihinkaan pain USA:aa.

Vierailija
22/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaat on aina ällöttänyt myös minua, sama varvas myös,hävettää sanoa varvas ja korvaan sen sanalla jalkaterä tms.

Halkeilevat kantapäät, keltaiset varpaankynnet, sekä karvat ukkovarpaassa..hyi! Ja haju, sekin ällöttää.

Minua ällöttää kuitenkin enemmän korvavaikku..ajatus, kun jotkut rakastelevat ja heillä on korvavaikkua korvissaan, on hupaisaa. Neuroosiahan tämä on, ei voi mittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sukat sandaalien kanssa??

Eihän niin voi pukeutua!!

Vierailija
24/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisitko imemään varpaitani...? ei kai yksi syylä haittaa? sellainen suolainen maku olisi tarjolla..... uuuuuuh....

Vierailija
25/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on typerän näköistä, jos on jalassa sellaiset ballerina-kengät, joissa se kengän raja menee niin, että varpaanvälit näkyvät. Minusta se on vähän sama, kuin jos on housut niin matalalla, että persvako vilkkuu. Samoin sellaiset remmikengät, joista pikkuvarvas tunkee remmien välistä ulos sivulle. Rumaa, kivuliasta ja epäkäytännöllistä!

Vierailija
26/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet kokoa 35, kuin lapsella, karvattomat ja pyöreät. Kynnet sileät, hillittyä lakkaa aina siististi laitettuna.

Vierailija
27/60 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nylonsukkia"?!"?!?!??!?!?!

Oletko kenties 99 vee????

Vierailija
28/60 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhoidetut jalat ovat kauniit, mutta yöks hoitamattomia jalkoja pitkine kynsineen! Mun miehen varpaankynnet ovat välillä pitkät. Hän nukkuu vatsallaan ja ne varpaankynnet raapivat patjaa, kylmiä väreitä menee...

Vierailija
29/60 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaat ällötä, elleivät ole tosi huonokuntoiset (siis kynnet ja iho), mutta en toisaalta pidä jalkoja mitenkään erityisen ihastuttavinakaan.

Olen kuitenki tosi paljon paljain jaloin, koska se on mukavaa. Kylään otan yleensä sukat mukaan.

Vierailija
30/60 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia katselee mielellään. Ja kun jalkojen omistajakin on ylpeä omistaan, niin mikäs sen mukavampaa

Vierailija
31/60 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaat ällötä, elleivät ole tosi huonokuntoiset (siis kynnet ja iho), mutta en toisaalta pidä jalkoja mitenkään erityisen ihastuttavinakaan.

Olen kuitenki tosi paljon paljain jaloin, koska se on mukavaa. Kylään otan yleensä sukat mukaan.

Minullakin asia näin.

Vierailija
32/60 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin jos naiset kulkevat varpaat paljaana sandaaleissa eivätkä ole lakanneet varpaankynsiään! Silloin tulee kyllä sellaisesta naisesta tosi epämiellyttävä kuva, että ei huolehdi itsestään. En ymmärrä miksi niitä varpaita pitää esitellä, jos ei tajua lakata varpaankynsiä. Mikään ei ole niin epäseksikäs ja epänaisellinen näky naisella kuin lakkaamattomat varpaankynnet!

Minä lakkaan aina, talvellakin. On kivempi mennä saunaan, kun on nätit varpaat!

Vierailija
33/60 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

legendaarinen av-ketju taas, että! Siis varvasfobia, ei hyvää päivää!!! Only on av :DDD

Vierailija
34/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kiusasi yrittämällä työntää varpaitaan mun suuhun. Juoksin aivan kauhuissani vessaan haukkomaan happea, ettei paljon naurata. Vituttaa kun ei tuo ukko suostu uskomaan että pelkään ihan tosissani varpaita ja voin fyysisesti ja henkisesti pahoin jos joudun kontaktiin varpaiden kanssa.

Vierailija
35/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä kovasti olla ajattelematta tai katsomatta niitä. Helpottaa heti.

Vierailija
36/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat.... :D

Vierailija
37/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai matalissa kengissä, mutta avokärkiset korkkarit, varsinkin on kapeampi kärki, saa varpaat näyttämään ihan hirveiltä.

Muotiblogeja on välillä kiva lukea, mutta aina jos niissä on lähikuvia kengistä, niin julkkistenkin varpaat näyttää aina ihan hirveiltä.

Ja varpaat on nyt itsessäänkin niin omituiset. Ihme möykkyjä.

Vierailija
38/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan sit kun niihin halkeamiin on jumittuntu likaa. YÄK!

Vierailija
39/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes ajatellut, että varpaat olisivat ällöt. Onhan ne tietty, jos ovat hoitamattomat mutta kauniisti lakatuthan ovat hienot.

Vierailija
40/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes ajatellut, että varpaat olisivat ällöt. Onhan ne tietty, jos ovat hoitamattomat mutta kauniisti lakatuthan ovat hienot.

Ensin kirjoitat, ettet ole koskaan ajatellut varpaiden olevan ällöt, mutta jo seuraavassa lauseessa kirjoitat, että ne voivat olla. *huoks*

Joskus on hauskaa kuvitella miten muutenkin inhottavat tuttavat tanssisivat jotain rivitansia varpaat paljaina. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi