Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
441/650 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Täytyy käydä kusella"

ja meni. Se siitä sitten sillä erää.

Vierailija
442/650 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavan vartaukuvallisesti jo aamupuurosta. Mies vastasi siihen ihmetelleensä aina miksi puuro onkin niin pahaa. Arvaa tekikö mieli vetää aamupuuro päin äijän näköä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/650 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo pierujutut jne on just parhaita läppiä, ei kaikkea pidä ottaa tosissaan. Tietenkin jos meno on sitä samaa aina, on tyypissä jotain vikaa.

Mutta ainakin mun mielestä nuo on vaan semmosia hauskoja tapauksia, joille voi sitte yhdessä naureskella myöhemmin.

Vierailija
444/650 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä tuossa äskön jyystäessään tokaisi " niiku poikaa panis!"

Vierailija
445/650 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietenki sä tulet...

Vierailija
446/650 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä äiditkään olevan kovinkaan kasvaneita juttujen perusteella. Aivan teini kamaa jutut vielä.

Miehenä voisi luetella myös ison kasan naisten päästelemiä sammakoita. Mutta niitä sellaista se elämä on että jokainen joskus letkauttaa jotain typerää kuten jokaisella on omat pikku hassut tapansa.

Jos seksi on ainut/hyvä syy lempata voisitte katsoa peiliin että ei helvetti enkö osaa sen vertaa asioista keskustella. Kuten samalla miettiä että itse olette sen miehen joskus valinneet.

Vierailija
447/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta tulee vaan hunajaa...

Vierailija
448/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.

tää oli kyl huippuuu hehehehhhee

Vierailija
449/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kolmikymppisenä aivan erinomainen seksisuhde ikäiseeni naiseen. meillä oli omat kummallisuutemme, mutta osasimme nauttia niistä puolin ja toisin.

kerran tapasimme juuri kun hän oli tullut töistä (oli jossain virastossa sijaisena) naiseni aikoi käydä suihkussa helteisen työpäivän päätteeksi, mutta minäpä halusin hetken mielijohteesta nuolla häntä ihan " aromeineen päivineen" . hän suostui hiukan epäröiden. aikani " herkuteltuani" hänen jalkovälissään tokaisin hänelle (täysin myönteisessä mielessä ja vilpittömästi)

" kylläpä maistuu herkulta tämä virkanaisen vittu"

hän repesi niin totaalisesti, että meinasi pudota tuolilta, jossa istui nuoltavana. meni siinä aika tovi, ennekuin hän kykeni naurultaan jatkamaan rakastelua...

naiseni naureskeli " lohkaisulleni" monta kertaa jälkikäteen. huumorintajumme (...) kohtasivat onneksi tässäkin asiassa.

;)

Vierailija
450/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 10 v naimissa. Tykkään välillä puhua kaikkea (omasta mielestäni) kiihottavaa rakastellessamme. Välillä on jäänyt mietityttämään, että sanoinkohan jotain aivan liian ronskia vaimolle, joka ei juuri puhu eikä pukahda lempiessämme.

Luin tätä ketjua joku päivä sitten, ja aloin hieman huolestua. Kysäisin lopulta armaaltani, että mitä hän ajattelee niistä mun jutuistani...?

Hän meni hiukan hämilleen, mutta pyysin häntä hartaasti kertomaan totuuden, jotta voin korjata tarvittaessa tapojani.

Lopulta hän tunnusti, ettei valitettavasti saa juuri mitään selvää höpinöistäni rakastellessamme, koska kun olen kunnolla " sfääreissä" .. niin puhun tavattoman epäselvästi, ja jopa mutisen puolet sanoistani tyynyyn, pidän huomaamatta käsiä hänen korvillaan, jne... niin että käytännössä ainakaan mitään suurempaa vahinkoa ei ole päässyt tapahtumaan.

Olin aivan hölmistynyt - ja hieman huojentunutkin - ja lopulta alkoi naurattaa koko asia. No, jatkossa täytyy koettaa puhua selvemmin, jos haluaa saada viestinsä perille...

;D

Vierailija
451/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattunut kysäisemään Thai-tytöltä että onko hänet leikattu kun ei häppäreitä näkynyt ollenkaan. Vastasi että ei. No vähän itseäni kakostutti siinä tilanteessa. Ehkä ois voinu heittää kysymättä mutta en tiedä kuinka se pääsi suusta ulos sen kummemmin ajattelematta. Oli sellainen yhdenillajuttu

Vierailija
452/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja ennenkaikkea: äitiys EI tee naisesta pyhimystä, jonka pissa haisee laventelille, hiki ruusuille ja suusta jonka suus

ta tulee vaan hunajaa..."

Eipä tosiaankaan ainakaan tämän palstan perusteella, vaan harvinaisen tyhmän yksilön. Toivottavasti minulle ei käy samoin.

Vierailija
453/650 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että, se oli se oravakin jääny auton alle... Ei voinu muuta ku nauraa=)

Ei hitsi x) Kaikkee sitä tuleekin kesken seksin mietittyä =)

Vierailija
454/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavia juttuja!

myös miesten omat tunnustukset!

lisää!!! ;DDDD

Vierailija
455/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" kylläpä maistuu herkulta tämä virkanaisen vittu"

Vierailija
456/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei hän ollut kaunis

tein sen vain siksi että naisesta tuntuisi hyvältä

ja kyllähän se tepsi, nainen lähti lohduttuneena kotiin...

seksikin hänen kanssaan oli ihan jees.

Vierailija
457/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin väitin yhdelle naiselle, jonka kanssa olin vain seksi takia

Vierailija
458/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suuttuu/möksähtää ja pitää pahalla tavalla sikamaisena tai jotain jos sanoo vaikkapa " Setä vaan vähän kokeilee" , niin saa emäntä lähtee tökkimään.

Voi tän näinkin päin kääntää...

Vierailija
459/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näin väitin yhdelle naiselle, jonka kanssa olin vain seksi takia

Aina jos siihen on tarvetta ja on syytä epäillä, että se auttaa.

Vierailija
460/650 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aina jos siihen on tarvetta ja on syytä epäillä, että se auttaa.

tarkoitus pyhittää keinot

ei naisia kuitenkaan ikinä voi miellyttää,

saati oppia ymmärtämään...