Inhoan aikuisten varpaita :((
Ällöttävän näköistä, kun varpaat ja kantapäät näkyy. Vaikka olisi ns. hoidetut. Itse pidän sinnikkäästi nylonsukkia myös kesäisin. Vaikka olisi pistokkaat jalassa.
Kommentit (60)
vauvojen varpaat ovat ihania kyllä :)
Erityisen paljon vihaan omia varpaita, todella rumat, yök..
...Ja työkseni sitten geelailen niitä.
aina on sukat jalassa, vaikka olisi sandaalit. en vain ymmärrä varpaiden esittelyä.
aina on sukat jalassa, vaikka olisi sandaalit. en vain ymmärrä varpaiden esittelyä.
oot varmaan tosi tyylikkään näköinen :DD
Aivan kammottavaa.
Meillä oli päiväkodilla jotkut juhlat ja siellä ihmiset olivat sukkasilleen. Voin pahoin kun näin kaikkien jalkojen muodot ja käppyrät. Siis olen tosiaan niin neuroottinen että inhottaa jo sukat jalassakin!!! Paljaita jalkoja en voi katsoakaan...
Lasten jalat on eri asia.
mutta siitä en pidä, kun ihmiset tulee kylään paljain jaloin... :-P Yök. Siis tyyliin varvassandaaleissa tms. kesäkengissä, ilman että alla on sukkia. Ja sitten ne pitää niitä likaisia haisevia yököttäviä paljaita jalkojaan meidän sohvalla ja rahilla, läpsyttelevät pitkin kämppää.
Joo. Neuroosi se on varmaan tämäkin.
Mua allottaa jo oman 6 vuotiaan tyttarenkin varpaat, kun isovarpaasta lahti kynsi irti...Brrr....
en tajua miks ihmiset pitää sandaleissa sukkia. Anna mä arvaan, asutte Kehä 3:n ulkopuolella??
Siisti ihminen pitää varpaansa ja kantapäänsä kunnossa. Sitä varten on mm. kauneushoitolat keksitty, ja kynsilakat, jalkaraspit ja rasvat.
Miks teil on sandaalit jos teillä on sukat??????
Minua on myös aina ällöttänyt omat ja muiden aikuisten varpaat. Jotain ällöä niissä on. Oksennus meinaa tulla, kun nään mieheni leikkaavan varpaankynsiään. Huh. Voitte kuvitella kuin kammottavaa oli nähdä aikuisviihde elokuva, jossa mies imi naisen varpaita. Ihan kamalaa.
koskaan sandaaleja.. Tai no korkeintaan ihan mökkioloissa.
ovat kyllä kauhein yhdistelmä mitä voi keksiä. Toivottavasti säästätte varvasneurootikot minut siltä näyltä.
Vihaan varpaita (omia ja muiden).
Varvassukat on myös ällöttävät. Ihan kuin olis 4 kättä. Brrr etovaa...
Tuo on kyllä ihan totta, mainio mielikuva! :D
Varvassukat on myös ällöttävät. Ihan kuin olis 4 kättä. Brrr etovaa...
Ne on vaan varpaat!! :DDD
Pitääkö niitä ajatella sen syvällisemmne? Tai katselaa sen kummemmin?
Tää ei kyl ny ihan ymmärrä :/
Ne sandaali+sukka yhdistelmät on ihan hirveitä! HUONOKUNTOISET jalat on kyllä ällöttävät, mutta jos ei voi pitää sandaalia paljaassa jalassa ja sukka on laitettava, niin laittakaa nyt perkele sitten kunnon kengätkin älkääkä näyttäkö pelleiltä sandaaleissa + sukissa!
toisaalta etelän lomilla en myöskään pidä sukkia sandaaleissa. Olette vähän höhliä.
En kiinnitä huomiota toisten varpaisiin jos ne ei ole ihan nenän edessä. Lakatut varpaankynnet ei kyllä ole hienot minustakaan.
Eihän rumia naamojakaan tarvitse piilottaa.
En tiedä ketään aikuista, jolla olisi nätit varpaat.