Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:mitä outoa te pelkäätte? mä

Vierailija
05.04.2005 |

pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mulla oli sellainen maatuska, jonka kiinnitys oli liian tiukka. Sitten kun sitä avasi kierteellä, siitä tuli sellainen KAUHEA KIRSKUNTA aina välillä, joka meni aivan luihin ja ytimiin. <rrrrriiiiii> Yök! Nyt en voi enää katsoakaan maatuskaa ilman tuskaista irvistystä.

Vierailija
2/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liukuovia, kierreovia, kauppaan mennessä olevia ovia... jne. Jään aina niiden väliin, ne eivät " rekisteröi" minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan kävellä niiden yli, kun pelkään että tipun tai jotain tavaroita tippuu sinne...

Vierailija
4/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina pelkään että joku katsoo sieltä :o) Näin tuntuu tosi tyhmältä, mut oikeesti...

Vierailija
5/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten inhotti kuvitella, että pitäisi nuolaista jotain tekokuituista kangasta, esim. jersey tms. weard...

Vierailija
6/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mee uimaan!Mulla on joku lapsuuden trauma ja muistan kun joku veti jalasta pinnan alle enkä saanut happea.En kertakaikkiaan uskalla mennä järveen tai mereen tai jokeen.Uimahalliin kyllä!

Vierailija
7/152 |
05.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään kaikkea mitä ei oikeesti oo olemassakaan... jos meen vaikka pimeellä metsään niin en pelkää susia tai karhuja vaan ihan jotain yliluonnollisia juttuja...

Veteen en mee yksin kun pelkään käsiä jotka vetää pinnan alle.

Yleensäkkin pelkään kaikkea yliluonnollista vaikka tiedän ettei niitä oo olemassa. (ainakaan toivottavasti:D)

Vierailija
8/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yöllä, kun ei ikinä tiedä milloin se vahtaa, tai mitä se tahtoo. Ihan mahdoton nukkua rauhassa, kun se tuhisee vieressä enkä oo varma onko se käyttäny pillupyyhettä. Karmivaaaaa

Vierailija
9/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hauki nappaa jalasta kiinni!

Vierailija
10/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on aivan kamalia!! Yöks!

Vierailija
11/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään jatkuvasti että lahje tai kengän nauha tmv jää väliin ja juuttuu jne...

Vierailija
12/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans pelkään maatuskoita, mutta vaan jos niitä on paljon. Kerran ulkomailla menin kauppaa, joka oli täynnä näitä pieniä mummoja ja tuli ihan kauhee paniikki.

Vierailija
13/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpöjä.

Vierailija
14/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sen takia että jos sieltä vaikka joku tuijottaa takasin.

ja sitten hissit ja autojen superpesut pelottaa.....

Vierailija
15/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisessa kerroksessa. Saan ihan hirveen olon siitä katsomisesta, vaikka tiedän ettei siitä ihan läpi pääse. Alan heti ajattelemaan mitä jos kiipeää tai jotain sellaista.

Vierailija
16/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jatkaa 22)

Vierailija
17/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin niiden kanssa.... :) Mua karmii kans vanhat nuket kun ne tuijottaa ja tuntuu et kohta niiden silmät muuttuu punaisiks ja ne nauraa sellasta sairasta naurua... *vaipuu sikiöasentoon* ;)

Vierailija
18/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sentään taloja, mutta vesi- ja näkötorneja kyllä.

Juontaa todenäk jollain alitajunnan tasolla juurensa pahasta korkean paikan kammostani.

Vierailija
19/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset nuket, joiden silmät sulkeutuvat kun ne laittaa selälleen. Odotan aina, milloin ne räpäyttävät silmiään. Ja illalla hampaita pestessä on aina kova kynnys nostaa pää sieltä lavuaarista, entä jos selän taakse onkin ilmestynyt joku joka tuijottaa peilin kautta (kauhuelokuvaklisee, tiedetään). Jos liian paljon ajattelen asiaa hampaita pestessäni, kävelen kumarassa sänkyyn asti!

Vierailija
20/152 |
06.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, kun kahlaan veteen, että kohta astun jonkun ruumiin päälle. Siis sinne hukkuneen. Tiedän että todella outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme