Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
401/650 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saavuttamassa huippua, kun mies rohkaisi: " Kulta, anna paukkua!"

=D Repesin siihen paikkaan ja monta kertaa ollaan saatu hyvät naurut tuota muistellessa...

Vierailija
402/650 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/650 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoi yhden panon hoidoksi jäänyt mies.

Vierailija
404/650 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-hoito tuumas kesken seksin: mä aina nuolin mun eksälle orkun ja sain sen jälkeen ite lykkiä lastit sisään. juu, aika romanttista..viittas siihen et ite en saa suuseksissä

Vierailija
405/650 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja silti he pääsevät ajattelemattomuudellaan niin usein yllättämään... Vitsaillen tässä äsken puhuttiin ystäväpariskunnan kanssa seksistä ja rivoista puheista. Ystävättäremme sanoi, että rivouksien päästelyllä pääsee helpommalla, ei tule hiki eikä sotku ;-) Tähän minun ah niin ajattelevainen mieheni sitten sanoo: " Tuleeko sinulle hiki? Meidän emännälle ei ainakaan. Selällään paikallaan maatessa ei voi hiki tulla..." Ja sitten sitä taas ihmetellään, että mikä on kun ei saa ees säätimiä kääntää selvittääkseen saako edetä g-alueelle... Joskus miehet oikeasti osaavat, joskus eivät... ajatella sanomisiaan... ainakaan kenenkään muun kannalta.

Vierailija
406/650 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

exältä suurin osa...

-Suuseksin jälkeen (eli nuoli mua):

" tieks muuten mikä on 10 metriä pitkä ja haisee silakalle? Naisten kymppi! ahahhaa!" :D :D

ei kuulemma tarkottanu sillä mitään et oisin haissu mut sil tuli vaan mieleen eikä sit parempaa ajankohtaa voinut keksiä...voi luoja!

" Onks sul höylä rikki tai jotai"

-Olin just saamassa orkkua ja huusin " hieman" ...mies ponkasee pystyyn ja sulkee tuuletusräppänän ettei naapuri kuule (80-v mamma). Enpä muista koska ois niin paljo vituttanu :D

No mustaki alkoi tulee iha pieruhuumoripelle ajan myötä, mies aina jaksoi vitsailla sängyssä jne...mä tein kans sit kerran samal taval ku se on tehny monta kertaa...oltiin takaapäin, sit oikeesti tuli niin kauhee pieru-olo et ei pystyny pidättää, huusin " kaasuvaara" ja prööt...mies oli shokeeraantunu ja alkoi sen jälkeen naura hillittömästi. Toi oli kyllä virhe ku meni useita kertoja ennen ku mies unohti nää " meinaatko pöräytellä" -jutut seksin yhteydessä :D

ja nykyinen..nää on tavallaan vittumaisempia kommentteja:

" Saanks mä jo laittaa peppuun...se on niiiiin ihanaa" (ei olla vielä pantu silleen, ja mies ei tiedä onko se niiiin ihanaa mun kans...ärsyttää noi kommentit ku viittaa sen entisiin hoitoihin mitä sil on ollu enemmän ku liikaa)

Seksiä lähetyssaarnaajassa (ei mitään itse asentoa vastaan), mies tuntuu kyllä olevan hiukan poissaoleva, mut tilanne lässähtää ku hän toteaa että tarttis lumet kolata pihalta. HALOOOOO????!!!

Oikeestaan parhaita on nää miehen seksinehdotusjutut... " pistetäänkö vähän pippeliä pimppiin?" , " haluuks kikkelii?" (pikkupojan äänellä), " nyt ois tarjolla työmiehen kullia" :D :D

Vierailija
407/650 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
408/650 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, meillä taas tämä on ihan normia että ensin nuollaan tai "räpelletään" naiselle orgasmi ja sitten jatketaan panemalla mistä päin milloinkin. minun on naisena niin paljon helpompi sen jälkeen sitten laueta yhdynnässä vaikka usemman kerran perättäin, ja mieskin tykkää kun tuntuu kuulemma lauennut pillu parhaimmalta, kostealta ja orgasmin jälkeisetä tilasta supistustilasta johtuen tiukalta...

hän sitten yritti vetää samaa linjaa että ensin nuollaan nainen hekumaan ja sitten hoidellaan oma tyydytys panemalla.. huhhuh.

mutta itse sammakoita ei ole meillä lauottu, joskus nolottanut emätinpierut tai oikeat pierut, mutta ei ne loppujenlopuksi ole menoa estänyt.

aika hulvattomia juttuja täällä kyllä oli (ehkä enemmmänkin surullisia osa), eniten repesin tuolle "virkanaisen vitulle" ;DDDD

Vierailija
409/650 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että oliko hänen kaverinsa vaimo ajanut karvansa vai oliko ne vain niin vaaleita ettei hän nähnyt? Kysyi noin kerran kesken rakastelun ja kesken jäi. Oltiin oltu saunassa....

Vierailija
410/650 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin, eikä sanoilla: Vaimo ratsasti päälläni ja kesken kaiken kun levittelin hänen persettään niin kuului aikamoinen torven ääni... ihan kuin silja line itse olisi tyytännyt. Kyllä naurettiin!

Vierailija
411/650 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä hihitytti toi siljaline...

Vierailija
412/650 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia uppia

Vierailija
413/650 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa ekalla kerralla kysyi : Saanko työntyä suhun?"

Vierailija
414/650 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyn usein vaimolta jos se on ollut saunassa jonkun tuttava naisemme kanssa että minkä näköinen pillu sillä on ja oliko ajeltu. :)

M

Vierailija
415/650 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kysyn, millaiset oli tissit ja erityisesti nännipihat :)

Toinen M

minä kysyn usein vaimolta jos se on ollut saunassa jonkun tuttava naisemme kanssa että minkä näköinen pillu sillä on ja oliko ajeltu. :)

M

Vierailija
416/650 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katto leffaa ja minä aattelin sen yllättää iloisesti. Hiplasin, hipusttelin ja kaivelin sen esille ja kysyin, että hotsittaisko...mies murisi jotain, mutta ei vastustellut, joten aloin sitä sitten tosissani vikittelemään. Nooh, ei siinä kauan mennyt, kun mieskin oli jo pelissä mukana ja yhtäkkiä homma alkoi edetä tosi rytinällä.

Oli kyllä kiihkeimmät seksit aikoihin ja syykin selvisi... leffassa oli tullu mainoskatko. Mies hyppäsi äkkiä sohvalta ja totesi puuhan loputtua, että onneksi ei mennyt pahasti yli mainoskatkon.

Ei voinut kun nauraa. Taisin saada velvollisuusseksiä. ;)

Vierailija
417/650 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin miehelle suuseksiä sanoin: Tekisi mieli jotain pientä suuhun pantavaa!

Vierailija
418/650 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tosi miehet lue kotiäitien juorupalstaa!!

Vierailija
419/650 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelimme mieheni kanssa olohuoneessa ja se kysyyn yhtäkkiä mikäs elokuva sieltä alkaa.... :)

Vierailija
420/650 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon osannutkin esittää niin kiihottunutta ja kiinnostunutta... ;DDD

anteeksi ukkoseni, mutta tekemättömät työt rassaa joskus, ja joskus sitä ei vaan huomaa missäs kohtaa taas mennään... Vaikka kyllä se vehje ihan ok-kokoinen on ja tuntuu... mutta en voi mitään.

t.sammakko -nainen!! ;DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme