Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan ok lahja hoitotädeille?:

Vierailija
31.05.2010 |

kassi, jossa kahta eri laatua keksejä, Fazerin konvehtirasia, Sadepäivän ilo-teetä ja vähän parempaa kahvia paketti? Ja pojan kirjoittama kortti.

Pojalla siis tänään viimeinen hoito/eskaripäivä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin useamman vuoden lastenhoitajana päiväkodeissa ja voin sanoa, että lahja tai kortti lämmittää kyllä hyvin mieltä ja auttaa työssä jaksamisessakin. Palkat ovat lastenhoitoalalla todella pienet ja arvostusta ei työnantajapuolelta usein heru ja säästöjä toiminnalle asetetaan joka vuosi enemmän ja enemmän, joten on todella kivaa saada joku kiitos työstään edes vanhemmilta ja lapsilta. Ja kyllä niihin lapsiin kiintyy, joten en ihan ymmärtänyt aiempaa kommenttia siitä, ettei muka vieraiden lasten kortteja takuulla säästettäisi. Eivät ne lapset vierailta tunnu, kun on monet ilot ja itkut yhdessä koettu. Minulla kortteja ainakin on tallessa, parhaimpia ovat juuri ne lasten itse tekemät, niitä katselemalla on kiva välillä muistella jopa vuosien takaisia hoitolapsia ja heidän tempauksiaan. :) Mutta en todellakaan katso kieroon lasta tai vnhempaa, joka ei mitään tuo, jokainen tekee miten haluaa. Eikä sillä lahjan arvolla ole mitään merkitystä, lapsen piirustuksen tuominen, jossa lukee kiitos hyvästä hoidosta tai jtn vastaavaa, on oikein mukavaa. :) Jos varsinaisen lahjan haluaa tuoda, itsekin suosisin käyttötavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla