G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
Vierailija:
Mulle yksi heittoheila sanoi seksin tiimellyksessä, että " ihanaa harrastaa seksiä itseäni paljon isomman naisen kanssa" ... Siihen loppui se kiihko... Ja olen tosiaan ihan normaalin kokoinen nainen... Sen jälkeen aika nopeasti heivasin tyypin ulos elämästäni!
... jos mies oli pienempi kuin sinä?
Vierailija:
huohottaa jo esileikkivaiheessa - on niin kiimassa. omat halut kaikkoaa välittömästi.
On varmasti kamalaa että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä. Toivottavasti voit kuitenkin järjestää asiat niin, että nämä vastenmieliset iljetykset jotka nauttivat ylevästä emättimestäsi ja kopulaatiosta kanssasi viettävät arvokkaassa seurassasi vain tarvittavan ajan ja voit sen jälkeen poistaa heidät huomiosi valokeilasta.
jos ja kun mies haluaa sinua
sääliks käy!
En muista ihan sanantarkasti mutta eräs yhden illan pano tokaisi että: " sä oot nii tiukka, kaikkien mun kavereiden pitäs päästä panemaan sua"
En muista ihan sanantarkasti mutta eräs yhden illan pano tokaisi että: " sä oot nii tiukka, kaikkien mun kavereiden pitäs päästä panemaan sua"
Harrastin eilen tyttöystäväni kanssa hieman herkkiä hetkiä ja kun eräässä asennossa, jossa tytön jalat laitan olkapäilleni,oli hieman vaikeuksia päästä huulille(johtuen asennosta, ei koostani), tokaisin tytölle "sä oot MADE IN HONG KONG". Sille sitten naurettiin, koska kiinalaisten tavarat on aina vähän mitä on ja niitä on joskus hankala käyttää. Huumori sopii makkariin hyvin välillä, ei seksi niin vakava asia ole.
jotka tänne kehtaa miestään haukkua, eivät miestään edes ansaitse!! Älkää vaan kaikki näitä lukevat miehet luulko, että jokainen vaimo täällä miehensä toilailuja levittelee.
Aika kuivakka on tuo edellinen kommentti! Tämähän on mahtava kilpailu!!
Kenen naisen arvostelukyky on pettänyt pahiten? Eli kuka on kohdannut kaikkein urpoimman miehen? Ja antanut tämän vielä panna? Voittaja tietysti se joka on erehtynyt vielä naimisiinkin ko urpon kanssa.
Oletteko kuulleet siitä aatteen miehestä, joka perusti sikamiesten kerhon? Nämä ovat hyvää matskua seuraavaan sikamiesten saunailtaan. Tulosta selvästi hyvin laaditusta viihdeillan suunnitelmasta, joka meni jokseenkin näin (olette ehkä kuulleetkin?):
1. Mene baariin
2. Juo kännit
3. Iske tyhmä nainen
4. Juo se kauniiksi
5. Mene sen kotiin
6. Syö sen ruuat
7. Pane sitä
8. Pyyhi muna verhoon
9. Pölli taksirahat
10. Poistu jättämättä puhelinnumeroa tai oikeaa nimeäsi
Silitysrauta, veroilmoitus, klapikone...jatkakaa noilla
Orkku oli niin kova et sen teki mieleen käpertyä pesäänsä (ei sinun pesääsi) ja siitä assosioitui turvallinen lapsuus mieleen
Olisi pitänyt mennä nukkumaan aikoja sitten mutta olihan tämä luettava loppuun asti. :D
Onneksi en ole -tietääkseni- tuottanut kellekään sammakkopitoista lisäarvoa tämän ketjun aiheen tiimoilta. Lienen tylsä ja saamaton.
Mitenköhän lienee, jos miljoonalle miehelle annettaisiin " riittävästi" seksiä ja aikaa niin möläyttelisivätkö he ennen pitkään koko Shakespearen tuotannon?
...ja jaksaisiko siitä kukaan kirjoittaa millekään palstalle?-)
" nyt ei tartte pariin tuntiin hakata hanskaan"
oltiin just naitu pariin kertaan ja tän sen sanoi kun olin lähdössä...
mutta se on tosi nuori, että laitoin iän piikkiin ;)
oli mua 8-vuotta vanhempi no iästä viis.
Olin hoikka ja pieni rintainen etenkin ennen lasta. Kerran mies sanoi minulle seksin jälkeen että ihan kuin pikku poikaa panisi. NO HYI HELVETTI sanon minä. Vähän hävetti ja vitutti... eikä siinä vielä kaikki. Erottuamme hän muutti toisen miehen kanssa yhteen... et sil viisiin
kattokaa youtubesta haku rölli,siellä on tuo patonki messuhallis homma...
Autossa nuorena sekstailin. Mies nuoleskeli pimppaani, aina välillä äijä lopetti toimituksen kysyäkseen minulta jotakin tähän tapaan:
Nuoli;
Kysyi; Onko sinua naitu perseeseen?
Nuoli;
Kysyi; Oletko ollu koskaan naisen kanssa?
Taas nuoli;
Kysyi; Haluaisitko kahta miestä yhtäaikaa?
Lisää kielipeliä;
Läähättäen kysyi; Minkä kokoisesta Jormasta pidän, pienestä vai isosta?
ONKO TÄMÄ JOKU H...TIN TUPLA TAI KUITTI, sanoin, vedin housut jalkaani ja lähdin.
Emme ole sen koommin nähneet...
Vierailija:
jälkeen(olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen, tuu tuut tuut,......
Toihan on vaan tosi huumorintajuista. Pitääkö seksin olla maailman vakavin asia?
Mulle yksi heittoheila sanoi seksin tiimellyksessä, että " ihanaa harrastaa seksiä itseäni paljon isomman naisen kanssa" ... Siihen loppui se kiihko... Ja olen tosiaan ihan normaalin kokoinen nainen... Sen jälkeen aika nopeasti heivasin tyypin ulos elämästäni!