Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..
kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..
Kommentit (172)
aktiivisina kirjoittelee muilla osioilla ja täällä ne haukkuu muut kun ei kehtaa nimimerkillä suutaan avata. Aika älyttömiä juttuja tosiaan myös löytyy.
Onneks on huumori ihmisiäkin, niinku siellä ruudun toisessa päässä.
On kyllä aika usein tosi älyvapaata huumoria täällä mutta kyllä mua jaksaa naurattaa ne iänikuiset fliitsigolitsit ja segtiot ja cynegolokit.
Tänään mua huvitti kun joku(porvoolainen?) halusi vaalentaa yksivuotiaansa hiukset jotta tämä lapsi näyttäisi enemmän vanhemmiltaan. No kaikkihan sen tietää että Porvoon kemikaliossa myydään BlondiBeibi -vaalennussuihketta :)
ai jaa, toi oli hyvä porvoolainen.Meni multa ihan ohi.
aamulla kun eivät saa mitään selvää näistä kahdesta ketjusta.
Kyllä vois vähän itsekin olla että hetkinen...
saatko nukkua päivällä sit niin kauan kun väsyttää...
kyllähän mun pitäisi yrittää nukkua.. Saan nukkua vaikka koko päivän, mulla ei ole mitään huomenna ja kun ei niitä lapsiakaan vielä ole. Mä kyllä yleensä yritän nousta niin että olen nukkunut liian vähän jotta sitten seuraavana iltana nukuttaisi mutta eipä ole juuri auttanut..
kalsari kännit vaan niin kyllä uni maittaa! et sitten ota niin paljon et oot täällä katkolla, mä en laattoja korjaa.. :)
usko tai älä porvoon lähellä :)))
kun tuli lauantaina juhlittua... Ehkä pitäisi vaan valvoa koko yö niin ainakin sitten illalla nukuttaisi :/ Vois tulla vaan melkosen epämiellyttävä päivä.
Jaa-a uskoisko tota että Porvoon lähistöltä...mä olen Helsingissä.
Et sä kaukana sitten näpyttele.Paitti yhteiset naapurithan meil on..
Onks mies ja kissat koisaamassa?
ne. Toinen kissa on ihan pötköllään tossa mun takana, hassun näköinen. On kyllä vähän kamalaa kun täällä vaan valvoo ja tuolla nousee jo aurinko. Tai ihan pilvistähän siellä on, ihan kun olisi syksy :(
Ootko muuten mielenterveyshoitaja vai sairaanhoitaja vai mikä?
viime viikolla vielä kärvisteli hirmu helteessä ja nyt ilma ihan esterin peestä.
Tiädätkö mun täytyy alkaa oikeasti hommiin.Velvollisuudet kutsuu...
Kiva oli höpötellä, oon nauranu vedet silmissä noita naapureja ja harha matkoja. Jatketaan joku toinen ilta retkeilyä marjapensaissa ?
Kiitos seurasta vaan ja hyvää loppuyötä! Vai aamuakos se nyt tässä vaiheessa on.. Mä yritän lähteä nukkumaan ja saada unta! Moikkamoi!
olisko kiinnostusta jatkaa juttua?
Hei vaan, tulin vasta! Töissä taas?
On täällä kyllä kaikennäköistä porukkaa.. Ja joistain kun ei voi tietää että ovatko ne tosissaan ja jos ovat niin huh huh. Ja semmosia iänikuisia imetys-sektio-kotiäitiys ym. ketjuja ei oikeen jaksa!