Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
441/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies kertoi pari vuotta sitten, että Abloy tulee sanoista AB Lukko OY. Ja pytyllä istuessa tajusin yhtenä päivänä, että Tabort-tahranpoistoaine tulee sanoista ta bort, ruotsiksi ota pois.

Vierailija
442/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle selvisi noin 5 vuotta sitten (olen nyt 41v) että tamponia ei laiteta ns. pissa-aukkoon... En oikein tiedä miten sen olin ajatellut tai en varmaan lainkaan, kun en tamponia käytä. Voitte kuvitella minkä naurumyrskyn sain aikaan kun vastasin johonkin gallupiin etten käytä tamponia kun käyn niin usein pissalla ja sit pitäis aina ottaa pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina 25 vuotiaaks asti se oli jänis, kunnes niitten mainos tuli telkkarist, ja ihmettelin, et miks toi jänis hakkaa noit korvii hassusti yhteen....!? Ja siis tosiaan ei ees toi nimi " rantasipi" ollu muhun sillee kolahtanu, et oisin tajunnu, et se on niinku lintu! On kyllä ollu niin mieleenpainuva ahaa-elämys, et hei haloo! Täältä muuten myös kommentti, että kyllä nää somalikeskustelut aika paljo himmentää (värillään? ;) loistavaa ketjua!

Ilmoittaudun!:D

Minä kanssa. Tosin mieleen tuli playboy pupu eikä lintu. Tosin en ennen 30v ikää ollut ollutkaan hotelli asiakkaana.

Vierailija
444/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoilla petetään todella usein. Ennen kuvittelin sen olevan urbaani legenda. Eli emännät ei kannata päästää ukkoja reissuun. Se on varmaa, että työkaverit on solidaarisia ja petosten hoitamisesta sovitaan jo etukäteen.

Vierailija
445/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käsivarressa.

Treffailin kundia, joka oli kotoisin Oulusta ja kaveri kyllä sai hyvät naurut kun tämä tuli ilmi.

Piirsi sitten suomen kartan ja pyysi sijoittamaan sille isoimmat kaupungit. Sitten hekotteli varmaan tunnin mun maantiedon "osaamiselle" ennekuin valisti kaupungit oikeille paikoilleen :D

Niin ja ihan olen lukionkin saanut käytyä, mutta jostain syystä toi maantieto oli mennyt pikkasen ohi

Vierailija
446/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoilla petetään todella usein. Ennen kuvittelin sen olevan urbaani legenda. Eli emännät ei kannata päästää ukkoja reissuun. Se on varmaa, että työkaverit on solidaarisia ja petosten hoitamisesta sovitaan jo etukäteen.

Mun mies on bussikuski eli työmatkalla joka päivä aamusta iltaan. Miten ihmeessä se kerkee ja jaksaa, ei ihme että valittaa et on raskas duuni.

Vierailija
447/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessa Margaretin puolison nimi oli ANTONY, ei ANTHONY.

Vierailija
448/669 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päivänselvää, että työmatkoilla petetään todella usein. Ennen kuvittelin sen olevan urbaani legenda. Eli emännät ei kannata päästää ukkoja reissuun. Se on varmaa, että työkaverit on solidaarisia ja petosten hoitamisesta sovitaan jo etukäteen.

Itse matkatöissä 15 v olleena voin kiistää tämän. Ihme luulotautia. Työmatkalla notkutaan lentokentällä, tehdään töitä, syödään vähän, nukutaan ja taas tehdään töitä ja notkutaan lentokentällä.

Vierailija
449/669 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37 v.

Vierailija
450/669 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että purjosta käytetäänkin se valkoinen osa eikä niitä vihreitä.

Vierailija
451/669 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 3.6.2005 14:04 (48/798)

Senkin uhalla, että tutut tunnistaa...

Tästä on jo kymmenen vuotta aikaa. Olin abi, kun katselin pitkän tauon jälkeen Pikkukakkosta. Sieltä tuli Karvakuonot. Yhtäkkiä tajusin, että ei jumalauta, RANSUHAN ON NUKKE!!!! En _todellakaan_ tiedä, miksi sen olin aikaisemmin ajatellut (tosi omituiseksi koiraksi?) (ja kyllä, minulla oli koira...), mutta silloin vasta tajusin tuon karmaisevan tosiseikan.

Eikä minulla sitten ollut sen vertaa järkeä, että olisin tajunnut pitää havaintoni itselläni, vaan kavereille selitin oivallukseni. Niitä sääliviä katseita...

Vierailija
452/669 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 27.9.2010 1:32 (721/799)

En tiennyt, mitä "chorus" tarkoittaa

Lauloin kaveriporukassa CD:n mukana jotain puolituttua biisiä levyn kansiteksteihin tukeutuen. Kun sitten tuli kertosäkeen paikka, teksteissä luki "Chorus", joten minä lauloin oikein täysillä: "Khoooooruuuuuus!"

Vierailija
453/669 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25, kun mulle selvisi, että nurmikko istutetaan. Olin kyllä ihmetellyt, miksi talojen vieressä on niin tasaisen vihreää ruohoa ja lähempänä luotoa moniväristä ja epätasaista, mutta olin kuvitellut sen johtuvan ruohonleikkuusta.

Vuosituhannen vaihteessa kohistiin tietokoneet sekoittavasta Y2K:sta. Kesällä 1999 meidänkin duunin seinällä oli lappu asiasta, mutta moneen kuukauteen en katsonut muuta kuin otsikon, ja ajattelin että Yy-Kaa-Koo, taas joku kuntoilujuttu.

Joskus 2001 kaverit alkoivat puhua 'kasarista', eli joku juttu oli niin kasaria, ja se oli sitten asiasta riippuen joko noloa tai coolia. En tajunnut mitä se tarkoitti, mutta koska meillä oli lapsena tehty popcornit kasarissa (eikä kattilassa tai popcorn-koneella), yhdistin kasarin jotenkin popcorniin.

Luulin pitkään, että Danny laulaa kappaleessa 'Kuusamo', että "metsänväen hämärän". No, loogisempaahan se on nähdä se hämärä metsä, mutta ei sitä lapsi tajunnut.

Ja vielä: vaikka puhun ok-englantia, olin liki 30-v. kun tajusin, että astianpesuaine Fairyn nimi tarkoittaa keijua. Siihen asti se oli aina vain ollut Fairya ja keijut olivat olleet fairyja, mutta nämä asiat eivät olleet päässäni linkittyneet.

Vierailija
454/669 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan Oseaniassa

Vierailija
455/669 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan Oseaniassa

Siis Papua-Uusi-Guinea sijaitsee Oseaniassa.

Vierailija
456/669 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta n. 12-vuotaana mulle valkeni, että papiksi voi opiskella, ihan kuka tahansa:DDD

Vierailija
457/669 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi vasta nyt että auton rattia kääntäessä kääntyy vain etupyörät.

ikää 37v ja ajokorttikin on :)

Vierailija
458/669 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä on nautaeläin, joka on poikinut. Eli lehmä on maitoa tuottava nauta. Hieho on poikimaton naarasnauta.

Vierailija
459/669 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
460/669 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin tänä kesänä että kypsentäminen vaikuttaa lihan säilyvyyteen. Olen ollut lihatiskillä töissä enkä ole koskaan moisesta kuullut. Olen pitkälti yli 40 vuotias.

t: Mika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä