Voinko käydä vessassa ja jättää vauvan (5kk) isän hoiviin siksi aikaa?
Mitä pitäisi huomioida? Imetän vielä, mutta vauva juo lypsettyä maitoa pullostakin.
Jätänkö oven auki varmuuden vuoksi?
Entä jos isä ei pärjää??
Kommentit (111)
Vauvaa ei jätetä hetkeksikään kenellekään hoitoon.
Ei isälle, eikä isovanhemmille.
Ja vieraampia ihmisiähän ei saa päästää tontille ollenkaan.
Vierailija:
Noista pulloista on todettu mikroaaltouunissa lämmitettäessä liukenevan maitoon haitallisia aineita X, Y ja Ö. Ne voivat aiheuttaa allergisia oireita noin pienellä lapsella.Suosittelen aromaterapiaa ja vyöhyketerapiaa.
T. XCCCXSXXS
Vastuuttomia äitejä olette ettekä arvosta lapsianne.
Kukaan muu kuin äiti ei ole lapselle hyvä hoitaja.
KANTOLIINA. Olen nyt liinaillut 4 vuotta ja kaksi vuotta siitä tandemina, isompi on takana ja pienempi edessä. Haluan antaa läheisyyttä ja turvaa lapsilleni. Näin lapset ovat mukanani aina ja kaikkialla. Vessareissut, siivoukset, ostokset what ever... kaikki onnistuu kun on kantoliina tai kaksi.
Miten lapset voi elää ja kehittyä normaaleiksi ihmisiksi noin kamalissa oloissa : (
Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää, että lapsen kanssa ollaan KOKO AJAN. Ei siinä vessassa silloin käydä, eikä anneta hoitoon tuntemattomille, tässä tapauksessa siis isälle.
Vastuutonta!!!!
Tollaset itsekkäät otukset sitten saavat lapsia... HÄPEÄ!
Miten teillä voi olla aikaa surffailla netissä, jos olette muka niin hyviä äitejä itse, paitsi ap, joka jo myönsi olevansa surkea äiti? Vaikka lapsenne olisikin kantoliinassa ja imettäisitte samalla, niin ei se riitä! Teidän tulisi olla parhaillaankin desinfioimassa kotianne tai keittämässä vettä lapsen pesua varten, tms. Vai annatteko kenties lapsenne elää saastaisessa kodissa, jossa on ties mitä pölyä ja bakteereja???
Minulla ei tietenkään ole vielä lapsia, mutta kääntykää vain puoleeni, jos on kysyttävää täydellisestä lastenhoidosta ja kasvatuksesta, koska tiedän niistä asioista kaiken.
voiko tällaista vielä nykymaailmassa tapahtua???Olisinuskonut asian sata vuotta takaperin,mutta nyt eletään jo vuotta 2005,ja kaikenmaailman vehkeet ja pelit onn keksitty ettei sitä lasta tarvitse jättää ISÄLLE...Eikö ne neuvolassa yhtään ole asiasta puhunut?
Onneksi tältä palstalta saa aina hyviä elämänohjeita.
Nyt tiedän, etten voi jättää vauvaani hetkeksikään mihinkään.
Ap.
Vierailija:
Teidän tulisi olla parhaillaankin desinfioimassa kotianne tai keittämässä vettä lapsen pesua varten, tms. .
täytyykö vaippakin keittää ennen kuin sen laittaa vauvalle? Miten sen saa kuivaksi keittämisen jälkeen?
Entäs sinkkivoide, laitanko mä sen koko tuubin kattilaan?
Muista myös laittaa vaipalle reibänit, ettei vaippa saa arskalta liikaa UV-sädetystä, joka sitten vaipassa muhiessaan ärsyttää vauvan bebaa. ;)
Tulee sitten varmasti steriiliksi ennen eka kylpyä.
minä käyn aina vessassa meidän yläkerran vessassa koska siellä on hoitopöytä ja voin laittaa vauvan siihen siksi aikaa kun itse ähistelen pöntöllä. eipä tule traumoja kun voin pitää vauvaa kädestä koko ajan ja hän aistii äidin turvallisen läheisyyden.
oletteko te muut antaneet isän työntää lastenvaunuja? minä en ole vielä antanut mutta mies kovasti haluaisi ja harkitsen nyt josko ensi kerran kauppareissulla antaisin miehen työntää menomatkan. pelkään vaan niin kovasti että vauva kokee tulleensa hylätyksi jos en itse työnnä vaunuja :(
Sekin hetki olisi pois sinun ja vauvan symbioosista!!!
Mun serkun kaiman veljen vaimon tuttu kerran antoi isan tyontaa vaunut ulos ovesta kun oli itse unohtanut avaimet olkkariin, se vauva ei koskaan toipunut. Niiden aiti-tytar suhde on aivan pilalla. Ala tee samaa virhetta.
niin sinun tapauksessa... ootappas kun lasken...hmm. juu kyllä voit käydä vessassa huoletta. Et ole vielä pilannut lapsesi tulevaisuutta:))
kysyisin,että miten on kun olen syönyt nyt vuoden verran samaa pilttiä ja bonaa kun lapsikin ja samalta lautaselta ja tietysti samalla lusikalla,ettei pienokainen tunne eriarvoisuutta/häpeää.Joko kohta voimme siirtyä samaan ruokaan muun perheen kanssa vai jatkammeko vielä näin? Haluan todellakin olla hyvä äiti ja siksi lähestyn teitä muita,täydellisiä äitejä tämän ongelman kanssa.
päiväni on pelastettu - en ole pitkään naurannut niin paljon.
äiti + 5 lasta
Toivottavasti perheenne saa ammattiapua ja voimia : )