G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
ja tiedoksi vaan niille jäykkismiehille ja -naisille jotka täällä moralisoi, niin olemme todella miehen kanssa yhdessä tätä ketjua lukeneet ja nauraneet tasan samoille jutuille. Että ei ainkaan mun miestä hirveesti haitannu että oli miesten töppäilyjä kerrottu. Laitanpa nyt pari omaa juttua lisäksi ku nää on sellasia joita ollaan miehen kans naureskeltu yhessä jälkeenpäin eli ihan huumorilla on pelattu välillä seksinkin suhteen.
Kerran olimme anoppilassa olleet lomalla jo useempia päiviä ja seksiä ei oltu harrastettu ainakaan viikkon. sit iski niin kauheet panetustuskat että oli pakko yks ilta narisevassa sängyssä panna. miehellä alko tuleen jo muutaman työnnön jälkeen ja siinä se sit vinkas mun korvaan " ei pysty" . Siis tarkotti ettei pysty pietteleen enää. Oltiin just katottu tää legendaarinen kokiksen juoja, joka ei pysytyny ku oli niin hapokasta ja ton miehen kommentin jälkeen me revettiin ihan täysin. Hihiteltiin siinä orgasmin kourissa ja vielä paljon sen jälkeenki.
Sit toinen juttu oli kerran päivällä ku olimme kahestaan kotona ja innostuimme paneskelemaan oikeen olan takaa. Otin eka mieheltä suihin niin että sillä tuli. Sen jälkeen halusin heti saada itekki mut eihän se oikeen kunnolla mieheltä onnistunu. No juteltiin siinä sängyssä kaikenlaista kunnes alko yhtäkkiä taas molempia panettaan. Mies sit tuli sisälle ja touhuiltiin aika kauan kunnes mulla tuli. Mies sit ihan voipuneena huohotti siinä mun vieressä ja minä kysyin, että " tuliko sulla" , johon mies vastas, että " ei tainnu" . No minä sit siihen, että " no haluutko jatkaa vielä" ja mies ihan ällistyny ilme naamalla että " siis voiko vielä jatkaa" . Hitto että tuolleki on naurettu. JOtenki se siinä tilanteessa oli ihan äärettömän hauskaa.
siis voiko olla tylsempi stoori. hohhoijaa.
Tää on just tätä. Nuoret parit kuvittelee, että ainoastaan heillä tässä maailmassa on hyvää ja hauskaa seksiä. Usko pois, kyllä se siitä muuttuu...
Vierailija:
mies ihan ällistyny ilme naamalla että " siis voiko vielä jatkaa" . Hitto että tuolleki on naurettu. JOtenki se siinä tilanteessa oli ihan äärettömän hauskaa.
on joskus sortunut pohtimaan ääneen, mitä huomenna syötäisiin. Eipä ole sen jälkeen pelkoa liian aikaisesta tulemisesta.
varmasti oli täällä monelle tunnelman latistava ehdotus
" Silmäsi ovat kuin tähdet – eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan." Huumoripläjäykseksi tarkoitettu, mutta meni kyllä halut.
" Silmäsi ovat kuin tähdet – eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan." Huumoripläjäykseksi tarkoitettu, mutta meni kyllä halut.
Kerran kesken kaiken alkoi tuumailla että " Pitäisköhän vaihtaa ooppeliin öljyt?" Mistähän lienee yhtäkkiä moinen ajatus...?
itse niin välitä, mutta munille se tekee hyvää...
Heti rakastelun jälkeen täräytti..
Mies ottaa joskus nänneistä kiinni, " lypsää" niitä mukamas ja pitää maiskutusääntä samalla... Naurattaa jotenkin aina. Ei onneksi tee sitä kuitenkaan yrittäessään lämpätä ;) ( eikä muutenkaan hirveän usein ).
..heitti mut aamulla autollaan kotiin, ja jäädessäni pois autosta sanoin " Kiitos kyydistä" .
Hän vastasi: " Kiitos samoin!"
Huumorilla kuitattiin...
Mutta mieheni sanoi kerran aloitettuamme sekstaamisen, että " pitää muistaa kattoo autotallista sitä öljyä.."
No kiitti vaan. Sanoin hänelle, että " ai ? oonks mä jotenkin kuiva ??!!" Hän nauroi ja pyyteli anteeksi ja mä sanoin, että " ehkä sekstailemme jonain toisena iltana kun ehkei sua nyt HIRRRVEESTI kiinnosta" :)))
No kaikki päättyi siihen että naurettiin koko tokaisulle ! Miehet miehet !!
Vierailija:
Oli lukenut vähän kamasturaa tai jotain. Hiukan meni fiilikset, KORNIA!!
En tosin päätynyt hänen kanssa sänkyyn asti, puheli noita jo baarissa... :D
mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni ( ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: " Ootsä käyny tänään paskalla?" halut kyl meni mut jatkettii..tän jälkeen oon kyl pessy paikat huolella ennen tuota asentoo
Mies puhuu panemisesta, kuinka antaa mulle munaa pilluun, kuinka naidaan kunnolla jne. Ja se kuulostaa kiihottavalle, ei ollenkaan latista tunnelmaa
Vierailija:
inhoan sitä todella paljon ja seksihalut tyssäävät siihen. En käsitä, miten mies voi ajatella, että sellainen kiihottaisi?!? Siis sama kokemus aikaisemmissa miessuhteissa. Paneminen, muna, kyrpä, vittu, pillu, naidaan...ym. ym. ovat sanoja, joita en todellakaan halua kuulla kesken rakastelun. Onneksi mies on oppinut.
mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni ( ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: " Ootsä käyny tänään paskalla?" halut kyl meni mut jatkettii..tän jälkeen oon kyl pessy paikat huolella ennen tuota asentoo
mies siirsi kätensä jalkoväliini ja totesi, mites täällä on näin nihkeetä?