DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!
Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)
Kommentit (746)
Tuli vahingossa lipsautettua siskolle että toivottavasti menkat ei oo alkanut ku menin vessaan päivemmällä (tämä on siis sisko jolla ei ole lapsia) siihen sitten selitin kun sisko kysyi että miksei niin etten haluaisi että ne täälä hkissä tulevat. Tälle siskolle en oikein voi vauva asioista puhua toisin kuin toiselle siskolleni.
Tv. minä ja myöhästyneet kuukautiseni :)
Bongasin teidät kaikki tuolta demin vauva keskustelusta, poistetaankohan se sieltä kohta..? Yleensä siellä ei noi vauva jutut oo kauan aikaa pysyny:(
Yritin saada mortemin kanssa keskustelua aikaan yö myöhällä, mutta taisit silloin jo olla nukkumassa ;)
Tänä aamuna oli ihan semmonen olo että olisi menkat alkanu, mutta ei vieläkään (onneksi;)) Tai jos ei olla raskaana niin sitten ne sais alkaa mahdollisimman pian, että päästäis uudelle kokeilu kierokselle:)
Oliko sulla muuten mavu tullut kuinka monet luomu menkat ennen sitä sun 6kk:n menkattomuutta..? Jos saan udella..? :) Nyt on alkanut pelottamaan jos meilläkin on sama juttu menossa, kun en oikeen osaa sanoa että onko semmonen fiilis että oltais raskaana vai ei...Sitä vaan niin kovasti toivoo, että olisi, niin alkaa itte kehittelemään kaikkia vaivoja ittelleen;)
vihdoin kirjottamaan:) valitti vaan kokoajan jostain kun painoin vastaa kohtaa.
juu yritän kovasti tuola demissä ilmaista itseäni, mutta huonolta välillä näyttää, kun moni ymmärtää väärin, tai sitten kirjotan niin, että se pointti on ihan eri mitä yritin kertoa:/
mä tuossa yritin miettiä miten mulla ne menkat meni, mutta ei oikeen muistu kunnolla mieleen, tuola olis pojan huoneessa se vanha kalenteri mihin oon merkannu ne, mutta veikkaisin että n. 2-3 menkat tuli ennen sitä 6kk paussia. voin tarkistaa tässä päivänmittaan sen siitä kalenterista.
jippii, nyt sain imuroitua uniklubin kaiken mitä mä annoin-biisin:) ihan loistava.
Muutettiin. Kämppä on upea, saunat ja kaikki.
Menkat tuli ja meni. Päätettiin ettei tehdä vielä lasta. Silti meillä ei oo ehkäisyä käytössä... Se on nyt kai sitten silleen että se tulee jos on tullakseen.
Han_: me ollaan kai sitten aika samassa elämäntilanteessa tällä hetkellä. Haikeaa on kun ei ollakaan niin aktiivisesti lisääntumässä mutta kaipa sitä vielä ehtii...
Eipä ole tullut sitten tännekkään kirjoitettua kuin sen yhden kerran :)
Teitähän on tänne tupsahtanut monta!
Täällä on siis kova yritys päällä monella?? ;) Voi kun mekin voitais... Mulla on niin polttava kuume saada pojulle sisaria että huh huh! Kunhan vaan lääkäriltä saisi luvan niin voisimme mekin aloittaa yrittämisen... Se on hirveää kun sanotaan että " teidän ei nyt olisi suositeltavaa yrittää raskautta..." onneksi on jo yksi pikkuinen niin jaksaa paremmin...
Jospa mekin sitten joulukuun jälkeen saataisiin " lupa" ?? :) hope so...
Täällä on siis kova yritys päällä monella?? ;) Voi kun mekin voitais... Mulla on niin polttava kuume saada pojulle sisaria että huh huh! Kunhan vaan lääkäriltä saisi luvan niin voisimme mekin aloittaa yrittämisen... Se on hirveää kun sanotaan että " teidän ei nyt olisi suositeltavaa yrittää raskautta..." onneksi on jo yksi pikkuinen niin jaksaa paremmin...
Näytti viesti tulevan oikein kolmeen otteeseen...
Liekö ollut levottomat kädet? :)
oon lueskennellut noita demin juttuja, mutta en oo oikein uskaltanut ilmaista omaa mielipidettäni. Mielestäni alle 18v. on liian nuori saamaan lapsia tai siis sen ikäinen on vielä niin nuori tosissaan yrittämään lapsia. Mutta mitäpä minä siihen, kun itse oon 18, vaikkakin lapsen syntyessa oon 19-20v. Mutta täysi-ikäinen silti olisi hyvä olla.
Odottelen tässä, että päivän menisivat eteenpäin, että voisi alkaa jännitämään alkaako menkat vai ei ;) Ja jos ne menkat alkaa, niin eipä huolta ehtiipähän tätä vuotta rauhassa käydä loppuun, niin sen jälkeen onkin enää suuntautuminen jäljellä mun koulusta :)
Ootkos sinäkin tullut juttelemaan vauvat.net:iin :D ? Se on kyllä mun mielestä parempi paikka kuin tämä. Tää on jotenkin sekava paikka. Jotenkin tuo demi on kaikkein vähiten sekavin paikka. Sieltä nään heti mistä lähtien oon uusia juttuja täällä se ärsyttää, kun pitää muistella mitä mä oonkaan lukenut :(
Parisen viikkoa enää jäljellä. Aika menee varmasti nopeaan näin lopussa.
Pitäisi lähteä ulkoilemaankin kohta, jotta saisi vähän raikasta happea ;) Tänään piti käydä uimassakin, mutta enhän minä laiskiainen jaksanutkaan.
Järkytyin taas miten pieniä nuo vastasyntyneen vaatteet ovat. En edes muistanutkaan. Niin hengettömän lyhyet lahkeetkin housuissa :D
Jopas osaakin väsyttää. Piti pitää niin kovaa kiirettä töissä, että nyt olen ihan maitohapoilla.
Mulla oli siis inssi kesken päivän ja pääsin onneksi läpikin jopa.
Viikonloppuna ostin tosin sen talvihaalarin tulokkaalle.
Ensi tilistä ehkä sitten jo vaunutkin..
Noista mieliteoista joku kyseli..
Mulla ei sinänsä ole ollut juurikaan mielitekoja, paitsi että koko ajan tekee mieli napostella jotain, ärsyttävää.
Laukkis ja Öttiäinen 23+3
mavu: Apua!Nyt pelottaa ihan oikeesti että jos ne menkat onki vaan jääny pois:( Höh...! No testaillaan tässä tällä ja ens viikolla vielä ja sitten jos ei näy mitään marssin lääkäriin:)
Musta täällä on paljon kivempi jutella kun ei oo kaiken maailman trolleja pilaamassa hyviä keskusteluja:) Muutenkin täällä saa ihan vapaasti tuulettaa omaa kuumettaan ilman että demin tädit/sedän poistaa sen keskustelun:) Muutenkin täällä ollaan siinä mielin niin saman henkisiä ihmisiä, että kaikilla on kuume päällä tai jo pikkunen tuloillaan:)
Phantom: mä en sua muistakkaan, mutta moi vaan:)
kalenterin poijan huoneesta, mutta 2002v ku lopetin pillerit syyskuussa, siinä tuli tammikuuhun mennessä vain 2 kuukautiset, että en sitte tiedä olisko se pitkä väli tullu sitte noiden kahtien menkkojen jälkeen, ku sen olis nähny sitte siitä 2003v kalenterista, mutta niin muistelisin, että tammikuun jälkeen ei tullu kuukautisia vaan söin sen keltarauhashormoonin joskus kesä-heinäkuussa. sitten poika saikin alkunsa joulu-tammikuussa:)
onhan se mukavampaa täällä jutella ku demissä, demissä on niin paljon niitä jotka moralisoi, ja " saarnaa" siitä miten OIKEASTI pitäis elää ja olla, sellasen kuvan eräistä olen siellä saanut. mutta pääasia on että itte tietää mitä tekee ja hoitaa/kasvattaa lapsensa niin hyvin kuin vaan osaa:)
Mä oon törmänny useassakin keskustelussa yhteen tiettyyn nimimerkkiin joka saa mut aina ihan raivon partaalle >:( Ärsyttää kaikista eniten semmonen kaikki tietävä asenne, vaikka itsellä ei oliskaan henkilökohtasta tietoa, vaan näitä " olen kuullut siskon kaiman veljeltä ja sen perusteella osaan sanoa että tämä asia on oikein.."
Pääsipäs purkautumaan;)
Olin muuten just äsken lukemassa sen vanhemmuus keskustelun:) Musta tuntuu että jos nämä nuorta äitiyttä kritisoivat ihmiset haluisivat itse hankkia lapsia niin sitten olisi eri ääni kellossa, eikä nämä niiden periaatteet kanna pidemmälle. Jos tulee vauvakuume niin periaatteet muuttuvat silmän räpäyksessä:)
onhan demissä todella vittumaisia ihmisiä, mutta se on helpompi paikka lukea viestejä.
Tänään on ollut ihme mahakipua. Sellaista polttelua/pientä supistelua ja pistämistä kyljessä. ja se on kestänyt monta tuntia. Aattelin aluksi, että oon vaan harrastellut paljon liikuntaa ja nyt se tuntuu. Tai juu voihan tämä olla mrkki, että on treenattu vatsalihaksia :D (olin eilen juoksulenkillä.) Tässä nyt vaan tunnustellaan olisko joku merkki raskaudesta :D
Tekis kauhee mieli jo testailla kun menkat on jo sen viikon myöhässä:) Sitten kyllä harmittaa jos taas näyttää negatiivista...Oon tässä kamalasti pallotellu eri vaihtoehtoja että mistä menkkojen pois jäänti voisi johtua. Ärsyttää elää epätietoisuudessa! Marssin varmaan kohta lääkärin luokse tutkittavaksi:)
Oliko teillä lapsen saaneilla mitään lempi nimeä lapselle ennen kun hän sai virallisen nimen. Juttelin eilen asiasta kultani kanssa, kun mietittiin kutsummekohan tulevaa lastemme heti syntymän jälkeen heidän tulevilla nimillä vai keksitäänkö sitten lempinimiä...:)
Mun äiti ja isi kutu mua Ninniksi ja Minniksi ennen kastetta:)
tänään tuli kaksplus-lehti:)
toivotaan jardins, että se testi on sitten positiivinen ku sen teet:)
ja tuu sitten kertomaan kun oot tehny sen, jooko?
mua kyllä niin raivostuttaa joskus ne demissä olevat tyypit, jotka leikkivät niin täydellistä ja viisasta, ja heidän mielestään he ovat aina oikeassa. heidän mielestään on vain yksi ainoa oikea tapa miten elää elämä, eli koulu, työ ja sitten vasta perhe.
Toivottavsti olisi hyviä uutisia;) En varmaan vielä hetkeen testaile, ehkä perjantaina jos on vielä jotain testattavaa:)
Katoin tossa just että jos tilais vauva lehden saisi kyytipojaksi semmosen kantoliinan:) Aattelinpas ehkä tilata sitten kun tulee kullan seuraava palkka:) Oisko ne vuoden lehdet ollu sen alle 60¿ :)
Demissä törmää kyllä kaiken maailman tietäjä eukkoja ja ukkoja:) Mutta löytyyhän sieltä hyvääkin, kun eikös mekin kaikki olla sieltä toisemme bongattu;) On muutenkin ihan kiva että sinne voi mennä väittelemään vaikka salattujen juonipaljastuksista jos oikeen ketuttaa:)
Muuten, huomasitteko että sunnuntain bb:ssä se juontaja Mari sanoi Pertulle että :" teillä on Minnan kanssa aikaa illalla puhua siitä suudelmasta" Elikkä vähän paljasti siinä että Perttu ei ole lähdössä :) SKANDAALI!!! :) Oli ihan pakko päästä toikin johonkin laittamaan ;D
Mä vaan tykkään enemmän niistä " tavallisista" bb jaksoista:) Se on niin varma juttu että se Iina lähtee:) Kukas on tiedän suosikki siinä sarjassa, kun kaikilla taitaa olla se Iina inhokkina:) Musta parhaat on Mika ja Tiina:)
Onhan se aina kamalaa jos ei sitten vieraat tulekkaan:( Mekin myöhästyttiin anoppilasta, ja harmitti kun oli ruoka kylmenny meitä odottaessa:( Onneksi on niin ihanaanoppi ettei se siitä sanonu mitään:) Tuli kamala kysely tulva kun en ottanut kahvia vaan pyysin teetä. Siinä sitten posket punasena oltiin ja kiistettiin vauva arvailut:) Mua alkaa aina häiritsemään jos jotkut epäilee raskauttani, niin katseet kohdistuvat vyötärölle jossa on hiukan ylimääräistä. Se on ihan huippu ärsyttävää!!