Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
381/669 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinä laulussa " tsuida duida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla..." että se on napa kiven päällä eikä napakiven päällä. Ooon aina luullu että on joku napakivi. nyt kun lauloin sitä omaalle lapselleni ymmärsin että siinä on semmonen juju että kun on napa kiven päällä niin ei tavallaan oikeesti ui. :D

Tosin mä olin jo 30 vee kun tota omalle lapselleni lauloin ja asian älysin.

Vierailija
382/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti, että musta-valkoisista lehmistä saadaan piimää. Vanhemmat ovat näin sanoneet kun olin pieni enkä sitten ikinä tullut kyseenalaistaakseni sitä tietoa.

mä olen kanssa tajunnut vasta vuoden sisään, että än-yy-tee nyt tarkoittaa n y t nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellut miksi niin monilla nettisivuilla oli palsta jossa kerrotaan Urho Kaleva Kekkosesta (UKK=Usein kysytyt kysymykset)

Vierailija
384/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana maailma muodostuu sanoista maa ja ilma :D MAA ILMA.

Vierailija
385/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vapaaehtoisesti haluta merkata tekstinsä kulli-sanalla.

Vierailija
386/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Espoossa oleva kaatopaikka on ÄmmäSsuo eikä Ämmänsuo... Olen aina lehdestäkin sujuvasti lukenut, että Ämmänsuo...

Vierailija
387/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseltani leikattiin kolmikuisena, samalla kin nivustyrä. Syntyi v36+3!Vierailija:

ettei Papua Uusi-Guinea ole Afrikassa, vaan Aasiassa.

Samoin sain noin 25-vuotiaana selville, että poikavauvan kivekset laskeutuvat jostain ylempää mahasta, ne eivät siis heti kehitykään kivespusseihin!

Vierailija
388/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun suutelet mua veri syöksyy varpaisiin

luulin et se on kun suutelet persuksiin, varpaisiin

Vierailija
389/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki asuu niissä savimajoissa, eikä siellä oo mitään sivistystä.... Koulusta jäi sellanen kuva kun aina puhuttiin vaan niistä nälkäänäkevistä lapsista jne.

Vierailija
390/669 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä todella monta uutta juttua on oppinut. Hauska palstaVierailija:

joke tekee mm. toimistotarvikkeita, kuten esim. teippiä.

Vierailija
391/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. AV:lla vuodesta -99 palstaillut ja joka on tietoinen linkitysmuutoksista=)

Vierailija
392/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet olivat myös jättikokoisia, kuten myös tampoonit. Kolme vuotta pidin niitä kaapissani, kunnes totesin, että ne eivät lopu ikinä ja en niitä käytä, koska olivat väärää kokoa ja heitin ne vähän aikaa sitten roskiin=)

Vierailija
393/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä se hapenpuute sitten johtuu

Vauvan hapenpuute ei johdu kuristumisesta, koska vauva ei hengitä " kaulan kautta" vaan happi kulkee napanuoraa pitkin, joka kaulan ympärillä ollessaan menee tukkoon. Kuten esim. kasteluletku, kun joutuu kierteelle.

Vierailija
394/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan haluamallesi sivulle (esim. tälle viimeiselle sivulle 6), klikkaamalla pääsivulla numeroa 6=)

Ei siis tarvitse avata edes sivua yksi, skrollata alas ja valita sieltä sitä sivua erikseen pudotusvalikosta.

Vierailija
395/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et suomenmerissä on haita.. mut on kuulemma niille liian kylmää vettä ja nyt uskallan uida meressä....

Vierailija
396/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule tipua, jos sitä ei ole hedelmöitetty. Täällä oli nimittäin kerran ennenkin tällainen ketju. En tajua, miten tällainen asia on voinut mennä minulta ohi. Olin 26-vuotias, yhden lapsen äiti, korkeakoulutettu jne.

Ja opin vasta vähän aikaa sitten, että yliopistolla luetaan ja tutkitaan kansatiedettä, ei kansaNtiedettä.

Vierailija
397/669 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mulla on sama kuin jollain edellisellä, luulin että " alphabetical order" on joku ihminen ja kyllä ihmettelin kun se oli monessa leffassa ja tv-sarjassa.

Luulin myös sen saman napakivi-jutun.

Olikos se tämä ketju jossa oli silpoydinherne-juttu? Se on ollut ihan paras.

Vierailija
398/669 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenvaron mukana tuleva suojus ei ole vain kaupassa pidettävä juttu. Eli olen aina heittänyt sen _tarpeettomana_ menemään. Vasta aikuisena tajusin, että se on ihan kätevä juttu. Märän sateenvarjon voi suojuksen kanssa laittaa laukkuun. Järki hoi, äly älä jätä XD

Vierailija
399/669 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suorastaan " järkyttynyt" , kun tajusinkin sen olevan Afrikassa. Vieläkin sanan kuullessani, se ikäänkuin " istuu" Lähi-itään

Vierailija
400/669 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EV (ei tarvitse vastata?) EI VIESTIÄ

OV ON VIESTI

AV (aihe vapaa?)

OT OFF TOPIC = alkuperäisen aiheen vierestä

AP (Onko aloituspuheenvuoro) ALKUPERÄINEN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan