Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..
kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..
Kommentit (172)
Ekaks saat nuolla mun ajelematonta haisevaa piisamia josta valuu visvaa ja töhkää ja sit kun mä olen tullut niin sun on aika lähteä kotiis!
;P
Asumme lapseni isän kanssa yhdessä ja rakastan häntä. Mutta silti kaipaan välillä muutakin. Mielestäni seksi toisen naisen kanssa on ihan yhtälailla pettämistä kuin se olisi toisen miehen kanssa. Joten no can do!
Vierailija:
Asumme lapseni isän kanssa yhdessä ja rakastan häntä. Mutta silti kaipaan välillä muutakin. Mielestäni seksi toisen naisen kanssa on ihan yhtälailla pettämistä kuin se olisi toisen miehen kanssa. Joten no can do!
mieheni hyväksyy sänkypuuhat toisen naisen kanssa vaikka muuten pettämistä vastustaakin.
kiihottamisesta, rintojen imemisestä sekä leikkimisestä alapäällä.Onhan niitä leluja joilla yhdessä voidaan saada " kättä" pitempää tyydykettä.
Hitto kun rupeskin himottamaan...
ap
Mies sanoi, että voisi asian hyväksyäkin, mutta mun pää&sydän ei hyväksy:(
koskaan en ole kokeillu mut hemmetisti kiinnostaa.Yksin kotona ollessa ja itseä hyväillessä haaveilen siitä nais kumppanista
ap
Ei paneta muna sen enempää kuin pillukaan noin elimenä, kyllä se ihminen on joka haluttaa. Ja ne on sekä miehiä että naisia.
tää naisen kanssa kokeilu on mun fantasia jonka haluaisin kokea.KIIHOTTAVA ajatuksena, erittäin..
ap
Jos mies haluaisi, niin siitä vaan! Mun mieheltä ei oo edes tilaisuuksia puuttunu, jostain syystä homot iskee siihen silmänsä heti!
mun tekee mieli naista.piste.
ap
miten suhun saisi meiliyhteyden, olis kiva jatkaa kirjoituksia
kaunis kokemus se varmasti on.älä lue jos palkokasvit menee nenään.
ap
posliinista? viivapillusta? roikkuvista huulista??? ajattelen vaan, kelpaisinkohan?
alakerralla eikai niin väliä kunhan siisti ihminen ja tiädättehän.Voidaanhan siinä esileikkinä parturoida millanen halutaan
ap joka on ajeltu
Mutta kyllästyin sitten. Ei se niin ihanaa pidemmän päälle ollutkaan...