Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..

Vierailija
24.07.2005 |

kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhtenä päivänä sekstasin mun frendin kaa. Mies tuli töistä ja yllätti meidät sängyssä. Halusi mukaan ja pisti paljaalla molempia. Oli todella mahtavaa.

Mutta tää mun frendi tuli raskaaksi ja se ei halunnut aborttia, kertoikin asioiden tilan vasta vr 16, nyt jotain rv 30 tms. Eli aikamoinen ongelma, me kun olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta...

Vierailija
82/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viiletät jossain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluu?

Vierailija
84/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pirteänä taas.. Nukuin ihan mahdottoman pitkään, täytyy tänään yrittää kyllä päästä aiemmin nukkumaan :) Mitäs sulle?

Vierailija
85/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tooosi pirteä äiti lapsilla oli :) Meillä vähän äksöniä täällä, siksi vasta nyt koneelle pääsin.

Onko sulla kesäloma?

Vierailija
86/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole töissä mutta teen kesäopintoja. Tällä hetkellä ei vaan ole oikein mitään, elokuussa sitten luentoja ja syksyllä takas kouluun..

Vierailija
87/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes vasta aamulla naurattamaan, kun tuli mieleen et miks valvot.Tais olla liskojen yö kun lauantaina kallistit kuppia?

Vierailija
88/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sieltä sängyn alta hiipi.. On kyllä ollut jo jonkun aikaa tää rytmi sekaisin, mutta mikäs se toisaalta on valvoessa kun ei (vielä) tarvitse aikaisin nousta. Vähän paremmat säät vois tulla kyllä, miksi pitikään niillä helteillä valitella että on kuuma!

Vierailija
89/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulettimien kanssa oli oikein mukava, mut niitä siirreltiin pot.huoneisiin niin meikälikka sai hikoilla oikein olan takaa.

Onko paljon opiskeluja jäljellä? kuumeiletko perheenlisäystä jo vai tuonnenpana vasta..

Vierailija
90/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua rupes vasta aamulla naurattamaan, kun tuli mieleen et miks valvot.Tais olla liskojen yö kun lauantaina kallistit kuppia?

Vierailija
91/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kirjoilla oon ollut useamman vuoden :( Itse asiassa kuumeilen joo, siksi sitä tännekin alunperin päätyi...mutta on noi opinnot vielä kesken ja huono taloudellinen tilanne ja vastaavaa niin varmaan pitää vielä odotella.. ei vaan sitten tiedä että jos jää odottamaan sitä että olisi kaikki materiaaliset puolet kunnossa niin kuinka kauan siihen sitten oikein menee!

Vierailija
92/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei taida olla koskaan.Mulla on krooninen vauvakuume, alkuvuodesta oli km ja siitä jäi päälle vauvankaipuu.

On ne vaan niin ihania mussukoita.Välillä kyllä kuumeet kaukana kun tenavat nahistelee kotona...

Vierailija
93/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis krapulayö. Kalsarikännit vedetään kotona, voi siis olla vaikka kalsareissa, ei tarvitse pukeutua niinkuin ravintolaan mennessä pitäisi.

Vierailija
94/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis krapulayö. Kalsarikännit vedetään kotona, voi siis olla vaikka kalsareissa, ei tarvitse pukeutua niinkuin ravintolaan mennessä pitäisi.

Vierailija
95/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään järjellä ajatella, sitten ei tosiaan varmasti ole koskaan oikea aika! Mullakin on ollut vauvakuume jo vuosia sekin, joskin voimakkuus on vaihdellut aika paljonkin... Ehkä sitä pitäisi vaan toimia sen mukaan mikä itsestä tuntuu oikealta eikä sen mukaan mitä pitäisi tehdä tai olla.

Harmi kuulla että tuli km :(

Vierailija
96/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu niin monesta asiasta.Ja mitä sitten kun lapsikiintiö on täynnä ja silti mielii vauvaa...

Km oli aika järkytys, kahden normaalin raskauden jälkeen.Suren vieläkin tuhottomasti.Mitä lähemmäs laskettua aikaa menee niin sen enemmin se on pyörinyt mielessä.

Taitavat olla ikuisuus kysymyksiä nämä..

Vierailija
97/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi surullista kuulla. Varmasti tosi kamalaa :( En oikeen osaa muuta sanoa kun en voi tietää miltä susta tuntuu.

Vierailija
98/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi pysähdyttää :(

Mulla on aivan järkky nälkä, en vaan pysty just lähtemään syömään kun " äksönit" vielä päällä ja monitoreja vahtaan kun haukka.Et viittis sitä pitsaa :) laittaa tulemaan :)))

Vierailija
99/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24, täytän joulukuussa 25. Heh, kirjoitin tohon ensin että olen 24, täytän 24! Alkaisinko jopa hieman väsymään...? Etkös sä ollut 29, vai?

Vierailija
100/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsi-maxit odottaa jääkaapissa :))

Täytän 29 muutaman viikon kuluttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi