Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
381/650 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyy lähes joka kerta "no saiksää ees?"

Vierailija
382/650 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sohvalla jotain hyvää ohjelmaa,ja mun mies tuli pikkasen kännissä kysyyn et pannaanko?Vähän ruinattuaan sanoin et:"no,äkkii sitte" ja jatkoin tvn kattelua,kun mies veti takaapäin.Oli se ihan kivaa,ja äkkii se tulikin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/650 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite muistan kerran ku päissään koitin jonkun kaverin kanssa jotain luontoseksiä touhuta ja tulihan se kaveri sit pienen ähkimisen jälkeen. No totesin itse et tää riitti mulle, ku kaveri oli vaan, että "ei vielä, jatketaan nyt vaan" totesin kaverille, et muuten kyllä, mutta kun ei ole kortsuja enempää. Tää välkkynä poikana väläyttää että "No mä käännän tän kortsun toisin päin!" Repesin niin pahasti et koko metsä raikas ku poistuin paikalta :D

Vierailija
384/650 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toinen oudompi kerta oli sellainen, kun harrastin erään kanssa aivan ihanaa seksiä ja kaikki meni hienosti. Siinä sitten aktin jälkeen mies alkoi itkemään ja totes, että tehtiin syntiä jumalan edessä ja nyt meidän pitää mennä naimisiin! Siis mitäh??? Sitten vasta kaveri tajus kertoa, et on lestadiolainen ja hyvin uskonnollinen sillä tavalla. No ei varmaan tullu yllätyksenä, että äijä lensi pihalle ja sai kärvistellä yksin syntinsä kanssa -.-

Vierailija
385/650 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
386/650 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite ihan fiiliksissä, niin pyysin siinä sitten että josko hän vähän nuolisi mua, niin vastauksena sain "tuntuu kyllä nyt vähän tyhmälle" SIIS MITÄ?! okei, tais haluta vaan tulla mahd.pian ite... fiilikset meni,mutta jatkettiin kuitenkin, iteltä jäi saamatta...

Myöhemmin oon vinoillu asiasta, jos esim. ehdottaa, että ottaisin suihin.

Vierailija
387/650 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seuraavalla kerralla mä panen pientä nuorta blondia ja sä katsot vieressä"

Tää siis kesken seksin.

mun mies kertoo kans näitä fantasioitaan ääneen välillä. Tulee vähän hölmö olo ja jää niillä kerroilla saamatta eikä tee seksiä mieli hetkeen. Mitähän se sanois jos alkaisin heittää samanlaista juttua sängyssä. En nyt oikeasti tuollaisia ajattele muista miehistä, mutta voisin ihan vaan keksiä pari tarinaa ja hekuman hetkellä pilata häneltä vastavuoroisesti tunnelman. Oppisikohan jotain vai suuttuisiko vaan? :)

Vierailija
388/650 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi: Katsos näin! Sisään tunkeutuessaan jotain " Kyllä tämä tästä" tapaista. Sitten toiminta jatkui " Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa" , " Näin sitä mennään" ja niin edelleen. Paras oli ehkä kuitenkin:" Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla. Tullessaan tietysti huusi: " Se on siinä!" Minä siinä alla vaan makasin ja ihmettelin. Ihan sama vaikken olisi ollut paikalla ollenkaan.

"Näin sitä mennään.." :DD

Vierailija
389/650 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä näitä joidenkin kommentteja. Naiset ovat niin kovin erilaisia näissäkin asioissa. Moni asia jota joku pitää todella vastenmielisenä, kiihottaa minua. Just tollaset kommentit mieheltä "anna persettä kun panettaa",tai yhtäkkiä tulee tunkemaan munaa mun suuhun, saa mut ihan kiimaiseksi. Mä en henk.koht voi sietää jos mies on tuppisuuna sängyssä tai ei osaa puhua rivoja. :P Sanonkin aina miehelleni kun kysyy saisko pillua, et mitäs kyselet, senkus otat. Ja hän ottaakin. Sama toisinkin päin. Meillä ei petissä lirkutella, muutoin kyllä. Ja suhteemme on tasa-arvoinen ja toista kunnioittava. Kyllähän tuo minunkin mieheni joskus saattaa hieman hassulta kuulostaa tullessaan kun hokee "oumaigaash, vittu,vittu,perkele kun tuntuu hyvältä" ja meinaan tirskahtaa mut mies kuittaa vaan "mitäs tunnut niin saatanan hyvältä" ei tuossa nyt mitään pahaa ole, päinvastoin imartelee. :)

Vierailija
390/650 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joskus "vitsinä" kesken seksin alkanut hokemaan yläkerran naapurin nimeä. "Ihana Tainaaaah!"

Kerran kysyi, että haluaisinko maistaa rakkauden työkalua, hajosin totaalisesti :D

Vierailija
391/650 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja onneksi ei tollasista ole kokemusta..."mennäänkö pötköttään?" Yyyyhhhh...Mun vakipano kysyy vaan mennäänkö rakastelemaan ja kehuu mua maasta taivaisiin. Enpä kyllä parisuhdetta enää haikaile.

Vierailija
392/650 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!! Aivan mahtavaa, monta kertaa on saanut nauraa ihan ääneen ja muut ihmettelee ympärillä että no mikä tuli :D 

Vierailija
393/650 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" haluatkos nainen suuhus jotain kuumaa ja eksoottista " & " ota pientä suuhun pantavaa " =)

Vierailija
394/650 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypanoan jälkeen toikaisi, että tuli peräöljytki vaihettua taas. Kyllä niin korpesi.

Vierailija
395/650 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPPPP!!! 

Vierailija
396/650 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
397/650 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
398/650 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä kyseli kesken hommien, että missähän Pauli Aalto-Setälä on nykysin.. tulipa itsevarma ja haluttu olo- :D

Vierailija
399/650 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
400/650 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä törkimys! Jos ei keksi sille mitään muuta nimitystä kuin teini-ikäisten käyttämä alatyylin kirosana niin joutaa mennä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi