Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Kiihottaako sinua seksuaalisesti enemmän laihat vai lihavat naiset?

Vierailija
30.08.2026 |

Seurustelin miehen kanssa johon rakastuin kovasti. Hän oli hellä ja huomaavainen ja piti huolta, lämmin ja turvallinen. Seksiä oli kuitenkin todella vähän suhteen alun jälkeen. Meni useita viikkoja ilman seksiä. Ja mies oli jotenkin todella jäykkä kokeilemaan mitään uutta. Puhui kyllä että tahtoo erilaista seksiä ja sama tylsä ei kiinnosta mutta jos ehdotin vaikka eri paikkaa missä olisi voinut tehdä jotain erilaista, hän ei syttynyt.  Muutenkin oli hankala ehdotella mitään kun hän oli niin haluton enkä koskaan nähnyt häntä sellaisena kiimaisena.

Aloin sitten tutkimaan hänen some käyttäytymistä ja miten paljon hän seurasi ja tykkäsi lihavien naisten kuvista. Sellaisista missä tissit oikein näkyy ja tarkoituksella otettu huomion saamiseksi. 

Järkytyin niistä paljon. Miehen haluttomuus ja oma kroppa joka on täysin päinvastainen. Olen hoikka ja urheilullinen ja pienikokoinen. Vihjasin miehelle näistä löydöistä en suoraan mutta niin että ymmärsi, hän vaan nauroi ja kielsi asian että häntä kiinnostaisi muka lihavuus. Jos näki lihavia naisia vaikka kaupassa niin aina kommentoi miten heidän ei kannataisi varmaan noin paljon ruokaa ostaa jne.

Nyt olen eronnut mutta minulla on vieläkin kovat itsetunto ongelmat joita ei ole koskaan ollut ennen. Mietin päivittäin miten saisin itseni lihotettua edes vähän. Kun käyn lenkillä mietin miten paljon täytyy syödä etten menetä kaloreita. 

Minua on petetty kolmessa suhteessa nyt peräkkäin, edellinen "vain" somen tasolla mutta yhtä pahalta sekin tuntuu. En voi olla ajattelematta että se johtuu laihuudestani kun minussa ei ole mitään mistä ottaa kiinni. Ainoastaan hyvä pylly muttei se riitä kun tissit on kokoa B.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen pylly ja reidet ja suhteessa hoikka uuma, tyyliin Kim Kardasian. 

Vierailija
2/5 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sängyssä hoikkien ja pulleiden naisten kanssa (eli kiihotun molemmista, jos muu paketti kunnossa). Sen sijaan kun rupean kelaamaan elämää taakse, niin kaikki vakavat suhteet ja kaikki paitsi yksi ihastus ovat olleet hoikkia. On tuo sitten sattumaa tai ei.

Vierailija
4/5 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen plus- koon ystävä sillä rakastan ylikorostuneita naisellisia muotoja.

Vaimolle on tullut vuosien varrella kiloja enkä ole katsonut tarpeelliseksi patistaa lenkille kun vähän yllättäen huomasin tykkääväni niistä kiloista todella paljon.

Sinuna en kuitenkaan lähtisi lihottamaan itseäsi kun esimerkiksi tällä palstalla yhdeksän kymmenestä miehestä haukkuu suomalaisia naisia läskeiksi, joten kysyntää varmasti piisaa ihan nykyisessä kunnossa😊

Ja muutenkin, jokainen meistä haluaa olla tyytyväinen omassa kropassaan eikä muokkaa sitä muiden mieliksi.

Vierailija
5/5 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumapainoiset iljettävät, hoikkia ihailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän