Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanoisit miehellesi, että nyt pitäisi vaihtaa ehkäisy kondomiin,

Vierailija
01.06.2010 |

niin miten hän suhtautuisi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enää seksiä, mies ei halua.

Vierailija
2/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mihin me yhtäkkiä ehkäisyä tarvitaan.

Mikäli meillä ois ehkäisylle tarvetta, niin kondomia varmaan käytettäisiin. Oon kokeillu monenlaista hormonaalista ehkäisyä, eikä ne oikein sovi mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, me käytetään, sitä koko ajan. Nyt oon sterilisaatio jonossa ja sitten päästään niistäkin.

Vierailija
4/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomia, koska ei muutoman vuoden takia (alkaa taas yritys) viiti ottaa kierukkaa ja yleensä mulle ei ole hormonaaliset edes käynyt.

Vierailija
5/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi varmaan epäillä että olen käynyt vieraissa ja pelkään tartuttavani hänet.

Meillä pco hoitaa ehkäisyn.

Vierailija
6/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tällä hetkellä ehkäisy käytössä lainkaan. Sitä ennen se oli aina kondomi, koska mies niin halusi. Ei minulle tosin hormonaalinen ehkäisy sopinutkaan.

Vierailija
7/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli e-pillerit käytössä melkein vuoden mutta lopetin ne koska ei sopineet mulle yhtään. Niistä tuli mielialavaihteluita ja petipuuhat ei kiinnostanut enää ollenkaan. Mies oli siis luultavasti vaan tyytyväinen kun lopetin pillerit.

Vierailija
8/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi, että tee kuten parhaaksi näet.

Hormonaalinen ehkäisy ei vain tunnu sopivan minulle.

Vierailija
9/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi on meillä käytössä nytkin.

Vierailija
10/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) Siis ei sillä ettei käyttäisi mutta on aika vauvakuumeinen ( ja minä olen halunnut vielä odottaa, tosin pikkuhiljaa lämpenemässä ajatukselle ) .

Vierailija
11/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan, että "pitää muistaa ripotella niitä sitten ympäri taloa (tarkoitti joka kerrokseen, kun meillä on kolme kerrosta), ettei tarvi lähteä hakemaan aina makkarista kun tarvii!" :D

Huolestutti vissiin vähän, että sponttaanius kärsii.

Vierailija
12/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ehkäisyn vaihto miestä minenkään erityisemmin haittaisi, käytettiin kondomia ennen pillereitä.

Vierailija
13/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin onkin. Minä en halua hormonaalista ehkäisyä ja kuparikierukka ei käy. Miehelle ei kelpaa kondomi eikä halua mennä vasektomiaan. Minä en halua mennä kohdunpoistoon.

terveisin "seksiä viimeksi 2kk sitten ja koko vuotena ehkä kolme kertaa vai onkohan sekin liioittelua"

Vierailija
14/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naisen sterilisaatio tarkoita kohdun poistamista.

Vierailija
15/15 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden ajan on menty ihan ilman ehkäisyä, kun yritettiin vauvaa. Syksyllä tuo sitten syntyy, ja ehkäisy tulee taas ajankohtaiseksi (parempi pelata varman päälle kuin luottaa siihen, että seuraavaankin tärppiin kaksi vuotta menisi).

Otin ehkäisyn puheeksi tässä joku aika sitten, ja mies ihan itse ehdotti kumia, kun tietää, etten oikein hormonaalisesta ehkäisystä välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän