DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!
Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)
Kommentit (746)
toinen on kääpiökoira ja toinen oli paimenkoira, tuo paimenkoira otettiin vasta myöhemmässä vaiheessa joten tämä pikkukoira piti isommalle koiralle jöötä:) oli hauskan näköstä kun 10 kertaa isompi koira alistuu pikkukoiralle:)
lenkille kun lähettiin yhdessä, alkoi tappelu jo heti pihalle päästyä, eli piti lenkittää erikseen.
paimenkoirasta me jouduttiin luopumaan ennen pojan syntymää, kun se oli nuori ja vilkas koira joka tarvitsi enemmän liikuntaa ja virikkeitä mitä meillä oli mahollisuus sille tarjota, joten annoimme sen takaisin kasvattajalle:(
tänään oli np-ultra, viikkoja olikin vasta 10+4, eikä niskaturvotusta näkynyt vielä joten 2vko kuluttua uus aika, sain silti hienoja kuvia, ja vauveli sielä heilutteli jalkojaan<3 niin ja laskettu aika olisi 1.4.06 aprillipäivänä:)
Niitä oli hauska seurata jouluna kun koira ulisi ja hyppi sohvan selkänojan päälle kun kissa vähänkin vilkasi:)
On ollu kamalia kiireitä, pitäsi töissä valmistella vanhempainiltaa ja kirjotella lippuja ja lappuja sinne ja tänne...
Kamalan ihana kuulla juttujasi mavu:) Onnea paljon, kuulostat kamalan onnelliselta:)
Nyt mun täytyy valittettavasti tunnustaa etten jaksanu ihan kaikkeja uusimpia viestejä lukea kun tultiin kullan kanssa vaan pikaseen käymään sen enolla ja mä valtasin heti koneen. Ku mein täytyy nyt toistaseksi asua sen äidin luona ku kävi pieni tapaturma sunnuntaina, meillä on eteisremontti menossa ja menee väliaikaisesti tikkaat ala ja yläkerran välillä, mä sitten jotenkin lipesin niistä tikkailta ku olin menossa alakertaan. Tippusin niiden tikkaiden vieressä olevalle tuolin selkänojalle kyljelleni ja kaikki ilmat meni pihalle. Siitä jai kiva mustelma kylkeen, polveen ja käteen. Mutta onneksi ei pahempaa sattunut.
Menkkoja ei vieläkään näy. Testin tein kuitenkin eilen ja vain yksi viiva (taino pallo, ku predictorin testeissä ne on palloja) siihen tuli :( Taino onhan vielä mahdollisuus että sitä hormoonia ei oo tarpeeksi että jos vaikka siksi oisi vain tuo yksi ollut.. Täytyy elätellä toivoa sen suhteen..
Äiti kysyi tänään että oonko raskaana ku vaikutan erilaiselta, vastasin siihen vaan että en, kun en kuitenkaan vielä halua että se edes tietää että toive siitä on..
No kattellaan tässä nyt päivä kerrallaan taas, ja toivotaan että niitä menkkoja ei tule mutta se toinen viiva tulee :D
Näillä näkymin perjantaina tai lauantaina olen taas koneen äärellä niin tulen taas tänne. Ja luen noi edellisetkin viestit paremmin..:)
Sen verran vielä että mä ainakin muistan sut johanne demistäkin, en mitenkään erityisesti mutta nikki on vaan pompannut pari kertaa silmään :) Kiva kun löysit tännekkin..
(toivotaan että ei ole paljoa kirjotusvirheitä kun ei ole nyt aikaa esilukea kun pitäisi jo mennä..)
en taas millään luovu koiristani vaikka vauva tulisikin ja rankkaa olisi. Mulla on se periaate, että kun eläimiä hankin niin ne hoidan niiden kuolemaan saakka parhaalla mahdollisella tavalla, vaikka se tarkottaisi sitä että kuolemanväsyneenä lenkitän koiria. Voihan sitä joskus palkata dogsitterin lenkittämään joskus.
ja mulle nuo kummatkin koirat on muodostunut läheisiksi perheenjäseniksi (vaikka nuorempi koira vie välillä hermot, tänään tuhosi mun kukat :() eikä perheenjäsenistä luovuta!
Ja aiheenvaihtoa..
Menin sitten tänään ostamaan kahdet iiihanat vauvansukat. Sellaiset keltaisen nallesukat (napero) ja siniset norsusukat :)
Viikko pitänyt olla erossa netistä, kun tuli muutto. Piti hommata uusi nettiyhteyssoppari ja muuta, missä meni aikaa. Nyt kuitenkin kaikki pelittää niinkuin pitääkin.
Vielä kuumeilen eikä yhtään auta, kun meidän opiskeluryhmässä kaksi naista raskaana -> toinen ihan viimeisillään ja toisella la tammikuussa. Että kiva :]
(Off-topicina pakko hehkuttaa, että hääpäivämme on päätetty ja vihkiaika ja -paikka varattu! Juhlapaikkakin löytyy, muttei olla vielä vahvistettu varausta. Se hoidetaan myöhemmin tällä viikolla! Yksi on PIKKUSEN tohkeissaan täällä.)
Edellinen kisu eli 20vuotiaaks joten onhan tolla vielä pari vuotta aikaa:) Onneksi:)
Käytiin ostamassa " uus" auto:) Ihan kamala pommi! Mutta piti se hankkia, kun kulta saa varmaan nyt töitä taas:)
Mua on jotenki alkanu stressaa tää vauvan yrittäminen. Tuntuu että seksiä harrastetaan vaan sen takia että jos tulisin raskaaks:( Jotain siitä puuttuu:( Puhuttiin kyllä pitkään tosta aiheesta tänään ja sovittiin että lakataan yrittämästä niin kovasti. Se tulee jos on tullakseen:) Taas meinas töissä hernepalko suhahtaa nenään kun työkaveri sanoi ihan ohi mennen että :" Ei kannata tehdä lapsia noin nuorena, matkustelkaa nyt kahdestaa koska sitten kun lapsia tulee niin ne sitten on teidän kuolemaan saakka, eikä silloin enää voi mennä niinkuin haluaa" No, töissä ei kyllä tiedetä mun kuumeilusta, mutta ei mitenkään mieltä ylentävä kommentti...
mortem: jatkan peukkujen pystyssä pitämistä jotta se toinenkin viiva ilmestyis:)
(Off-topicina pakko hehkuttaa, että hääpäivämme on päätetty ja vihkiaika ja -paikka varattu! Juhlapaikkakin löytyy, muttei olla vielä vahvistettu varausta. Se hoidetaan myöhemmin tällä viikolla! Yksi on PIKKUSEN tohkeissaan täällä:)
IHANAA! Onnea sinulle ja hänelle:) meidän häitä varmaan tanssitaan viim. 2007, mutta mielelläni rouvaantuisin aikaisemmin;)
meidänkin häät oli alunperin suunniteltu AIKAISINTAAN ensi kesälle, mutta ei maltettu odottaa siihen asti. Emme siis ole mitenkään kärsimättömiä tai mitään :O (eipä vissiin)
Kyllä tätä toisaalta on jo odotettu.
Mut lynkattiin ja haukuttiin kamalan lapselliseksi kun puolustin perinteisten häiden ihanuutta:)
Kaipa me mennään naimisiin sitten kun kultakin saa töitä ja on enemmän rahaa. Ei kumminkaan huvittais ottaa isoa lainaa höiden vuoksi...Onneksi anopilla on ihana omakoti talo jossa voi pitää suuremmatkin juhlat:) (Siis jos ihan säästölinjalle joudutaan:)) Haaveissa olisi häät+jatkot täällä kodin lähellä:)
Muuten suostun hyppäämään hääpukuun milloin vain, mutta en raskaana, koska en halua ihmisten luulevan että menemme naimisiin vain vauvan tulon takia...
ja kaikki loistavasti ;)
Tulipa hyvä mieli.
Tänään olen menossa kaupoille (jos vaan jaksan, olen aika pahasti kipeänä) ja voisin ostaa jotain pientä vauvalle.
Meilläkin on kattineiti kotona, todella toivon että emme joudu hänestä luoumaan vauvan tulon myötä. Hän on niin kovin rakas ja tärkeä meille molemmille...
Onnea teille, jotka olette menossa naimisiin tai suunnittelette sitä.
Me menimme naimisiin viime helmikuussa.
Ei kukaan teistä haluaisi ostaa hääpukua ;)?
Laukkis ja napero 19+6
Morsiuspuvut HIRVITTÄVÄN kalliita. Ei taida tälle tytölle tulla valmista mallia kaupasta. Maksaa nyt 500-700 ¿ yhdestä mekosta, jota voi tasan kerran käyttää. Ei kuulosta ainakaan minun korviin kovin järkevältä.
Mutta nyt menee vähän aiheen vierestä :]
tuosta koiran luopumisesta vielä, että meidän paimenkoiralle se oli paljon parempi vaihtoehto antaa se sellaiseen paikkaan missä se saa kunnolla liikuntaa ja virikkeitä, eikä väkisin yrittää pitää sen takia, että kun se on otettu, niin se myös pitää pitää. meidän pienempikin koira jäi alussa paljon vähemmälle huomiolle, kun pojankanssa kotiuduttiin, ei siinä edes pystynyt/jaksanut koiraa edes lenkittää joka päivä, vaikka koira onkin meille todella tärkeä ja yksi perheenjäsen, sitä vaan on niin väsynyt ja kipeä ne muutamat viikot, ettei sitä koiraa ajattele etusijalle vaan vauvaa, älkää nyt vetäkö herneitä silti nenään tuosta mun kirjotuksesta:)
tänään oli pojan neuvola, oli kasvanu ihan hyvin, mutta silti joudutaan kasvukontrolliin 2kk päästä:( vaikka oikeasti seuraava neuvola olisi ollut vasta 6kk päästä. poika sai rokotteenkin, ja ei edes huutanut yhtään, oli tosi reipas poika:)
me ei vielä tiedetä mennäänkö naimisiin sitten samalla, kun on ristiäiset, ei olla vielä juteltu niin vakavasti, mutta sitä ainakin mä haluaisin, kun en halua olla mikään päähenkilö niissä juhlissa, niin sillälailla ne saisi hyvin siinä sivussa hoidettua ilman, että se häät olisi pääasia:)
mä koitan tuonne liberon sivuille tehdä sen kansion missä saa laitettua kuvia, laitan tänne sitte sen osotteen kun saan sen valmiiksi.
nyt olis ne sivut joten kuten valmiit:) eli www.liberovaipat.fi sivuilla on oikeassa alareunassa se vauvan omat sivut, sieltäkautta jotenkin pääsee, ja tunnus on mavu2 ja salasana vieras:)
siis täältä pääsee suoraan siihen kirjautumis kohtaan.
http://www.liberovaipat.fi/Pages/User/Login.aspx?id=8364
että näitä omia viestejä sais muokattua, ettei tarvis montaa korjausviestiä lähettää:)
eli siis täältä pitäis päästä sinne kirjautumis kohtaan
http://baby.liberovaipat.fi/Mavu/BOWLogin.aspx?id=2821
Voi että sulla on sulonen poika mavu! Ihana:) Tässähän vauvakuume vaan nousee noita kuvia kattellessa:)
Kyllä me meinattiin ostaa mulle hääpuku, sitten kun aika koittaa. Mä yritin pikkasen ehdotella puvun vuokrausta tai käytetyn puvun ostoa, mutta herra on aika tiukkana siitä että :" Saan olla päivän prinsessa" Eikös tää yleensä mee toisin päin;) Nää perinne jutut on kamalan suuri asia kullalle, haluaa että tuleva tyttö/ pojan tyttöystävä saa puvun, jos ei kokonaan niin osan että siitä ommellaan jotain pientä yms..:) Musta ihan soma ajatus:)
Vauvakuumetta tosiaan kasvattaa katsella tollasta sydäntenmurskaajaa!
Mulla puhaltaa nyt elämässä pohjoistuuli. Ikäviä asioita tapahtunut. Lähdin sitten hermolomalle porukoiden luo maalle. Tulin samalla vilkaisemaan tulevan koiravauvani äitiä kun sekin lähitienoilla asustaa. Poikaystäväkin lähti matkalle etten edes sitä saanut mukaani lohduttamaan.
Mulla ei muuten edelleenkään menkkoja eikä minkäänsortin vihlaisuja mahassa vieläkään. Ei niin ovulaatiota, jonka yleensä tunnen selkeästi, eikä menkkaenteitäkään. Voi olla että elimistö on pillereiden jäljiltä sekaisin mutta voihan se olla se toinenkin juttu... Olisipa. Mä haluaisin käpertyä vaan mahan ympärille ja unohtaa ympäröivän maailman pahuuden.
:´(
no nyt tulee pahamieli, kun täälä hehkutan poikaa ja toista raskauttani vaikka teillä vielä yritetään tai ollaan epätiedossa ollakko vai eikö olla raskaana. toivottavasti teillä tärppää jotka sitä yritätte!! se ei todellakaan oo mitään kivaa puuhaa, kun ei tuukkaan raskaaksi vaikka kuinka toivois ja yrittäis.
mulla meni pillereiden lopetuksen jälkeen menkat ihan sekasin, niitä ei tullu tai sitte tuli ihan vääränä aikana, vaikka eipä mulla oo ikinä ollu säännölliset kuukautiset. silloon imetyksen loputtua, kun alotin pillerit niin menkat tuliki 2krt/kk, että ei sopinukkaan enää samat pillerit mitä ennen raskautta söin.
huomenna pitäis mennä väsäämään sitä rekka täytekakkua, tehtiin eileen pohjat niihin. pitäis vaan keksiä miten sen kuorruttaa, mutta pätkiksiä laitetaan kuormaksi:)
on kyllä ihanaa, kun meillä on täällä nämä koirat. Olisi ihanaa jos pystyisin sitten rattaita lykkiessä lenkittämään kummatkin koirat. Tällä hetkellä ne lenkitetään erikseen. Ovat sen verran isoja koiria ja vanhemmalla ja isommalla koiralla ohitus/haukkumisongelma ja nuoremalla vielä peruskoulutus kesken.
Jotenkin vain tuntuu, että näiden karvaturrien keskellä sopisi vielä se pikkuinen vauva. Ja niin kauan kun mun ei tarvitse yksin hoitaa näitä, niin lapsi mahtuu hyvin tänne :) Ollaan poikakaverin kanssa jo puhuttu siitäm että annetaan toiselle vauvan hoidosta myös omaa aikaa, kun tuo haluaa mennä pari kolme kertaa viikossa salille ja pitää kunnossa itsensä. Sopii mulle, mä voin puuhailla sitten koirien kanssa muina iltoina (toko, pitkät lenkit, koirapuistoilua jne.) Koirat on kuitenkin mulle tärkein harrastus ja koirie ei voi ns. unohtaa. Ne kärsii heti liian vähäisen aktiviteetin ja liikunnan puutteesta.
Uih, kun mä haluisin olla jo raskaana :) No ehkä mäkin pian olisin. Mukavaa on kuitenkin, että päästään kohta yrittämään.