Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
381/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen siirtynyt tuohon " uusin viesti ylimpänä" systeemiin niin saa ne heti näkyviin:)

Naisvaltaiset työpaikat (Ainakin omani) menee aina sekaisin kun joku mies tulee mukaan kuvioihin:( Monta tyttöä on ihastunut meidän mies hoitajiin ja siinä on tullut vaan sydänsuruja ja säröjä työyhteisöön. Työpaikallani on myös yleistä että miehet saavat " munalisän" vaikka heiltä koulutuskin puuttuu...Mutta se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Alko vähän ketuttamaan kun kulta on lähdössä kotkaan tässä kuussa juuri siihen kriittiseen aikaan:( Mutta, kai se on kestettävä...

Vierailija
382/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dagny:

Viimeinen viesti näyttäisi muka olevan kolmanneksi viimeisin, ja kun painaa seuraavalle sivulle, se väittää että viesti on poistettu tai siirretty. Häh?

Mä en ainakaan oo huomannu mitään, ku pidän sitä niin että uusin ylimpänä. Silleen on helpompi musta jotenki seurata tätä ketjua. Paitsi tietty sitten jos menee lukemaan jtn alusta asti niin silloin laitan sen että uusin alimpana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo uusin viesti ylimpänä. Mä kuitenkin kai miellän tän paremmin näin, aikajärjestyksessä. Ois ehkä hankalaa katsella mikä viesti ois semmonen mitä ei oo vielä lukenut jos uusin ois päällä.

Keksikääs joku kiva puheenaihe taas :)

Vierailija
384/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin tässä et minkä merkkisen testin ostaisin.. Biocardia en osta, en tykkää. Ja Predictorin oon aienmin tehny ja se oli ihan mukavan oloinen ja ajattelin että ostaisin sellaisen. Tai sitten jos ostaisin tuon Clearbluen.. onko kenelläkään kokemuksia siitä?

(toivotaan nyt kuitenkin että pääsen sen testin ostamaan etteivät nuo menkat ala)

Vierailija
385/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Oli kamalan halpa 10¿ kaks testiä ja oli kamalan mukavia käyttää (Voiko nooin sanoa raskaustestistä..?:)) Lisäkis varmuus on 99,7% kun muissa se taitaa olla 99%. (niinkuin tolla 0.7%:lla ois väliä:)) Tilaus tuli päivässä:) Tykkäsin. Muita mitä oon itte käyttäny ni on sure step, apteekin raskaustesti ja sitten raha pulassa ostettiin marketti kamaa, kaks semmosta liuska testiä nimeltä pregent stick... Clear blue:sta en itse oikeen tykkää, niillä oli niin tökeröt mainokset jotka joskus otettiin mukaan apteekista:(

Mikään niistä ei oo vielä ollu niin hyvä, että ois positiivista näyttäny, mutta se ei taida olla testien vika;)

Ootteko jo ennen rakskauttanne/ sitä odotellessa ostellu jotain vauvan vaatteita tms..? Mun täytyy myöntää et me kullan kanssa ollaan sorruttu sukkiin ja potkupukuun:) Onko muut tehny samaa:)

Vierailija
386/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan hankalalta näytti tuo + ja - merkki. kyllä se || tai | on parempi vaan. Ehkä tuon predictorin kuitenkin ostan kun se on ollut kaikkein mukavin (verrattuna apteekin omaan ja tuohon biocardiin) tänään ois tarkotus mennä ostamaan ku mennään ilta-ajellulle ja sieltä anopin luo muutamaksi yöksi vahtimaan koiraa. Saa nähdä että testaanko jo huomenna vai maltanko odottaa siihen keskiviikkoon asti...

Me ollaan ostettu tutti, oli ihan pakko ostaa sellainen pieni silikoni ensitutti. Lateksia kun ei uskalleta kun mulla on niin paha tuo kumiallergia niin jos vaikka vauvallakin olisi (vaikka tuo ei olekkaan periytyvää). Ja kirpparilta meinasin tarttua vaatteita mukaan mutta mies ei antanut vielä, sanoi että odotetaan sitä plussaa nyt kuitenkin ekana..:)

Vierailija
387/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä on tullut niin tuttu että sitä käytän varmaan jatkossakin :) Oishan niitä tietty kaikkee hienoo kuten se johon tulos jää näkymään mutta sepä ois surullista sitten jos tuliskin negaa.

Mä olen jo vuosikausia ostellut sellasia 70-luvun froteisia vauvanvaatteita varastoon :)

Vierailija
388/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatio testeistä:) Kullan kanssa juteltiin siitä kun hän on nyt kamalan murheissaan siitä että on poissa juuri (niinkuin hän hätä päissään ilmaisi) evoluution aikana:)

me ollaan luotettu ihan maalaisjärkeen, ja ei olla hurahdettu tuohon kierron laskemiseen:) Eräs kaverini saattoi olla päivistä sekaisin eikä tiennyt mikä maa mikä valuutta, mutta kiertopäivä tuli kuin apteekin hyllyltä:) Miten teillä..? :)

(Tai no joo, pakko myöntää että käytiin netti saitilla helistin.fi laskemassa seuraava ovulaatio päivä ihan vaan mielenkiinnon vuoksi:))

Vierailija
389/746 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen demissä keskustellut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. En tiedä, muistaako kukaan. Minulla on ikää 20, kihlatulla 23 ja Mikael on 2v ja 2kk. Minä opiskelen ammattikoulussa toista vuotta, mies on töissä työmarkkinatuella ja poika on päivät pph:lla. Siinäpä tärkeimmät :)

Vierailija
390/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ennen töihin menoa tullla katsomaan vastasiko kukaan mun hienoon vaivalla keksimään kysymykseen, mutta ei.. :D Näin taas kamalia painajaisia lapsettomuudesta:( Täytyy toivoa ettei ne ole enneunia...! Tekeeköhän se mortem sen testin tänään:) Muistaa sitten infota meitäkin, minä ainakin pidän peukkuja pysyssä:)

Vierailija
391/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

Meillä nyt tuo " yritystilanne" on vielä sen verran alkutekijöissään ettei tosiaankaan millekään ovulaatiotestille vielä ole tilausta :) Toivon myös etten koskaan sellaista joudu käyttämään koska uskoisin että siinä vaiheessa yritysstressi on niin suuri että se jo estää hedelmöittymisen...

Vierailija
392/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää viikko, kun pillerit loppuu :) Mulla kauheat sumplimiset, että kuinka sovittaa koulu (ammattikoulu ja iltalukio), kahden koiran hoito ja poikakaverin asevelvollisuus raskauden ja varsinkin sitten, kun vauva on tässä maailmassa.

Mutta uskon, että noista selvitään. Poikakaveri voi suorittaa siviilipalvelukseksen, niin olisi yksi ongelma vähemmän.

Vierailija
393/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentu, jonka olemme varanneet, syntyy vasta keväällä. Tekisi melkein mieli hakea koira mistä tahansa pentueesta keneltä tahansa että saisi oman karvapallon kylkeen lämmittämään. Mulla on ihan liikaa purkamatonta hellyysenergiaa kun entinen hauva kuoli :(

Vierailija
394/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää et kamalasti haluisin ottaa, mutta asutaan nyt niin huonolla paikalla että ulkoilu mahdollisuudet on munta liian huonot. Täytyy kyllä myöntää, ettei minusta varmaan paukku pakkasilla olisi koiran ulkoiluttajaksi, laiska kun olen:) Olen enemmän kissa ihmisiä ja kotona pyörii nytkin 10vuotta vanha kissa neiti:)

Minkä rotunen koira teille on tulossa:)

Vierailija
395/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun on sen verran harvinainen että siitä kuka tahansa tuttu mut tunnistaa :( Mutta semmonen ihana karvakerä se on :) Ihanaa päästä kouluttamaan pentua ja varsinkin taas lenkkeilemään kunnolla. Yksin ei tulisi lähdettyä mutta koira on paras mahdollinen personal trainer. Vaikka eipä sen pennun kanssa moneen kuukauteen saa edes pitkiä lenkkejä tehdä.

Vierailija
396/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää:) Mun vanhemmilla on metsästys koira ja sen kanssa on raivostuttavaa olla lenkillä kun se haistelee kaikki samat nurkat päivästä toiseen eikä oikeen malta pitkiä matkoja kävellä, paitsi mökillä:) Näyttelyissä oon sitä pari kertaa käyttäny ja siellä on ollu kamalan kivaa, mutta olen silti enemmäin kissa ihminen:)

Vierailija
397/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiksi asti mutta jos muutaman pikku meriitin sais niin joskus pentuja teettäessä voisi saada niistä hyvän hinnankin. En siis ole rahanahne vaan haluan että vauvani vauvat pääsee kunnon kotiin. Korkeampi hinta varmaan karsii hetken mielijohteesta karvapalleron ottavia...

Vierailija
398/746 |
05.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän metsä hauvaa joutuu käyttämään näyttelyissä siksi että se saa ylipäätään metsästää:) Ja sitten kasvattaja toivot että sitä käytettäsi niissä ja hyvin on tullut pyttyjä kotiin:) Toivottavasti haukusta tulee suomen muotovalio, niin hyvin on ROP:peja tullut:) Kaksi vielä aikuis iässä niin se on siinä:) Kamalan hauska harrastus se näyttelyissä juokseminen, mutta alkaa haukku herralla olemaan niin isot voimat niin ei musta ole sen piteliäksi, varsinkaan nyt kun sillä on naiset mielessä;)

Mutta nyt äkkiä jotain vauva juttuje ettei eksytä aiheesta;) Oltiin tänään kaupassa ja sorruin taas ostamaan vauvan vaatteen! Oli alennuksessa ja niin sulonen:) Kultakaan ei sano ei, taitaa olla ittekkin niin kamalan kuumeen kourissa:)

Vierailija
399/746 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla taas käymään:) tästä pitäis mennä sitte seuraavaks eläinkauppaan ostamaan uusia kaloja, sain eileen pestyä akvaarion:)

kun kaikki kalat on melkeen kuollu;( 4kalaa enää jäljellä, en kyllä ymmärrä mikä niitä tappaa vaikka kaikki on viimesenpäälle hankittua.

noh pitää koittaa jotain uutta kalalajia.

nyt meinaa iskee stressiä, kun pojan 1v synttärit on lauantaina, ja leipoakkin pitäisi, mutta ei oikee innosta kun koiralla hirvee karvanlähtö, kiva sitte vieraiden syödä karvapullia.

mä oon tehny aina apteekin testejä, ne on ihan luotettavia:)

mutta nyt mie lähen kalaostoksille.

jännitän tässä koska netti aukee:)

Vierailija
400/746 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua että tää mun tulevan koiran rotu on alunperin ollut metsästyskoira. Joitain lajinsa edustajia kai jossain vielä siinä hommassa käytetäänkin. Naurattaa vaan ajatella että semmonen karvakasa mitään elukoita pyytäis :D Nykyäänhän ne on lähes puhtaasti seurakoiria.