DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!
Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)
Kommentit (746)
..mutta eihän siellä ollut kuin yksi viiva...Aivan pieni piste oli siinä missä sen toisen viivan pitäisi olla, semmonen " raskaana" (eli siinä toisen viivan kohdalla) testiviivan keskellä testiä oleva pieni haalea mini viiva...Pitäishän siinä olla koko viivan mitalta semmosta haaleaa väriä, eikös vaan..?
Toivottavasti sulle mortem näyttäis testi reilusti plussaa:) Tuut sitten heti kertomaan meille tuloksen;) Pidän sulle peukkuja! Niin ja oisin sulta vaan silloin demissä kysässy sun menkoistas että oliko ne silloin alkaneet:)
testi-ikkunassa vahva viiva, ja siinä " raskaus-ikkunassa" se piste? jos se piste näkyy vielä 5-10min kuluttuakin niin kyllä se sitte vois olla positiivinenkin tulos, kun eihän siihen tulos-ikkunaan mitään pitäisi jäädä jos ei sitä hCG-hormoonia ole.
no nyt tuossa ruvettiin tekemään asfalttia meidän pihaan:) rasitti vaan ku ennen 8 oli jo meteliä ku kaikenmaailman koneet tuossa jylläs.
Kyllä sullekkin jardins se plussa tulee sieltä :)
Vuoto on ihan täysin loppu :) Ei nää voineet olla menkat ku vaan 2päivää tulivuotoa ja niin niukkaa oli että.. Täytyy testata muttakun en uskalla, ku pelkään sitä yhtä viivaa paljon..
mavu:
testi-ikkunassa vahva viiva, ja siinä " raskaus-ikkunassa" se piste? jos se piste näkyy vielä 5-10min kuluttuakin niin kyllä se sitte vois olla positiivinenkin tulos, kun eihän siihen tulos-ikkunaan mitään pitäisi jäädä jos ei sitä hCG-hormoonia ole.
Juu näin oli:) Toivottavsti se sitten olisi niin, itse aamulla mietin samaa, ettei sen testi alueen pitäisi muuttua miksikään, mutta nyt vielä töistä kotiin tullessani siinä testissä näkyy semmonen viivan palanen:) On ihan selvästi semmonen neliön muotonen eikä mikään epämääränen täplä. Täytyy vielä testailla vaikka ensi viikolla taas jos viiva vahvistuisi:) Meinasin myöhästyä töistäkin kun olin niin tohkeissani näitä foorumeita lukemassa;) Demissäkin on alkanut taas nää vauva keskustelut pyörimään:)
mortem, testaile nyt sinäkin, ja kerro heti tulos meille:) Oishan se kiva plussailla yhtä aikaa :D
jardins:
mortem, testaile nyt sinäkin, ja kerro heti tulos meille:) Oishan se kiva plussailla yhtä aikaa :D
Se ois todella kivaa!!:) Testaan todennäköisesti lauantaina, tosin tänään on taas tullu jo hiukan runsaampaa vuotoa (mutta ei kuitenkaan niin runsasta mitä mulla yleensä on)
Toivotaan että se sun kummaviiva on ihan oikea plussa eikä huijaus plussa.
Mutta ei ollu vielä mun kuva siellä valmis :( Oon niin huono käyttämään rahaa että pitää olla todella hullaantunut johonkin kampaukseen että sen kävisin leikkauttamassa:)
Tuli tässä mieleen että saattaahan siinä mun tekemässä testissä olla joku virhekkin...Tää on pahempaa kun ihan täysi tietämättömyys! Koko ajan palloilee siinä kahden vaihtoehdon välillä..Täytyy varmaan huomenna tai ylihuomenna testata uudestaan, mutta pelottaa että se on ihan puhtaasti negatiivinen, mielummin otan pienen viivan kun en viivaa ollenkaan..:) Mutta parempihan se on tietää totuus kun elää epätietoisuudessa:) Miksi ei vaan voi tulla raskaaksi silloin kun haluaa, tää on yhtä piinaa näitten testien kanssa!!!
olin eilen tämä kaupungin vauvat.net:lläisten kanssa syömässä :) Pari raskaana olevaa naista siellä oli ja kaksi joilla oli jo ennestään lapsia. Sitten oli me loput kolme likkaa jotka vasta haaveili lapsista :)
Mä uskaltauduin pistämään vähän vastaan demissä tuossa teini äidit 2-keskustelussa. Saa nähdä saanko huutia siellä :D Miten ne kuvittelevatkin tietävän paremmin lapsiperheiden elämästä kuin ne joilla on jo lapsia?!! Ärsyttävää!!
mä en ymmärrä miten te maltatte olla testaamatta, mä ainakin testailin joka perjantai:) siihen negatiiviseenkin sitte tottui, ja sitte ku se plussa tuli, ei meinannu millään uskoa. tällä toisella kerralla en testannukkaa ku ehkä 2-3krt, ja tää viimenen oliki sitte vaan sen takia ku piti ne keltarauhashormoonit alottaa, mutta enpäs sitte alottanukkaa:) tänään on taas ollu liitoskipuja välillä ei oo tienny missä asennossa sitä olis ollu hyvä.
demistä:
ja sitä mä en ymmärrä miks niiden pitää tehdä niin iso numero jostain asioista mitä ei pysty tekemään sitte ku on lapsia! jokaisen ihmisenhän se pitäis tietää, että tottakai siinä ittellä vähenee menemiset, sekä ei aina pysty tehdä sitä mitä just silloon haluais tehä. vanhemmuus on luopumista useistakin asioista. kuten syöminen rauhassa voi joskus olla hankalaa tai jopa mahdotonta:)
...Nyt vaan kun ostettiin uus auto, ei oo viittiny koko ajan testailla. Mutta mietin tässä että käyn aamulla töihin mennessä ostamassa testin ja teen sen töissä, toi mies käy ihan ylikeroksilla tän mahdollisen raskauden takia:) Jos huomennakin tulee jotain pientä merkkiä sinne " oikealle puolelle" niin sitten voin olla jo aika varma tuloksesta:)
Mua kanssa ärsyttää se tuolla demissä että kaikki luulee ettei kukaan meistä lapsista haaveilevista tiedä niitä lapsen saannin faktoja esim. ei voi mennä milloin vain monen päivän ryyppyreissulle:) Mutta pitäähän niidenkin saada sanoa oma mielipide;)
voi PRKL!!! että voi äryttää ku nuo asfaltti äijät tuli ennen 7.00 tuohon jylläämään koneillansa ja tärisyttämään taloa. koita nyt siinä sitte nukkua. onneks poika sentään on saanut hyvät unenlahjat, kun ei oo kertaakaan vielä heränny:)
mä en voi sietää jos ei saa nukkua silloon ku vois!
Meilläkin kesälomalla huoltoyhtiö ajoi nurmikkoa semmosella kamalaa ääntä pitävällä trimmerillä heti 8:00 aikaan..!
Tein aamulla taas testin, mutta nyt se oli kokonaan negatiivinen:( Meen varmaan ensi viikolla käymään lääkärissä jos ei niitä menkkoja kuulu, Saavat sitten itse mut tarkistella ja kattella mikä on vikana:) On niin ärsyttävä tilanne että ei kuulu menkkoja, mutta ei ole raskaanakaan! murr...
kuinka kauan sulla on nyt menkat myöhässä??
Mä en enää edes jaksa kinastella noitten nimeltämainitsemattomien tyyppien kanssa demissä kun ei niistä asioista päästä yhtään minnekkään. Ja koko keskustelu jää junnaamaan paikalleen.
Öisin on alkanut tulla viikon(tai vajaan) aikana aina kerran tai pari kipeitä supistuksia alaselkään. Siis tuntuu sellaisena kuumotuksena ja " sisäisenä kipuna" . Päivällä tulee sitten toisinaan noita taviksia eli vatsa kovettuu, mutta niitähän ollut rv 15 alkaen. Synnytyksen odottelu on aika kauheaa, kun ei voi tietää, milloin alkaa tapahtua :D. En kuitenkaan edelleenkään odota mitään tapahtuvan ennen laskettua aikaa.
Esikoiselle ostin eilen Lidlistä talvikengät. Otin kokoa 24. Katsotaan millaiset ovat käytännössä nuo 9¿ yksilöt. Ostaa sitten jotkin kalliimmat ja hienommat kengät lisäksi(esim. jotkin mokkasaappaat tms.). Onhan meillä jo parit muutkin talvikengät, mutta koot ovat 22 ja 23. En tiedä, meneekö nuo 22 koon kengät ollenkaan tai sitten ihan alkutalvesta. Onkohan noissa Kuoman kengissä reilumpi mitoitus?
että ette ole saaneet toivomianne plussia :(. Tiedän kokemuksesta miten inhottavaa on kun odottaa plussaa eikä sitä millään tunnu tulevan...
Omaan napaan... Masu näyttää jo melkoisen valtavalta, ja alkaa olla tiellä esim. kumartuessa.
Pitäisi töissä käydä esimiehen juttusilla, josko siellä voistaisiin hiukan helpottaa mun työtaakkaa.
Innolla odotan äitiysloman alkua, en oikein jaksaisi herätä joka aamu klo 4.00 ja ajaa töihin 80 km/suunta...
Meilläkin tehdään tossa pihalla jatkuvasti jotain remonttia ja itse asuntojakin remontoidaan (tälläkin hetkellä kai 6-8 asuntoa remontissa, ja tämä on sentään valmistunut 06/05)
ja kaikki äänet kuuluu niiiin hyvin sisään, varsinkin kun kotona ollessa pitää parvekkeen ovea pitää auki, jotta kissa pääsee kynsimään..
Jaahas, jos sitä lähtis kauppaan ja sen jälkeen vaihteeks taas syömään.
Laukkis ja Öttiäinen 23+6
Onhan se ihan tavallistaki, mutta sitä ehti jo niin kamalasti luulla kun oli se " väärä positiivinen" . Nyt sitten kun aamulla tein sen toisen testin tuli semmosia ajatuksia, että :" onkohan testissä jotain vikaa, pitäisköhän tehä parin päivän päästä taas uus.." Ärsyttävää kun ei saa 100% varmuutta asiasta joten täytyy varmaan varata aika lekurille jos noi menkat on sen pari viikkoo poissa...Saas nähdä pistävätkö hullujen huoneelle koko akan! :)
Ompas pitkät työmatkat 80km per suunta! Hui! Itte kävelen 20min työpaikalle joten ole tosi tyytyväinen:)
testi, saa varman tiedon niin ei ainakaan turhaa stressaa asialla.
miehellä on kans pitkät työmatkat 60km/suunta, mutta vielä se jaksaa ajaa tuota väliä vaikka välillä pelkään ettei jaksa. muutenki pelottaa ku tuo väli on enimmäkseen mettää, ja hirviä sillä alueella on ihan mukavasti, nyt ei oo kyllä näkyny yhtään hirviä, on tainnu vähentyä niidenkin määrä onneksi! ja talvella saa aina pelätä ettei aja ojaan jos on oikee hirvee lumipyry.
mutta kyllähän mäki tuota väliä ajoin joskus vajaan vuoden:) ja ihan mukavaa se oli kun sai luukuttaa musiikkia:)
ja tekin ootte varmaan kyllästy lukemaan mun valituksia asiasta ;)
Mua pelottaa aina kullan lähtiessä aamu vuoroon, että se nukahtaa rattiin! Siis kulta on kamalan hyvä kuski ja sen kyydissä on tosi turvallista olla, mutta se nukkuu vaan pari tuntii yössä ja sitten herää 15min ennen töihin lähtöä, heittää kahvit naamariin ja lähtee...Muutenkin herra omaa niin hyvät unen lahjat että sitä ei saa hereille vaikka pommin tiputtais viereen:) Onneksi vielä ei oo käyny mitään kamalaa:) Itte oon kyllä niin kiitollinen että työpaikka on niin lähellä:) Muutenkin on mukavat työajat 12-17 ja palkka on kuitenkin niin hyvä että pärjättiin kahdestaankin pelkästään sillä+ työmarkkina tuella puolisen vuotta:)
Menkat alkoi eilen toooooooooosi niukkana, eli lähinnä voisin sanoa tätä tiputtelu vuodoksi, tänään on tullut ihan muutama tippanen, joskos vaikka vauveli ois masussa :D:D
Juu kyllähän mä siellä vauvat,netissäkin välillä käyn, enemmän kyllä nuoretäidit.netissä.
Jardins, huomasin sen ku olit kysynyt multa jtn siellä demissä (en nyt muista enää mitä) mutta olin ihan liian väsynyt että oisin jaksanu vasta, anteeksi.. Testaile pian jo. Mä testaan varmaan viikonloppuna jollei tää tiputtelu muutu kunnon vuodoksi.
Sillon kun olin pieni niin mulla oli monta nimeä enne ristiäisiä, olin, vaavikka, mainiomanne(toi olin jo mahassa), viivivaavi, ja sitten oli vielä jtn mutta nyt en muista niitä. niitä on tosi pitkä lista mun vauvakirjassa.