G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
no johan mein miehet päästelee sammakoita...;)
eiku uppia vaa
Meillä ukko tuumaa joskus: Kato kelloo, pitäs lähtee nuskumaan...
...mieheltä, jonka kans ois muuten voinut ollakin, muttei seksi vaan kertakaikkiaan iskenyt (paitsi ties kuin korkeissa promilleissa):
- " jätä saappaat jalkaan"
- ennen minkäänlaista kosketusta laittoi vaikka aurinkovoidetta liukasteeks - ja tuli muuten aina muutamassa minuutissa
- " sulle vois laitattaa silikoonit"
- " mä tykkään löysästä kun pelottaa että sattuu"
Näitä ois vaikka kuinka paljon, muttei viitti muistella moista! Piti mua jotenkin seksuaalisesti rajoittuneena!! En viittiny sanoa, ettei oo mitään kostumis- yms. ongelmia muiden kanssa...
Nykyisen (joskin tuore suhde) kanssa menen litimäräks jo pelkästä suutelusta tai puhelinkeskustelusta.
Ett sellasta...
REPS!! Mies heitti mällit selälle ja sona, että levitä itte!!!
Nauroin ihan kippurassa...=)
Oma mies on takaissu mm. " meinasi lipsahtaa" kun yritti kakkoselle...
exä painoi pääni haisevaa (siis ei ollut varmaan viikkoon pessyt) munaansa vasten ja sanoi " ime siitä ja syvälle" Joo teki mieli kääntää se kulli korkkiruuville....siinä meni suihinottohalut vuosiksi - nykyään on mun yks lemppareista
Nykyinen paljon miedomipia, kuten " sori, mut tuli mieleen, et lukitsitko auton ovet? vai käynkö tarkistamassa?"
Yks sinkkuaikojen suurin himoissa tehty erehdys haistoi sormeaan hierottuaan pimpsaani...heti mietitytti, että enpä ole sitä juuri pessyt biletyksen välillä käytyjen pissareissujen jälkeen. Latisti tunnelman ja karkasin paikalta mahdollisimman pian. Hämmentävä kokemus ehdottomasti! Onneksi kukaan ei ole tehnyt samaa ikinä sen jälkeen!! :)
nuoruudenaikainen hoito kysyi minulta, poikanen vielä siinä vaiheessa,
että mihinkä reikään sä haluut et mä laitan tän?
Entinen panokaveri kysyi kerran hiplaillessani mun jalkoväliä, että
kiusattiinko sua koulussa tästä viivapimpistä?
Exmies tokaisi ekan panomme jälkeen, joka päättyi että olin kontillani,
no sulla ei tota selluliittii onneks kauheesti ole!
Itse päästin nolon kommentin ex kanssa. Juuri kun olin saamassa
huutelin aviomieheni nimeä. En kyllä muista sitä, eikä hän siitä maininnut kuin vasta kuukausien päästä suutuspäissään.
Onneksi nykyiseni on kovin hiljainen sängyssä, korkeintaan sanoo
mulle että mä puhun liikaa...
ja muuten meni ihan mallikkaasti, mutta kun laukeamisen hetki miehellä vihdoin koittaa niin äijä alkaa huutaa kurkku suorana, kuin eläintä tapettais ja kouristelee oudosti. menen aivan paniikkiin ja ajattelen tietysti että nyt se sai sydärin tai aivoverenvuodon. mutta kohtaus kestää ja kestää, minä makaan miehen alla. mies lopettaa huutamisen ja tulee tajuihinsa: hän kuulemma aina huutaa niin kun tulee.
sitä seurustelusuhdetta jatkui vajaa vuosi. tuona aikana minulta kysyttiin että tiedänkö kuka siellä kerrostalossa yöt karjuu ja lopulta jaetaan ohjeita hiljaisuudesta postiluukusta. ikuinen kammo jäi että kumppani saa sydänrin alle.
juu terkut vaan teille jos miehen tunnistatte! (sitä karjumista ei voi unohtaa) ;-)
" Äkkiä sitten?"
" Miksi?"
" Tuu jo"
" Älä painosta" (seksiä keskimäärin 2 krt kuukaudessa)
Siinäpä sitä romantiikkaa.
t: Mies
ja yritti tulla päälle,se kerta jäi todellakin yrittämiseksi!ja seuraavana päivänä pyysi anteeksi ku oli sanonu!
Yks jo nykyinen ex sanoi kännisen sähellyksen epäonnistuttua, oltiin siis molemmat enemmän tai vähemmän maistissa: Ei oo kummoset vehkeet. (siis omistaan, ja oli btw oikeassa)
Voi ei! Olisinpa jo sillä hetkellä tajunnut mikä ressukka se oli!
ylläpidolla taitaa olla näppinsä pelissä, jos aloitit tämän keskustelun alunperin av:llä. Vauvapalstaltakin legendaarinen Vuokaan ja uuniin- ketju on siirretty ruokaresepteihin. Tylsää kun etsii jotain haulla.. ei löydy jos on palstan rajannut..
kaverini hommaili ihka ekaa kertaa poikaystävänsä kanssa. kaverini sanoi että sattuu, johon jätkä vastasi:" koita ajatella vaikka jotain muuta" ..
yks ex-seksilelu kysy aina kesken kuumimman huuman, et syöthän sää varmasti pillereitä...varmaan pelkäs tulevansa isäksi. Ja nyt sille on se pelko toteutunut vahingon käydessä, mutta ei tosin mun kanssa. Tais unohtaa kysyä...
oltii seurusteltu jotai pari kuukautta...esileikin aikana ku hyväilin sen selkää eli olin siis sen selän takana ja kasvot melkee pepun kohalla niin eiköhän päästäny oikee pitkän pierun!!!! aluks oltiin kumpiki vähä hämillää mut sit revettiin aivan täysin!!! :) :) oli kuulemma todellaki vahinko ja ei kyl yleensä mitää tyhmää sano tai tee!!
En ollu edes humalassa, jostain vaan päähäni pätkähti ajatus ja tietysti idiootti sanoin sen heti miehelle; Jos et meinaa jättää mua ikinä, niin nyt on sun viimenen mahollisuus saada alle kolmekymppistä.
Kun me puhutaan kahdestaaan kielenkäyttö on välillä aika roisia, siksi en voinu loukkaantua kun mies pari iltaa myöhemmin sano; kyllähän sua panee vaikka oot jo yli kolmekymppinen.
" täällähän ollaan jo ihan märkänä!" kun kokeilee pimpsaa. tai seksin jälkeen sanoo, sähän tulit aika hyvin tossa sohvalla? vaikka en ois edes tullu. luulee tuntevansa kun minä saan orkun.. kaikkein pahinta on varmaan ollu se kun äijä kävi läiskii takamuksellle ja sanoin siihen että voi fuck ja se oli innoissaan että ai lisää??ja läiski ja pani ihan onnessaan..ite olin ihan että no voihan vittujen kevät.
Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että, se oli se oravakin jääny auton alle... Ei voinu muuta ku nauraa=)
Nämä on oikeastaan aikas hauskoja
Ja ei mua niin kiinnostakaan, mitä se siellä PUHUU. Tekeminen on tärkeää, puhe ei :) enkä varmaan tajuaisi mitään vaikka puhuisikin.
Tämä ketju on kyllä hauska :D