3kk ikäinen tyttöni ei vaan suostu nukkumaan
Eli 3kk ikäinen tyttöni jokeltaa täällä selvästi väsyneenä. Hän nukkui viime yön tosi huonosti,oli koko ajan hereillä eikä suostunut syömään. Tänään nukkui päivällä yhteensä ehkä tunnin verran. Olen yrittänyt syöttää toista unille,mutta ei toimi vaan neiti heräsi melkein heti,virkeänä. Toisesta näkee ja jokeltelusta kuulee että on ihan veto veks.
Tyttö on vauvasta lähtien nukkunut kunnon yöunet,ei ole ollut mitään ongelmaa. Nyt toissapäivänä alkoi tämä yökukkuminen. Lapsi ei itke.
Miten saisin toisen yöunille?
Kommentit (5)
kutsun lastani miksi haluan,helvetti eikö sulla ole muuta tekemistä ku valittaa??Helvetti painu nukkumaan jos et osaa muuta kun vittuilla saatana.
AP
jos sulla on noin hermot kireellä niin vauva vaistoaa sen eikä taatusti ala rauhassa nukkumaan. Mä ainakin olen omissa lapsissa huomannut että vaistoovat joka mielentilan vauvana. Jos vauva ei kerran itke niin anna jokellella rauhassa ja juo vaikka kuppi teetä. Sen jälkeen voit kokeilla vauvahierontaa tai jos et jaksa niin ota kainaloon ja silittele pikku varpaita tai korvanlehtiä....eiköhän uni tule.
kuumeen,ei ollut.Söi päivällä ihan normaalisti.Meillä on täällä tuuletin makuuhuoneessa,että ei täällä liian kuuma ole.Sopivan lämmintä mielestäni. Vettä annoin juuri vähäsen.
AP
Jos on niin pipi, ettei edes jaksa valittaa... :(
Söikö päivällä ihan normaalisti?
Voisiko olla liian kuuma?
Meidän kaverille piti antaa tuttipullosta vettä kuumimpina päivinä (toukokuussa) ja vasta sitten suostui nukahtamaan. Mutta meidän vauva kylläkin kitisi. En taida osata auttaa.
Onko oppinut kääntymään/yrittää kääntyä? Meillä se tekee nukahtamisen vaikeaksi mutta edelleenkin kyllä valittaa asiasta.