Voinko käydä vessassa ja jättää vauvan (5kk) isän hoiviin siksi aikaa?
Mitä pitäisi huomioida? Imetän vielä, mutta vauva juo lypsettyä maitoa pullostakin.
Jätänkö oven auki varmuuden vuoksi?
Entä jos isä ei pärjää??
Kommentit (111)
Toivottavasti palat helvetissä ap!!!
Lasta ei saa KOSKAAN jättää kenellekään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lukekaa tätä palstaa!!!
en tiedä koska olisin nauranut vedet silmissä :)
Olen itse ollut yh alusta asti heheheh.. voiko jättää isälle... jos et mielestäsi voi niin jätä paskantamatta ym..
Hyvin valvotun yön jälkeen naurattaa niin mahottomasti! Olette ihan hassuja kaikki.
Kamalaa kun pitä hillitä ääneen hekotusta, kun työkaverit jo ihmettelee...
Tehkää oma nauruketjunne muualle. Tää on vakava asia!!
Teillä ei varmaan niitä omia lapsia olekaan, kun täällä muille naureskelette! Kyllä se vaan on niin, että ÄITI on VAUVAN maailman NAPA. Vessareissut on kertakaikkiaan järjestettävä niin, etteivät ne pääse sotkemaan symbioosia.
Me ollaan järjestetty tää silleen, että meillä on leikkikehä tuolla vessassakin. Oon vaan miettinyt sitä, että pitääx sittenkin ostaa se kantoliina????????? Että jos lasken vauvan sylistäni sinne leikkikehään, niin tuleeko siitä traumoja???!! Riittääkö, että olen lapsen kanssa samassa tilassa, vaikkakin kamala verkko on siinä meidän välissä???!!
Imetys onnistuu kyllä siten, että minä istun pöntöllä ja vauva leikkikehässä sillä aloitin rintojen venyttelemisen jo rv 10. Mukavasti venyivät ja ovat nyt noin 1,5 m molemmat. Mies sanoo niitä ketunkuonoiksi, mutta en kyllä ymmärrä miksi????????
Onx kohtalotovereita???
Omat tissit roikkuu polvissa, mutta ehkä toisilla venyttäminen onnistuu paremmin kuin toisilla. Kantoliinaakaan ei tarvitse kun voi tissit vetää solmuun lapsen ympäri niin, että hänen on siinä hyvä köllötellä. LUOMU ON PARASTA, ISÄ ON PAHASTA !!!
Vauva on vielä hengissä, mutta todennäköisesti lopuksi ikää traumatisoitunut.
En ymmärrä itseäni, miten saatoin olla niin huoleton ja tyhmä.
Nyt en ole jättänyt vauvaa hetkeksikään silmistäni. Vessaankin otan mukaan.
Tietenkin.
Toivon tämän tarinani olevan varoittava esimerkki muille!!
pitäsköhän tässä tena leidit pistää päälle kun saa nauraa näille jutuille!
sun ei kannata mennä koskaan töihin sillä lapses ei voi elää ilman sinua ! mutta peitä tussus kun käyt siel vessas ,lapselles tulee kohta kammo vessaan kohtaa tai ainakin tussuas kohtaa!!voi ei minä koneella ja poitsu nukkuu iskän sylissä KAUHEETA
Meillä mies teki käsitöitä vessassa ja minä sitten hoitelin ne tuotokset itseeni...En missään nimessä halua olla mieheni kanssa seksuaalisessa kontakstissa tullakseni raskaaksi.Tajuatte kai että sieltähän se kaikki lähtee!! Että mennä nyt vielä paneskelemaan kun on lapsia!!
Me olemme tehneet kaikki lapsemme juuri noin kuin edellinenkin kertoo.Saunassa olen kaikki synnyttänyt yksin! Mutta...me harrastimme seksiä mieheni kanssa elämämme ensimmäisen kerran niin että jätimme sisarukset keskenään kotiin(vanhin osaa jo topakasti olla pienempienkin kanssa) ja lähdimme n.200 kilometrin päähän kodista sitä kokeilemaan.Ajattelimme että kun sisarusrakkaus on niin symbioosinen että ei kai lapset siitä voi kärsiä.Sentään lastemme kanssa ei ollu isä vieraasta hoitajasta puhumattakaan.
Vauva pitää ottaa kantoliinassa mukaan
Saisikohan tästä juttua lehteen.
Nauran vedet silmissä täällä....
Onneks toi huumori vielä kukkii muillakin....
Elämä ilman huumoria olis ihan peestä!
Miten esimerkiksi islaminuskoiset ajattelevat tästä ongelmasta, hehän eivät kaikki ole terroristeja. Samoin romaneja ei ole otettu huomioon. Afrikassa nähdään nälkää ja kuollaan janoon eikä siellä ole vesivessoja ollenkaan kaikille! Hyvä maailmassa ei jakaudu tasapuolisesti, siksi on hyvä aloittaa pienistä asioista.
Ilman muuta lapsi mukaan vessaan ja jos tulee vain pissa, niin joko vain pieni huuhtelu tai sitten ei ollenkaan. Vettä ei kannata tuhlata. Opetat samalla vauvallesi tämän etkä jätä häntä sivistyksellisesti heitteille isänsä huomaan.
Ja äänessä on muuten ap.
Olen ottanut vähän selvää asioista sen jälkeen kun pilasin oman lapseni tulevaisuuden.
Ja kommentoijille 113, 118 ja 120:
Lapsi on elossa, mutta todennäköisesti pahasti traumatisoitunut.
Lapsen isää säilytän tällä hetkellä lasikuutiossa olohuoneessa. Idean sain paavin vierailuista tavallisen kansan pariin, vaikken uskonnollinen olekaan.
Lapsen isää säilytän tällä hetkellä lasikuutiossa olohuoneessa. Idean sain paavin vierailuista tavallisen kansan pariin, vaikken uskonnollinen olekaan.
[/quote]
kyllähän se lapsi vaistoaa jo kohdussa että nyt joku muukin siellä yrittää sotkea symbioosin.
olenkin miettinyt josko ihan keinohedelmöityksellä sitten seuraavan lapsen tekisin. miehen voisin laittaa menemään, ettei vaan sotkeudu meidän äiti-lapsisuhteeseemme. mitä mieltä? tarvitseeko lapsi isähahmoa? Mielestäni äiti riittää kyllä vallan mainiosti.
esikoisen kanssa tehtiin se virhe että isä on katsonut häntä pari kertaa silmiin. tuo katsekontakti teki kyllä paljon hallaa meidän symbioosillemme :(. En tiedä miten tämän yli enää pääsee? Pitäisikö jossain vieroitushoidossa lasta käyttää?