Poikani 6 v sanoo nähneensä enkelin.
Asumme kirkon lähellä, ja on useaan otteeseen kertonut nähneensä siellä enkelin. En ole erityisen uskovainen, mutta jäi kyllä pohdituttamaan voisiko näin olla?
Kommentit (43)
hihhuli muualle jankkaamaan jaarituksiasi. Koita nyt tajuta että vaikka sinä näet saatanoita joka paikassa niin muilla ihmisillä on asiat huomattavasti paremmin!
Ärsyttää että aina kaikkin kivoihin ja positiivisiin ketjuihin karauttaa joku jeesuksenmorsian paukuttamaan muita raamatulla päähän.
Samaa mieltä olen, tuo sanoiksi pukeminen oli vielä tyylillä tehty :D
Muistan paikankin missä näin ja minkälainen enkeli oli.
Olin kolmannella luokalla. Ajattelin heti, että enkelin näkeminen liittyy siskooni. Siskoni oli menehtynyt vain jonkin aikaa sitten.
Mutta en tietenkään varmaksi voi sanoa, oliko joku harhanäky vai oikeasti enkeli.
Mutta sen voin sanoa, että sinä hetkenä luulin oikeasti näkeväni enkelin, niin selvästi näin. Eikä mua pelottanut yhtään.
Mun lapsi ei nähnyt 5 v mörköjä, vain kerran enkelin, josta kerron tuolla loppupuolella. Ja nyt 13 v ja aivan normaali lapsi - vieläkin. Ei sekoamassa, tai muuta. - Kaikkea ei voi selittää. Mörköihin uskovakaan siellä..?