Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..
kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..
Kommentit (172)
Aivan liian pirteänä taas.. Nukuin ihan mahdottoman pitkään, täytyy tänään yrittää kyllä päästä aiemmin nukkumaan :) Mitäs sulle?
tooosi pirteä äiti lapsilla oli :) Meillä vähän äksöniä täällä, siksi vasta nyt koneelle pääsin.
Onko sulla kesäloma?
en ole töissä mutta teen kesäopintoja. Tällä hetkellä ei vaan ole oikein mitään, elokuussa sitten luentoja ja syksyllä takas kouluun..
Mua rupes vasta aamulla naurattamaan, kun tuli mieleen et miks valvot.Tais olla liskojen yö kun lauantaina kallistit kuppia?
jotain sieltä sängyn alta hiipi.. On kyllä ollut jo jonkun aikaa tää rytmi sekaisin, mutta mikäs se toisaalta on valvoessa kun ei (vielä) tarvitse aikaisin nousta. Vähän paremmat säät vois tulla kyllä, miksi pitikään niillä helteillä valitella että on kuuma!
tuulettimien kanssa oli oikein mukava, mut niitä siirreltiin pot.huoneisiin niin meikälikka sai hikoilla oikein olan takaa.
Onko paljon opiskeluja jäljellä? kuumeiletko perheenlisäystä jo vai tuonnenpana vasta..
Vierailija:
Mua rupes vasta aamulla naurattamaan, kun tuli mieleen et miks valvot.Tais olla liskojen yö kun lauantaina kallistit kuppia?
vaikka kirjoilla oon ollut useamman vuoden :( Itse asiassa kuumeilen joo, siksi sitä tännekin alunperin päätyi...mutta on noi opinnot vielä kesken ja huono taloudellinen tilanne ja vastaavaa niin varmaan pitää vielä odotella.. ei vaan sitten tiedä että jos jää odottamaan sitä että olisi kaikki materiaaliset puolet kunnossa niin kuinka kauan siihen sitten oikein menee!
Se ei taida olla koskaan.Mulla on krooninen vauvakuume, alkuvuodesta oli km ja siitä jäi päälle vauvankaipuu.
On ne vaan niin ihania mussukoita.Välillä kyllä kuumeet kaukana kun tenavat nahistelee kotona...
Siis krapulayö. Kalsarikännit vedetään kotona, voi siis olla vaikka kalsareissa, ei tarvitse pukeutua niinkuin ravintolaan mennessä pitäisi.
Vierailija:
Siis krapulayö. Kalsarikännit vedetään kotona, voi siis olla vaikka kalsareissa, ei tarvitse pukeutua niinkuin ravintolaan mennessä pitäisi.
pelkästään järjellä ajatella, sitten ei tosiaan varmasti ole koskaan oikea aika! Mullakin on ollut vauvakuume jo vuosia sekin, joskin voimakkuus on vaihdellut aika paljonkin... Ehkä sitä pitäisi vaan toimia sen mukaan mikä itsestä tuntuu oikealta eikä sen mukaan mitä pitäisi tehdä tai olla.
Harmi kuulla että tuli km :(
riippuu niin monesta asiasta.Ja mitä sitten kun lapsikiintiö on täynnä ja silti mielii vauvaa...
Km oli aika järkytys, kahden normaalin raskauden jälkeen.Suren vieläkin tuhottomasti.Mitä lähemmäs laskettua aikaa menee niin sen enemmin se on pyörinyt mielessä.
Taitavat olla ikuisuus kysymyksiä nämä..
tosi surullista kuulla. Varmasti tosi kamalaa :( En oikeen osaa muuta sanoa kun en voi tietää miltä susta tuntuu.
Kyllä noi pysähdyttää :(
Mulla on aivan järkky nälkä, en vaan pysty just lähtemään syömään kun " äksönit" vielä päällä ja monitoreja vahtaan kun haukka.Et viittis sitä pitsaa :) laittaa tulemaan :)))
Mä oon 24, täytän joulukuussa 25. Heh, kirjoitin tohon ensin että olen 24, täytän 24! Alkaisinko jopa hieman väsymään...? Etkös sä ollut 29, vai?
pepsi-maxit odottaa jääkaapissa :))
Täytän 29 muutaman viikon kuluttua
Mä yhtenä päivänä sekstasin mun frendin kaa. Mies tuli töistä ja yllätti meidät sängyssä. Halusi mukaan ja pisti paljaalla molempia. Oli todella mahtavaa.
Mutta tää mun frendi tuli raskaaksi ja se ei halunnut aborttia, kertoikin asioiden tilan vasta vr 16, nyt jotain rv 30 tms. Eli aikamoinen ongelma, me kun olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta...