Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
261/669 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hih! Akun rekkari, toi oli hyvä! Jotkut asiat täytyy oppia kantapään kautta!

Yritin epätoivosesti ettiä vaan eipä löydy...

Vierailija
262/669 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suonenjoki on täällä etelässä. Olin siihen asti luullut että se on ihan pohjoisessa lapissa ja ihmetellyt että miksi sieltä tulee niin paljon mansikoita kun se kuitenkin on niin pohjoisessa, kun yleensähän se menee niin että mitä etelämmäs mennään sen paremmat viljelyololsuhteet. Niin ja tämän tajusin vasta kun olimme kesälomareissulla ja ajoimme Suonenjoki kyltin ohi. Minä ihan monttu auki totesin että TÄH!!! Onko Suonenjoki TÄÄLLÄ!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/669 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina luullut, että se äiti pettää isää, ja musta se oli sen takia ollut tosi inhottava joululaulu! :-)

näin sitä oppii uutta...

Vierailija
264/669 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olin asunut Helsingissä vajaan vuoden ennen kun tajusin,että bussien numerot noudattavat alueiden postinumeroita

Mutta numerosta näkyy tietty vain sen yhden päättärin postinumero... Muuten, aikaisemmin bussi 18 oli 35 Munkkivuoren mukaan ja bussi 14 oli 36 Pajamäen mukaan. Kummatkin vaihdettiin " pieninumeroiseksi" kaupunkipostinumeroksi. Miksiköhän?

Kyllähän 18 on ollut olemassa vuosikymmeniä. Sitä, minne se meni reilu parisenkymmentä vuotta sitten, en muista, Runerberginkadun ohi ainaskin :) -- mutta Kruununhaasta (Hki 18) lähti, kuten tätäkin nykyä. Sieltä tuli 16 ja 18, joista 18 päättäri Liisanpuistikon vieressä., 16 taisi tulla Merihaasta?

Vierailija
265/669 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies oli hetken hiljaa ja sanoi että ei tietenkään, se säiliöllinen mikä vedetään sinne altaaseen siitä nupista painamalla/vetämällä on ainoa vesi, ja putket on muuten tyhjät....

Vierailija
266/669 |
09.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa oli muutaman päivän ikäinen varsa eläinlääkärin terveystarkastuksessa. Varsalla oli ihmisvauvan tapaan hampaaton suu! Mä olen koko kolkyt ja risat elämäni ajan jotenkin mieltänyt, että hevosella on syntyessään hampaat suussa. Ne varsat kun näyttää niin " valmiilta" . Todella yllätyin katsellessani tuota hampaatonta pikku heppaa ;-) En kyllä kehdannut miehelle tunnustaa hölmöyttäni...

Vierailija
267/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on mielettömiä :-DDDD

Vierailija
268/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, kun ostin uuden puhelimen, jossa on radio ja mukana tuli tietysti kuulokkeet, että mitä se HF-kuuloke tarkoittaa. Olin ajatellut että se on joku radiojuttu ja meinasin jo mieheltä kysyä, että onkohan näissä mun kuulokkeissa myös se kaiutin, johon voi puhu, kun johan välähti. Se on handsfree-kuulokkeet. Kyllä otti pannuun. Niin ja ikää on 26 vee.

Mies hiffasi tuon napakivi-jutun vasta kun sen sille selitin. Ja pienempänä olen tosiaan pohtinut että mikä se sampituuli on!

Voi että sitä tuntee itsensä fiksuksi välillä:)

Vierailija
269/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että Suonenjoki on täällä etelässä.

Toki Suomi on niin pitkä maa, että Oulukin on vasta puolessavälissä maata...

Vierailija
270/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuli, että istukka on aina kohdussa, ja rupee sit vaan toimimaan, kun sikiö alkaa kehittyä.

Mulle itelle monet laulunsanat on selvinneet vasta aikusena.

Vierailija
271/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talo rakennetaan oikein alas, alemmas kuin kunnallinen viemäriverkko esim jossain laaksossa, sinne joudutaan rakentamaan myös viemäri niin, että tavaran pitäisi kulkea ylämäkeen mennäkseen poispäin talosta. Se saadaan aikaan pumppaamalla, eli pitää rakentaa paineviemäri. SIlloin viemäri ei ole tyhjillään ja sisältöä estetään tulemasta takaisin sähköpumpulla. Kysy vaikka tätäkin mieheltäsi.

Vierailija:

tuossa wc-pönttö ja putkisto jutusta... mutta niin se kuulema menee että putket on tyhjillään...ja kakat laskee alamäkeä pitkin likakaivoon... koska kuulema jos siellä olisi vettä aina niin se alkaisi tunkemaan putkeä pitkin takaisin ylös ja kakat eivät menisi pytystä mihkään ja haisisi pahalle...

Kaikkea uutta sitä oppiikin...

Vierailija
272/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Toi 305 muisti että Akun rekkari on 303, ja puhuu viestissään sen numeroiselle kirjoittajalle! Näin mä ainakin käsitin...

Vierailija
273/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä halla kossun vei. En tajunnut että se lauloi hallako sun vei. ihmettelinkin miksi hurskas uskovainen lauleskelee tiukasta viinasta.

Vierailija
274/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se D näyttää ihan G:lle ja Y näyttää P:lle :)

Vierailija
275/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

genuiininahkatakki :D

Vierailija
276/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markan kolikossa oli Suomen vaakunan leijona. Ehkä olet niin nuori ettet muista markka-aikaa, niin täti ajatteli kertoa.

Vierailija
277/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään tainnut tuota ääneen sanoa, joten jäi tyhmyys muille todistamatta ;o)

Sit ihan aikuiseksi saakka luulin, että Karhunpoika sairastaa -biisissä sitä nallea hellii käärme ja musta se oli tosi kummallista... Oman muksun kuunnellessa sitä biisiä vasta kuulin sen oikein, että häntä helliKÄÄMME!

Vierailija
278/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vanhaan aikaan" se vaakuna oli kruunun kuva (tästä tulee siis kruuna nimitys), Suomen itsenäisyyden aikaan vaakuna on ollut se Suomen leijona (leijonavaakunan puoli on se kruuna). Myös suomalisissa euroissa on edelleen leijonan kuva.

Vierailija
279/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh 121 - minäkin luulin, että vesakot on jotain hillerin tai minkin näköisiä pieniä jyrsijöitä, jotka ilmeisestikin lisääntyy TODELLA nopeaan ja aiheuttaa valtavasti tuhoa. Järkytyin kun kuulin uutisista vuosittaisista valtakunnallisista vesakonmyrkytyksistä. Kyllä oli enolla hauskaa kun kuuli (hän on maanviljelijä eikä voinut uskoa että kaupunkilaistyttö ei tiedä mikä on vesakko).

Olin myös luullut, että synnytys = ponnistusvaihe niin että jos synnytys kesti 18 tuntia, nainen ponnisti 18 tuntia...!!!

Laulussa " Kello löi jo viisi" , kun lauletaan " ruuna, virsta vielä, tepsuttele pois" - ajattelin että se virsta tarkoittaa reipasta tai nuorta, että kehotetaan reipasta hummaa vielä jaksamaan. Hämmästys oli suuri kun yhtenä päivän tajusin sen tarkoittavan matkaa, virstaa...

Nuorena aikuisena vielä luulin että rakastelu kestää yleensä aina noin tunnin, siis yhdyntä ;-) Kyllä olis paikat hellänä jos tunnin ajan rynkytettäisiin! En ollut tiennyt/tajunnut että seksin jälkeen nainen yleensä aina haluaa wc-paperia, jotta voi kuivata jalkoväliinsä, ja että mies sen yleensä tuo tai hakee naiselle. En tiennyt että sperma valuu yllättävänkin pitkän aikaa sisältä, jos ei suihkuta kunnolla, jos joskus suihkun jälkeenkin. Luulin että kaikki naiset saavat orgasmeja ja ottavat suihin ja nielevät. Seksin saralla on paljon muitakin ihmetyksen aiheita, mutta en nyt laita enempää ettei tule kommenttia että näistä pitäisi kirjoittaa seksi-palstalle..

Luulin myös lapsena että jos perheessä on 2 lasta, vanhemmat ovat harrastaneet seksiä 2 kertaa!! ;-D

Vierailija
280/669 |
10.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aina että Fazerin suklaalevyissä lukee päällä kaunokirjoituksella Rayaner ja ihmettelin että mitä ihmettä se tarkoittaa..monta kertaa sitä pohdin.vasta viime aikoina katsoin tarkempaa ja sehän onkin Karl Fazer..*noloa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi