Voinko käydä vessassa ja jättää vauvan (5kk) isän hoiviin siksi aikaa?
Mitä pitäisi huomioida? Imetän vielä, mutta vauva juo lypsettyä maitoa pullostakin.
Jätänkö oven auki varmuuden vuoksi?
Entä jos isä ei pärjää??
Kommentit (111)
Kaikesta tekin revitte tyhmääkin tyhmempää huumoria!
Ja jätä se ovi auki. Isä voi käydä kysymässä neuvoja jos ei pärjää.
Ja muista olla koko ajan valmiina katkaisemaan kakka kesken.
Lähden nyt kokeilemaan käytännössä. Hui, jännittää!
Ap.
tollasta edes kysyt!!! Et tietenkään voi!
Yrittävät vain kohottaa omaa itsetuntoaan. Eivät ole käyneet vessassa vuosiin, kyllähän siitä tulee paineita. Tee vaan niin kuin itsestäsi tuntuu. Ja muista, olet paras äiti lapsellesi mitä voi olla!
Hyvin oli mennyt kuulemma. Vähän oli itkeskellyt vauva ja isäkin.
Voiko noin pieni saada jotain traumoja kuitenkin?
Tuleeko isona nuorisorikollinen ja mummonpotkija?
Seuraavaksi ajattelin käydä postilaatikolla, mutta odotan siihen asti, että vauva on n. 8kk...ja isovanhemmat ajattelin pyytää paikalle myös siksi aikaa.
siihen asti, että lapsi kouluiässä. Ei sitten traumatisoidu kun koulussa hänen ollessaan juoksen vikkelään postia hakemaan. Se 7 vuoden pinkka laskuja onkin aina kiva käydä läpi...
No, mutta sille ei nyt enää mitään voi. Vauva voi saada traumoja, tarkkaile vauvan käytöstä ja ota tarvittaessa yhteyttä lääkäriin.
Siirrä vielä sitä postilaatikolla käyntiä, vauvasi ei millään ehdi toipua tämän päiväisestä muutamassa kuukaudessa.
Noista pulloista on todettu mikroaaltouunissa lämmitettäessä liukenevan maitoon haitallisia aineita X, Y ja Ö. Ne voivat aiheuttaa allergisia oireita noin pienellä lapsella.
Suosittelen aromaterapiaa ja vyöhyketerapiaa.
T. XCCCXSXXS
Olenko nyt pilannut lapseni tulevaisuuden?
Kuinka nopeasti allergiat ja muut vakavat taudit puhkeavat?
Voi miksi kävin vessassa!!!! Olen TODELLA vastuuton ja huono äiti!!!
Ap
vessasta reippaasti alle minuutin. Tai jos pitää pitempään olla, niin otat vauvan kantoliinassa vessaan mukaan, voit imettää siinä samalla.
arvelen että olis kannattanut ottaa lapsi mukaan vaikkapa rintareppuun tai sitteriin :)
Monta kuukautta jo vinkunut, että saisi edes syliin ottaa.
No olen antanut pieniksi hetkiksi kerrallaan, mutta vähentänyt isä-lapsi kontakteja, koska luin av:lta, että vain äiti kelpaa lapsen hoitajaksi.
Myönnän nyt siis,että en ole täydellinen äiti.
Ap
Mä en ymmärrä, että pitää hankkia lapsia ja silti ei voi luopua vessareissuista. Kamala äiti oot!
Olen nimittäin käyttänyt alkoholiakin :(
Tein toissa viikonloppuna täytekakun, johon tuli 1tl konjakkia kostukkeeseen. Voinko olla vielä humalassa?
Tosin söin sitä kakkua vain sormenkynnellisen.
Ap
Kaikenlaiset vastuuttomat hörhöt niitä lapsia maahan pukkaakin!!
Kyllä mä nyt soittamaan susta lastensuojeluun ja ilmoitan vielä webbimaasterilleki, että tämmösiä täällä liikkuu!!
Vierailija:
Monta kuukautta jo vinkunut, että saisi edes syliin ottaa.
No olen antanut pieniksi hetkiksi kerrallaan, mutta vähentänyt isä-lapsi kontakteja, koska luin av:lta, että vain äiti kelpaa lapsen hoitajaksi.
Myönnän nyt siis,että en ole täydellinen äiti.
Ap
Mikä siinä on vaikea ymmärtää?Jos kerran täällä av lukee jotain, se on niin.
Siis hyvänen aika!Jättää nyt lapsi isälleen.Olisi ollut parempi jos olisit antanut lapsen adoptioon.Tiedätkö monta KUNNON äitiä haluaisi lapsen?
Nämä KUNNON äidit eivät todellakaan anna lasta ISÄLLE, ennen kuin lapsi on päässyt ripille.
Kaiken maailman alkoholistit saavat tehdä lapsia ja vielä jättävät isänsä kanssa noin pieninä.
Pitäisi ottaa vastuuta tekemisistään! Lapsista pitää huolehtia 24/7!!
Surullista, todella surullista...
Etkö tiedä, että ennen synnytystä pitää pissiä ja kakkia monen vuoden edestä, nyt siihen ei enää ole mahdollisuutta. Pidätä, hyvä äiti, pidätä! Et ole enää ihminen, etkä nainen vaan äiti ja äiti on olemassa VAIN vauvaa varten, kaikki omat tarpeet tulee unohtaa, KAIKKI!