Poikani 6 v sanoo nähneensä enkelin.
Asumme kirkon lähellä, ja on useaan otteeseen kertonut nähneensä siellä enkelin. En ole erityisen uskovainen, mutta jäi kyllä pohdituttamaan voisiko näin olla?
Kommentit (43)
kun tapasimme että nyt hän on nähnyt enkelin, siis minut! jälkeenpäin sanoo että taisi sittenkin olla itse piru. ;)
sanoi mua kans kerran enkeliks. ihan kiva mut sit se sammu mun päälle kesken kaiken.
pari vuotta sitten 36-vuotiaana, eikä se todellakaan ole tippaakaan uskonnolinen.
voi nähdä enkelin. Aika ihanaa. Minä en tiedä mitä lapset pienenä näkevät, mutta useinhan pienet lapset saattavat tuijottaa usein samaan kohtaan ja hymyillä ihan hirveästi. Meidän neljäs teki usein pienenä vauvana näin. Sanoin miehelle, että taas hymyillään enkelille.
pari vuotta sitten 36-vuotiaana, eikä se todellakaan ole tippaakaan uskonnolinen.
Onko siskosi nyt uskonnollinen näyn jälkeen?
Oli vaan pitänyt rauhoittavana kokemuksena, koska enkeli oli myös kommunikoinut.
Onko siskosi nyt uskonnollinen näyn jälkeen?
onko siskosi huumeiden käyttäjä? Heillä voi olla kuulo ja näköharhoja ja täten puhuva enkelikin on mahdollinen.
Edes läheiset eivät aina huomaa huumeiden käyttöä. Siskosi voi hyvinkin olla huume päissään etkä sinä huomaa lainkaan. Huumeet ovat hyvin kavalia ja epäilen siskosi olevan huumeessa.
ei olis pitäny kirjottaa tästä mitään, kun on tollasia ääliöitä liikkellä.
vanhemman naisen haastattelun. Hän kertoi joskus 40-50-luvulla olleen n. 10-vuotias, kun hänen pikkusiskonsa oli kuollut 2-vuotiaana. Äiti oli kutsunut perheen lapset katsomaan, että nyt se pikkusisko kuolee. Sisko oli maannut lahnana vuoteessaan. Yhtäkkiä hän oli herännyt, osoittanut sormellaan johonkin katonkulmaan ja alkanut kikattamaan. Ja sitten hän kuoli.
Tämän tarinan jälkeen minä aloin uskomaan enkeleihin.
Ja juuri ennen joulua. Olipa vieläpä ihan erilainen tonttu kuin mitä ehkä odotin elokuvien ja kirjallisuuden pohjalta.
:-DDDDD Ollaan naurettu täällä miehen kanssa niin, että meinaa tulla pissit pöksyihin....
Ja idiooteilla ilmaiset.
:-DDDDD Ollaan naurettu täällä miehen kanssa niin, että meinaa tulla pissit pöksyihin....
Hölmöläiset nauraa totuuksille. Enkeli varjelee minuakin koko ajan.
näin poikani vieressä enkelin, kun oli sairas. Tai en nähnyt, vaan tiesin, että siinä on joku, joka on täydellisen hyvä ja säteili lämpöä. Sen jälkeen en pelännyt.
Mun saabi hajos eilen. Naapuri anto kyydin töihin....se oli varsinainen enkeli
oli todennut kerran äidilleen kun olivat olleet jossain kävelemässä, että "äiti, miksi tuo setä istuu tuolla pilven päällä?" Ja osoittanut johonkin taivaalle.
Hei, minä uskon, nyt. Lapseni 5 vuotiaana kutsui minua pelokkaalla äänellä katsomaan, huusi, äiti, mikä tuo on? Huutelin ensin alakertaan että ei siel mitään oo. Sit menin. Lapsi sanoi, se meni tuonne seinän läpi. Kysyin, millainen? Iso ja vaalea. Lasta pelotti. Selitin ettei hätää, ei enkelit, se se varmaan oli, ole pahoja. Meillä ei kovin olla puhuttu enkeleistä, että en usko hänen keksineen sitä. Isompana hän ei ole enää nähnyt, nyt on 13 v. - Kaikkea emme voi selittää... Kyselin tutuilta, yhden äiti oli nähnyt enkelin. Muita en tiedä. Harvinaista se on.
1. Sielullinen: ihmisen kehittämä näky, tahallisesti tai tahattomasti kehitelty tai psyykkisen sairauden oire. Jos lapsi näkee useasti enkeleitä, käyttäisin lastenpsykiatrilla.
2. Jumalan sanansaattaja: mikä on viesti???
3. Vihollisen enkeli.