Voinko käydä vessassa ja jättää vauvan (5kk) isän hoiviin siksi aikaa?
Mitä pitäisi huomioida? Imetän vielä, mutta vauva juo lypsettyä maitoa pullostakin.
Jätänkö oven auki varmuuden vuoksi?
Entä jos isä ei pärjää??
Kommentit (111)
MIKSI te hankitte niitä lapsia, jos ette ole valmiita yhtään joustamaan omista ITSEKKÄISTÄ tarpeistanne. Paha olo tulee sun lasten puolesta. Toivottavasti joku tekee susta ilmoituksen lastensuojeluun!
Lapseni täytti juuri 6 vuotta ja on varsin hyvin selvinnyt vauva-ajan traumoistaan :)
Lapseni täytti juuri 6 vuotta ja on varsin hyvin selvinnyt vauva-ajan traumoistaan :)
nuolaise, ennenkuin tipahtaa. Monet traumathan putkahtavat näkyviin yllättäen mt-ongelmina aikuisiällä.
et kai ole lipsahtanut useinkin tuohon itsekkyyteen tänä aikana?
Sen verran voin päivitellä tätä ketjua, että olen nimittänyt itseni pyhimykseksi.
Jep, yksinkertaista, mutta totta!
."..alkaa olla aika väsyttäviä jo..."
No älä hyvä ihminen lue niitä! :)
...nauroin ääneen ja poika sylissäni katsoi onko äiti mennyt ihan sekaisin.
Ei, en ole mennyt sekaisin vaan tulin niin iloiseksi, te sen minulle kerroitte hyvät siskot: OLEN HYVÄ ÄITI, EN OLE ANTANUT LASTANI ISÄLLEEN HETKEKSIKÄÄN!
Pissalla ja kakallakäynnit olen hoitanut lapseni nukkuessa, tietysti itkuhälytin mukana. (ai mut hei, onko se sallittua) Olen kylläkin juossut housut kintussa ulos heiluttaa vaunua ku pieni äännähdys on kuulunut. Kerrankin naapurin ukko vähän ihmetteli, naapurin rouva on nyt vähän hassusti lähtenyt pihalle housut kintuissa.=)
Ei kai tällaista oikeasti ole?
miettimään. Siis kumpi on lapselle se tärkeämpi huoltaja.
Tai tuskin on, ei suljetulta noin vain vapakävelyille päästetä kotiin :(. Olisi ollut kyllä kiva kuulla mitä 5 vuotiaalle lapselle nykyään kuuluu. Millaisia terapioita on joutunut käymään läpi ja millainen on paranemisennuste? Mihin sijotettiin..koska näyttää siltä ettei äiti kyennyt kaikesta huolimatta pidättelemään kakkaamista :(. Ja lastensuojelun, kun on kuitenkin puututtava järeillä toimenpitein noin törkeissä tapauksissa.
tää pelasti mun illan taas