Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan aikuisten varpaita :((

Vierailija
11.06.2010 |

Ällöttävän näköistä, kun varpaat ja kantapäät näkyy. Vaikka olisi ns. hoidetut. Itse pidän sinnikkäästi nylonsukkia myös kesäisin. Vaikka olisi pistokkaat jalassa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä en pidä, kun ihmiset tulee kylään paljain jaloin... :-P Yök. Siis tyyliin varvassandaaleissa tms. kesäkengissä, ilman että alla on sukkia. Ja sitten ne pitää niitä likaisia haisevia yököttäviä paljaita jalkojaan meidän sohvalla ja rahilla, läpsyttelevät pitkin kämppää.

Joo. Neuroosi se on varmaan tämäkin.

ja lattiassa on inhottavia jalanjälkiä, kun iho on aina rasvainen ja mitä sieniä sitten levittävät ympäri toisten kotia. Oksettaa ja kuvottaa, enkä tiedä miten saisin kyseiset henkilöt ymmärtämään (olen vihjannut melko suoraan, sukattomuudesta, mutta en ole kehdannut sanoa suoraan), että tulisivat sukat jalassa kylään. Oma asia mitä kotonaan tekevät, mutta kyläilemään ei paljain jaloin mennä!

Vierailija
42/60 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana koristella niitä mm. varvassormuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljas iho ja etenkin toppi päällä kulkevat ihmiset. Tällaista jalka- ja varvasinhoa mulla ei onneksi ole.

Vierailija
44/60 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisikaan olla hienompaa kuin ihanan naisen ihanan pienet varpaaat. NAM!

T. Mies, jonka ilon pilaatte näillä kammoillanne. :(

Vierailija
45/60 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kun jollakin aikuisella on sääreen asti olevat sukat ja sandaalit ja sit kaprit. Hyi hemmetti ja sit kun se on viel joku vanha papparainen XD

Vierailija
46/60 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asun kehä 3 alueella ja käytän silti sandaaleissa sukkia ;)

Vierailija
47/60 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajua miks ihmiset pitää sandaleissa sukkia. Anna mä arvaan, asutte Kehä 3:n ulkopuolella??

Siisti ihminen pitää varpaansa ja kantapäänsä kunnossa. Sitä varten on mm. kauneushoitolat keksitty, ja kynsilakat, jalkaraspit ja rasvat.

Miks teil on sandaalit jos teillä on sukat??????

Nimenomaan siellä kolmosen sisällä näkee irtoripsisillä oksettavia varpaita sandaaleissa.

Vierailija
48/60 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varpaani ovat söpöt ja mies haluaa niitä suudella ja imeskellä ja näyttää hyvinkin nautiskelevan puuhastaan.

Vierailija
49/60 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun varpaani ovat söpöt ja mies haluaa niitä suudella ja imeskellä ja näyttää hyvinkin nautiskelevan puuhastaan.

Kuulostaa hyvältä. Kunpa itsekin pääsisin vielä joskus varpailun pariin. :)

Vierailija
50/60 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa varpaat myös.

Kamalinta on, kun työkaverit kulkevat sandaaleissa varpaitaan esitellen.

Vierailija
51/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,kohta tämä kauheus on edessä kun taas läpsytellään sandaaleissa hikivarpaita esitellen. Kesä on tulossa.

Vierailija
52/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä ap minun varpaani, jotka ovat kuin sormet, melkein yhtä pitkät. En ole vielä opetellut napsuttelemaan varpaitani. Ehkä joskus yllätän baaritiskillä.

Vierailija
53/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin varpaiden inhoaja.

Oli etovaa, kun jossakin vaiheessa lähes kaikkien lomakuvissa oli se klassikko, jossa rantamaiseman edessä harottivat kuvaajan varpaat 🤢

Vierailija
54/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on niin rumat varpaat, että yritän olla niitä näkemättä. Muuten mies on hyvän näköinen ja kokoinen. Joskus sängyssä kun nään ne varpaat, niin voin niin pahoin että nousen hetkeksi sängystä muuta ajattelemaan... 🙈

Vierailija
55/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silloin jos naiset kulkevat varpaat paljaana sandaaleissa eivätkä ole lakanneet varpaankynsiään! Silloin tulee kyllä sellaisesta naisesta tosi epämiellyttävä kuva, että ei huolehdi itsestään. En ymmärrä miksi niitä varpaita pitää esitellä, jos ei tajua lakata varpaankynsiä. Mikään ei ole niin epäseksikäs ja epänaisellinen näky naisella kuin lakkaamattomat varpaankynnet!

Minä lakkaan aina, talvellakin. On kivempi mennä saunaan, kun on nätit varpaat!

Ei auta kuule lakkaus mitään. Jos varpaat on rumat niin ne on rumat myös kynnet lakattuina.

Vierailija
56/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kammottavaa.

Meillä oli päiväkodilla jotkut juhlat ja siellä ihmiset olivat sukkasilleen. Voin pahoin kun näin kaikkien jalkojen muodot ja käppyrät. Siis olen tosiaan niin neuroottinen että inhottaa jo sukat jalassakin!!! Paljaita jalkoja en voi katsoakaan...

Lasten jalat on eri asia.

Voi je esus mikä he lvetin id iootti olet!

Vierailija
57/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatatan varpaisiin ensi kesänä pitkät rakennekynnet.

Vierailija
58/60 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö ketju kannatti nostaa 13 vuoden takaa?

Vierailija
59/60 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kammottavaa.

Meillä oli päiväkodilla jotkut juhlat ja siellä ihmiset olivat sukkasilleen. Voin pahoin kun näin kaikkien jalkojen muodot ja käppyrät. Siis olen tosiaan niin neuroottinen että inhottaa jo sukat jalassakin!!! Paljaita jalkoja en voi katsoakaan...

Lasten jalat on eri asia.

No voi d ziisus sentään.... ongelmahan on siis (lähinnä) sun korvien välissä. Lähinnä siksi, että toki on joitain jolla peseytymättömyys tekee siitä ongelman.

Oletteko koskaan miettinyt, mikä järki on käyttää sukkia etenkin lämpimänä vuodenaikana, jos olet vaikka koko päivän jossain toimistolla jotkut popot jalassa? Jalathan vaan hikoo ihan hemmetisti ja ei ole ihme jos kynnet alkaa näyttää ja haista ällöltä, yms yms. Ja siis kai te kaikki nyt käytte päivittäin pesulla ja pesette ne "kavionne" ettei ne haise, että ei niitä ole sukkiin pakko sen takia verhota vaiko mitä?

Siis eihän me käytetä hanskojakaan ympäri vuoden, ja sisätiloissa. Aatelkaa nyt, tumput käsissä helteellä, yhtä vähän järkee kun sukat jaloissa kesällä...

Vierailija
60/60 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varpaat on aina ällöttänyt myös minua, sama varvas myös,hävettää sanoa varvas ja korvaan sen sanalla jalkaterä tms.

Halkeilevat kantapäät, keltaiset varpaankynnet, sekä karvat ukkovarpaassa..hyi! Ja haju, sekin ällöttää.

Minua ällöttää kuitenkin enemmän korvavaikku..ajatus, kun jotkut rakastelevat ja heillä on korvavaikkua korvissaan, on hupaisaa. Neuroosiahan tämä on, ei voi mittää.

Kantapäät , jalkojen iho yleensäkin tietysti huoliteltu, ja kosteusvoideltu. Varpaankynnet hoidettu (jos on keltaiset, on jotain sientä kyllä varmaan....) karvat voi poistaa varpaista yhtälailla kuin muistakin ruumiinosista. Päivittäin pestyt jalat ei haise, ellei niitä sitten haudo jossain sukissa... froteiset tennissukat jaloissa, kun lämpötila kesällä >25 C , ei ihme jos hikoaa ja haisee, yöks...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme