Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
461/669 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihmettelin itäsuomessa kun olin kassalla hetken töissä, asiakkaat harmittelivat " ettei ole eskorttii mukana" . mä mietin et mikähän sisäpiirin homma tää oikein on, joku auto-vitsi vissiin, ja naureskelin sitten niille. nyt mä tajuan että ne happamat naamat vastaukseksi joita hymystä sain olikin ihan aiheesta, olihan bonukset menneet ostoksista sivu suun.. s-kortti, elikkäs es-kortti.

Vierailija
462/669 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin uskaltaa tunnustaa yhen jutun;

Ihan vasta parikymppisenä opin, ettei PÄÄSTÄINEN OLE LINTU.

Luulin sitä ennen niin, ja kerroin kerran automatkastani poikaystävälle näin:

" Kesken matkan päästäinen lensi tuulilasia päin ja meinasin ajaa ojaan."

Kundikaveri meinas pudota sohvalta kun nauroi niin makeesti, " miten se päästäinen lensi?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kaatopaikka on ÄmmäNsuo, eikä ÄmmäSsuo.

Vierailija
464/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta pari pääsiäistä sitten näin ohjelman, jossa niitä tehtiin, ja meinasin pudota pyllylleni.

Olin aina luullut että se on tehty jostakin " kalkkimassasta" , ohut kuori päälle. Ihmettelin aina, miten sileä siitä oli saatu. ;)

Vierailija
465/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätys yllätys, se biisi menee oikeesti et napakiven päällä, ei napa kiven...

Vierailija
466/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaurioon :)

Vierailija
467/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään tajunnut kun vasta isona lapsena (niin isona, että tajusin olevani tyhmä) tota n-y-t-nyt -juttua. Siksipä sanonkin aina n-y-t-hep ettei vaan muutkaan tajuis...

Vierailija
468/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3M Company (aiemmin Minnesota Mining and Manufacturing Company ) on yhdysvaltalainen monialayritys.

Vierailija
469/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3M Company (aiemmin Minnesota Mining and Manufacturing Company ) on yhdysvaltalainen monialayritys.

Vierailija
470/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
471/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tiesin tavallaan, sillä ymmärsin että se liittyy tietokoneisiin. Olin lukenut siitä useita kertoja lehdista ja joku kerta aloin puhua siitä mieheni kanssa. Sanoin suunnilleen että: kerropa mulle tää juttu it-alalta. Mieheni (diplomi-insinööri, toissä nokialla) repesi totaalisesti ja kertoi, että se pitääkin lausua ii tee -ala. Eikä it (niinkuin englanninkielessä sana ' se' ). Että it onkin lyhenne ja tarkoittaa informaatioteknologiaa.

No mistä mä sen olisin voinut tietää. Kun vaan kuin sen aina jostain. Ei siinä kerrottu, miten se pitää lausua ja että se on joku lyhenne...

Vierailija
472/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

identtiset kaksoset eivät voi olla eri sukupuolta. (Periaatteessa erittäin harvinaisissa tapauksissa voisivat, mutta molemmilla olisi silti samat kromosomit, toisella vaan olisi lakannut toimimasta se Y).

Mutta siis luulin aikuiseksi saakka, että identtiset kaksoset voivat olla eri sukupuolta enkä tajunnut, että koska ovat identtiset niin kaikki kromosomit ovat samanlaisia, myös sukupuolikromosomit....

Ja luulen, että sain tämän käsityksen sellaisesta lastenkirjasta, jossa oli kaksoset, tyttö ja poika, jotka olivat niin samannäköiset, että vanhempansakin sekoittivat heidät (jotain kymmenenvuotiaita). Sehän oli tietty fiktiota, mutta enpä tajunnut asiaa ennen kuin opiskelin lääkäriksi. Aika tyhmä olo tuli.....

Vierailija
473/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vedet silmissä tää ketju ja tää nyt.

Yritän hiljaa nauraa kun poika tuossa nukkuu!Vierailija:

Sitten joskus katsoin peilillä itseäni ja ihmettelin sitä pientä reikää... Ja hokasin miksi virtsanäytteen ottaminen onkin ollut vähän hankalaa kaikki nämä vuodet. Ja hei, mä olen opettaja! Että se siitä ala-asteen opiskelusta, kun nää asiat pitäis itse osata opettaa toisille. Mutta nytpähän tiedän!

Vierailija
474/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksoset, tyttö ja poika ja jatkuvasti kysellään että onko identtiset. En viitsi pitää mitään bilsan luentoa, sanon vain että eivät ole =)

Vierailija:

identtiset kaksoset eivät voi olla eri sukupuolta. (Periaatteessa erittäin harvinaisissa tapauksissa voisivat, mutta molemmilla olisi silti samat kromosomit, toisella vaan olisi lakannut toimimasta se Y).

Mutta siis luulin aikuiseksi saakka, että identtiset kaksoset voivat olla eri sukupuolta enkä tajunnut, että koska ovat identtiset niin kaikki kromosomit ovat samanlaisia, myös sukupuolikromosomit....

Ja luulen, että sain tämän käsityksen sellaisesta lastenkirjasta, jossa oli kaksoset, tyttö ja poika, jotka olivat niin samannäköiset, että vanhempansakin sekoittivat heidät (jotain kymmenenvuotiaita). Sehän oli tietty fiktiota, mutta enpä tajunnut asiaa ennen kuin opiskelin lääkäriksi. Aika tyhmä olo tuli.....

Vierailija
475/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yli 20-vuotias, ennenkuin tajusin

1. että silmät EI voi jäädä kieroon ikuisiksi ajoiksi. (näin minulle uskoteltiin ;)

2. että pissalla voi käydä vaikka ei olisi varsinaista pissahätää

Että näin ;D

Vierailija
476/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

I can' t stand the rain on my window?

Vierailija
477/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-En pitkään tajunnut miten lapsi voi kärsiä hapenpuutteesta vaikka napanuora olisi kaulan ympärillä, kun sieltä napanuorastahan se saa happea (ajattelin että hapenpuute olisi johtunut kuristumisesta)

Vierailija
478/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin oltu miehen kanssa jo vuosia yhdessä, ja mies oli reilusti yli kakskymppinen, kun oltii alkamassa harrastamaan seksiä, minulla oli menkat, ja poikeeuksellisesti side (yleensä käytän aina melkein tamppoonia) Riisuin vaatteet ja lähestyin miestä niin hän tiuskaisi malttamattomana " No ota nyt se side pois!" Minä ihan äimänkäkenä ihmettelin ett mitä se nyt selittää kun oon alastikkin jo, niin sano sit uudestaan että " Ota nyt se side pois sieltä pillustas" Oli siis luullut että se side teipataan pilluun eikä alushousuihin:) arvatkaa tuliko panemisestamitn kun mua nauratti niin hirveesti:)

Itse olen luullut myös päästäistä linnuksi, ja vesakko on mielestäni ihan selvästi rotan kokoinen litteäpäinen niljakas jyrsijä, vähän niinkun vesirotta, joka pesii ojiin:) tosi harhaan johtava nimi

Ihan vähä aika sitten tuli uutista joku juttu rahanpesusta, kun oltiin anoppilassa käymässä, ja yritin sitten siitä jotain viisasta keskustella appejen kanssa: " Mistähän noi saa noi rahanpesukoneet" appiukko siihen:" ANteeks??" ja minä vielä viisaampana " No luulis et on tosi vaikee löytää joku joka tekee semmosia isoja laittomiakoneita rahn pesuun, mutta kai noilla rikollisilla on suhteita" Luulin siis että rahanpesu on sitä, kun jossain leffoissa painetaan/monistetaan isolla koneella setelinippuja:) Oli kyllä miehellä ja appivanhemmilla hauskaa, mutta tunsinitseni hiukan tyhmäksi:)

Vierailija
479/669 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta aikuisena uskalsin jättää kirjan avoinaisena pöydälle. äitini aina sanoi, että tieto karkaa kirjasta, jos sitä säilytetään avonaisena (järki tiesi totuuden, mutta ei uskonut vakuuttelujani)

tutuilta kuultua: eräässä yliopistossa oli oppilailta kysytty, että mistä saadaan spaghettia? - ja oppilaat miettivät päänsä puhki että onko kyseessä pensas vai puu ;D

Vierailija
480/669 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesalla ystavani kertoi mokkireissustaan. Han sanoi yhden tuttavamme tulleen sinne parin mayrakoiran kanssa. Mina siihen heti ihmeissani et, ai jestas onko hanella mayrakoiria ja miten herttaista. Kysymyksessa ei tietysti olleet nelijalkaiset vaan pitka olutlaatikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä