Tapailumiehelle tulee Maaseudun Tulevaisuus kotiin
Kuka tilaa tätä lehteä Helsingissä? Joku juntti? Mulle ei tule mitään paperilehteä. Iso ihmetys oli, kun huomasin tuon. Ihan fiksulta vaikuttaa muuten.
Kommentit (15)
Siinä on hyviä juttuja. Ihan kaikista aiheista. Siis muillekin kuin maaseudun asukkaille. Lue joskus.
Maaseudun Tulevaisuus on ehkä Suomen vähiten woketettu lehti, vaikka sitäkin joutuu nykyään lukemaan kriittisesti.
Ei mulla muuta.
Juntimpaa on olla tilaamatta mitään lehteä. Vaikutat melko ennakkoluuloiselta. Kannattaa joskus avata se lehti. Voit vaikka sivistyä.
Maaseudun tulevaisuus ja Seiska on tällä hetkellä tasokkainta journalismia Suomessa.
Taitaapa olla maanomistaja. Naisena tiedätkin mitä se tarkoittaa.
Kaverilla voi ola muutama lainhuuto kiinteistöihin!
Tuossa lehdessä on paljon sellaista, mitä muista sanomalehdistä ei löydy ja esim. monet metsänomistajat tilaavat tuota lehteä. Itseäni ei todellakaan häiritsisi, jos treffikumppanille tuo lehti tulisi. Kyllä se jo mainittu Seiska häiritsisi enemmän.
Voi, Maaseudun tulevaisuus on oikeasti hyvä lehti. Siinä on mielenkiintoisia ja monipuolisia artikkeleita erilaisista ilmiöistä. Ei siis todellakaan mikään junttilehti. Itsekin yhteiskunnallisia asioita tiiviisti seuraavana olen lukenut sieltä monia huippuhyviä juttuja ajankohtaisista asioista. Minulle ainakin pisteet nousisivat, jos näkisin että joku tilaa sitä.
Kallis on lehti. On siis rahamiehiä.