Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani 6 v sanoo nähneensä enkelin.

Vierailija
29.05.2010 |

Asumme kirkon lähellä, ja on useaan otteeseen kertonut nähneensä siellä enkelin. En ole erityisen uskovainen, mutta jäi kyllä pohdituttamaan voisiko näin olla?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sielullinen: ihmisen kehittämä näky, tahallisesti tai tahattomasti kehitelty tai psyykkisen sairauden oire. Jos lapsi näkee useasti enkeleitä, käyttäisin lastenpsykiatrilla.

2. Jumalan sanansaattaja: mikä on viesti???

3. Vihollisen enkeli.

Vierailija
22/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasimme että nyt hän on nähnyt enkelin, siis minut! jälkeenpäin sanoo että taisi sittenkin olla itse piru. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mua kans kerran enkeliks. ihan kiva mut sit se sammu mun päälle kesken kaiken.

Vierailija
24/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten 36-vuotiaana, eikä se todellakaan ole tippaakaan uskonnolinen.

Vierailija
25/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nähdä enkelin. Aika ihanaa. Minä en tiedä mitä lapset pienenä näkevät, mutta useinhan pienet lapset saattavat tuijottaa usein samaan kohtaan ja hymyillä ihan hirveästi. Meidän neljäs teki usein pienenä vauvana näin. Sanoin miehelle, että taas hymyillään enkelille.

Vierailija
26/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten 36-vuotiaana, eikä se todellakaan ole tippaakaan uskonnolinen.

Onko siskosi nyt uskonnollinen näyn jälkeen?

Vierailija
27/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan pitänyt rauhoittavana kokemuksena, koska enkeli oli myös kommunikoinut.

Onko siskosi nyt uskonnollinen näyn jälkeen?

Vierailija
28/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siskosi huumeiden käyttäjä? Heillä voi olla kuulo ja näköharhoja ja täten puhuva enkelikin on mahdollinen.

Vierailija
29/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään sekopää narkkari.

Vierailija
30/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes läheiset eivät aina huomaa huumeiden käyttöä. Siskosi voi hyvinkin olla huume päissään etkä sinä huomaa lainkaan. Huumeet ovat hyvin kavalia ja epäilen siskosi olevan huumeessa.

Vierailija
31/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis pitäny kirjottaa tästä mitään, kun on tollasia ääliöitä liikkellä.

Vierailija
32/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemman naisen haastattelun. Hän kertoi joskus 40-50-luvulla olleen n. 10-vuotias, kun hänen pikkusiskonsa oli kuollut 2-vuotiaana. Äiti oli kutsunut perheen lapset katsomaan, että nyt se pikkusisko kuolee. Sisko oli maannut lahnana vuoteessaan. Yhtäkkiä hän oli herännyt, osoittanut sormellaan johonkin katonkulmaan ja alkanut kikattamaan. Ja sitten hän kuoli.

Tämän tarinan jälkeen minä aloin uskomaan enkeleihin.

Vierailija
33/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri ennen joulua. Olipa vieläpä ihan erilainen tonttu kuin mitä ehkä odotin elokuvien ja kirjallisuuden pohjalta.

Vierailija
34/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDDDD Ollaan naurettu täällä miehen kanssa niin, että meinaa tulla pissit pöksyihin....

Vierailija
35/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja idiooteilla ilmaiset.

:-DDDDD Ollaan naurettu täällä miehen kanssa niin, että meinaa tulla pissit pöksyihin....

Vierailija
36/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöläiset nauraa totuuksille. Enkeli varjelee minuakin koko ajan.

Vierailija
37/43 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin poikani vieressä enkelin, kun oli sairas. Tai en nähnyt, vaan tiesin, että siinä on joku, joka on täydellisen hyvä ja säteili lämpöä. Sen jälkeen en pelännyt.

Vierailija
38/43 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saabi hajos eilen. Naapuri anto kyydin töihin....se oli varsinainen enkeli

Vierailija
39/43 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todennut kerran äidilleen kun olivat olleet jossain kävelemässä, että "äiti, miksi tuo setä istuu tuolla pilven päällä?" Ja osoittanut johonkin taivaalle.

Vierailija
40/43 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä uskon, nyt. Lapseni 5 vuotiaana kutsui minua pelokkaalla äänellä katsomaan, huusi, äiti, mikä tuo on? Huutelin ensin alakertaan että ei siel mitään oo. Sit menin. Lapsi sanoi, se meni tuonne seinän läpi. Kysyin, millainen? Iso ja vaalea. Lasta pelotti. Selitin ettei hätää, ei enkelit, se se varmaan oli, ole pahoja. Meillä ei kovin olla puhuttu enkeleistä, että en usko hänen keksineen sitä. Isompana hän ei ole enää nähnyt, nyt on 13 v. - Kaikkea emme voi selittää... Kyselin tutuilta, yhden äiti oli nähnyt enkelin. Muita en tiedä. Harvinaista se on.