Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?
Kommentit (669)
asti, että musta-valkoisista lehmistä saadaan piimää. Vanhemmat ovat näin sanoneet kun olin pieni enkä sitten ikinä tullut kyseenalaistaakseni sitä tietoa.
mä olen kanssa tajunnut vasta vuoden sisään, että än-yy-tee nyt tarkoittaa n y t nyt
olen ihmetellut miksi niin monilla nettisivuilla oli palsta jossa kerrotaan Urho Kaleva Kekkosesta (UKK=Usein kysytyt kysymykset)
Sana maailma muodostuu sanoista maa ja ilma :D MAA ILMA.
voi vapaaehtoisesti haluta merkata tekstinsä kulli-sanalla.
että Espoossa oleva kaatopaikka on ÄmmäSsuo eikä Ämmänsuo... Olen aina lehdestäkin sujuvasti lukenut, että Ämmänsuo...
Kuopukseltani leikattiin kolmikuisena, samalla kin nivustyrä. Syntyi v36+3!Vierailija:
ettei Papua Uusi-Guinea ole Afrikassa, vaan Aasiassa.Samoin sain noin 25-vuotiaana selville, että poikavauvan kivekset laskeutuvat jostain ylempää mahasta, ne eivät siis heti kehitykään kivespusseihin!
Vierailija:
kun suutelet mua veri syöksyy varpaisiinluulin et se on kun suutelet persuksiin, varpaisiin
kaikki asuu niissä savimajoissa, eikä siellä oo mitään sivistystä.... Koulusta jäi sellanen kuva kun aina puhuttiin vaan niistä nälkäänäkevistä lapsista jne.
Kyllä täällä todella monta uutta juttua on oppinut. Hauska palstaVierailija:
joke tekee mm. toimistotarvikkeita, kuten esim. teippiä.
T. AV:lla vuodesta -99 palstaillut ja joka on tietoinen linkitysmuutoksista=)
Siteet olivat myös jättikokoisia, kuten myös tampoonit. Kolme vuotta pidin niitä kaapissani, kunnes totesin, että ne eivät lopu ikinä ja en niitä käytä, koska olivat väärää kokoa ja heitin ne vähän aikaa sitten roskiin=)
Vierailija:
Mistä se hapenpuute sitten johtuu
Vauvan hapenpuute ei johdu kuristumisesta, koska vauva ei hengitä " kaulan kautta" vaan happi kulkee napanuoraa pitkin, joka kaulan ympärillä ollessaan menee tukkoon. Kuten esim. kasteluletku, kun joutuu kierteelle.
suoraan haluamallesi sivulle (esim. tälle viimeiselle sivulle 6), klikkaamalla pääsivulla numeroa 6=)
Ei siis tarvitse avata edes sivua yksi, skrollata alas ja valita sieltä sitä sivua erikseen pudotusvalikosta.
et suomenmerissä on haita.. mut on kuulemma niille liian kylmää vettä ja nyt uskallan uida meressä....
ei tule tipua, jos sitä ei ole hedelmöitetty. Täällä oli nimittäin kerran ennenkin tällainen ketju. En tajua, miten tällainen asia on voinut mennä minulta ohi. Olin 26-vuotias, yhden lapsen äiti, korkeakoulutettu jne.
Ja opin vasta vähän aikaa sitten, että yliopistolla luetaan ja tutkitaan kansatiedettä, ei kansaNtiedettä.
Hehe, mulla on sama kuin jollain edellisellä, luulin että " alphabetical order" on joku ihminen ja kyllä ihmettelin kun se oli monessa leffassa ja tv-sarjassa.
Luulin myös sen saman napakivi-jutun.
Olikos se tämä ketju jossa oli silpoydinherne-juttu? Se on ollut ihan paras.
sateenvaron mukana tuleva suojus ei ole vain kaupassa pidettävä juttu. Eli olen aina heittänyt sen _tarpeettomana_ menemään. Vasta aikuisena tajusin, että se on ihan kätevä juttu. Märän sateenvarjon voi suojuksen kanssa laittaa laukkuun. Järki hoi, äly älä jätä XD
Olin suorastaan " järkyttynyt" , kun tajusinkin sen olevan Afrikassa. Vieläkin sanan kuullessani, se ikäänkuin " istuu" Lähi-itään
Vierailija:
EV (ei tarvitse vastata?) EI VIESTIÄ
OV ON VIESTI
AV (aihe vapaa?)
OT OFF TOPIC = alkuperäisen aiheen vierestä
AP (Onko aloituspuheenvuoro) ALKUPERÄINEN
Vierailija:
Tosin mä olin jo 30 vee kun tota omalle lapselleni lauloin ja asian älysin.