Voinko käydä vessassa ja jättää vauvan (5kk) isän hoiviin siksi aikaa?
Mitä pitäisi huomioida? Imetän vielä, mutta vauva juo lypsettyä maitoa pullostakin.
Jätänkö oven auki varmuuden vuoksi?
Entä jos isä ei pärjää??
Kommentit (111)
Ei sitä lasta jätetä MIHINKÄÄN ensimmäiseen 18 vuoteen!!
Ja mielellään ei sen jälkeenkään..
Mulla oli isä jo synnytyksessä mukana! Miten mä saatoin olla niin typerä! Mitä vauva nyt ajattelee??
Voi itkun itku..:(((((
vauvallasi on myös sinapit pöksyissä. Tätä kutusutaan vauvantahtisuudeksi, ja näin voitte jakaa tärkeän yhteisen hetken.
Valitettavasti olet auttamattomasti pilannut vauvasi kehityksen ja kasvun vakaaksi persoonaksi.
Vauvasi sai jo elinikäisen trauman synnytyssalissa. Et kai kuvitellut, että lastasi hoitaa joku muu kuin sinä??
Mikä kuningasidea oli päästää lapsen isä synnytykseen?????
Voi ei, mä kadun sitä loppuelämäni! :((((((((((
Kukaan ei enää koskaan koske saati näe vauvaani. Mä eroan miehestäni!!
64
minä otin vauvan itse pois ja leikkelin välilihan siinä samalla , kun asento oli vähän hankala muuten. kätilö katseli siinä vieressä ja neuvoi miten tehdään muttei nykäissytkään vauvaani ettei vain tule traumoja lapselle.
kyllä suosittelen tätä lämpimästi teille kaikille.
Mietinkin jo, että miten hoidan tulevan synnytykseni yksin, mutta tuossahan ratkaisu.
Iso ihminen! Mihinkään vessaan omin nokkineen.
Siis MITEN te luulette normaalin ISÄ-LAPSIsuhteen kehittyvät jos isä ei saa pitää lasta sinä ainoana kertana viikossa kun äiti käy vessassa. Ei se nyt paljoa ole vaadittu jos esim. joka sunnuntai äiti käy vessassa sen minuutin ja isä pitää sillä aikaa lasta. Meillä ainakin toi sunnuntain vessaminuutti on kyllä tosi kivaa vaihtelua koko perheelle!!!
koska on saanut kaikki kariespöpöt sinulta jo ensi pususta ja ekasta yhteisestä luska-ateriasta alkaen. Luultavasti teidän täytyy pysytellä mömmöruoissa loppuelämänne. Tai sit tietty muu perhekin vois siirtyä samoihin soseisiin niin ei pikku piltti tunne oloaan eriarvoiseksi.
jos kato jauhat sille sen ruuan omassa suussasi niin tulee hyvin hienonnettua ja kuitenkin säilyy samat bakteerit teillä. äitin bakteerikantahan on lapselle tosi tärkeä ja hyödyllinen. :)
jos menet sinne vessaan ja miehesi joutuu antamaan pullosta sen maidon silläaikaa voi imetyksesi mennä ihan pilalle!!
Älä mene vessaan siis ainakaan kunnes vauva on sen 6kk, jotta täysimetys onnistuu! Me hörhöt täällä av:lla kyllä täysimetetään ihan periaatteesta 7-8 kk. Mietippä sitä!!
Vierailija:
Siis MITEN te luulette normaalin ISÄ-LAPSIsuhteen kehittyvät jos isä ei saa pitää lasta sinä ainoana kertana viikossa kun äiti käy vessassa. Ei se nyt paljoa ole vaadittu jos esim. joka sunnuntai äiti käy vessassa sen minuutin ja isä pitää sillä aikaa lasta. Meillä ainakin toi sunnuntain vessaminuutti on kyllä tosi kivaa vaihtelua koko perheelle!!!
Ilmeisesti on jossain päivähoidossa, kun siihen on kerran oikeus kaikilla.
Kyllä esikoisellakin on oikeus siihen, että äiti miettii mihin hänet sijoitetaan vessassakäynnin ajaksi!
Pois substantiivinen päivähoito-oikeus!
Opetellaan se terminologia ensin...
On se vaan surullista kuulla miten heikkoja naiset ovat. Antavat tuollaisen miehen sotkea koko perheen elämän.
Ota lapsesi ja mene paikkakuntasi turvakotiin, nyt heti!
Sieltä ohjaavat eteenpäin. Älä jää nykytilanteeseen, mikään ei muutu. Pahenee vaan!
Ansaitset parempaa!
t. kohtalotoveri
Mietin tuossa että, kun olen raskaana rv25 ja vauva potkii jo, annanko mieheni koskettaa mahaa vai onko siitä jotain haittaa?
Ehkä en anna koskea kuitenkaan varmuuden vuoksi, ettei vauvan ja äidin suhde mene pilalle.
mutta olen päättänyt, että kakkaan samaa tahtia kuin vauvanikin.
Vauva mukaan vessareissuille, tietty. Isompana kun on lapsi potalla niin käytän aikanin siihen, että teen samalla omat tarpeeni. Sitten voimme yhdessä tutkia kakkamme ja kommentoida. Tulee samalla lapsen kehitystä tuettua, kun kakkaa potassa kehuu.
Älä hyvä ihminen! Tyhmyyksissäni minä annoin mieheni kuunnella mahan läpi vauvan ääniä ja hitto se vielä jutteli sille.
Ja mikä tulos: Lapsi ei enää anna minun lukea iltasatua! ISI ISI ISIIII!!!
Jos olisin tän tiennyt..
Vierailija:
Mietin tuossa että, kun olen raskaana rv25 ja vauva potkii jo, annanko mieheni koskettaa mahaa vai onko siitä jotain haittaa?
Ehkä en anna koskea kuitenkaan varmuuden vuoksi, ettei vauvan ja äidin suhde mene pilalle.
Ei mistään olla valmiita luopumaan:( ÄLKÄÄ HANKKIKO LAPSIA JOS ETTE HALUA TEHDÄ MITÄÄN UHRAUKSIA!