Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani 6 v sanoo nähneensä enkelin.

Vierailija
29.05.2010 |

Asumme kirkon lähellä, ja on useaan otteeseen kertonut nähneensä siellä enkelin. En ole erityisen uskovainen, mutta jäi kyllä pohdituttamaan voisiko näin olla?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nähnyt.

Vierailija
2/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskovainen mutta minusta enkelit kuulostaa jotenkin pelottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä on olemassa.

Vierailija
4/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni samanikäinen on nähnyt myös mörköjä, keijuja ja peikkoja.

Vierailija
5/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin aikanaan vaippaa reilut 2-vuotiaalle esikoiselle. Tenava oli selällään lattialla. Alkoi siinä kesken vaipanvaihdon tuijottaa yhteen pisteeseen katonrajassa, sitten alkoi nauraa iloisesti ja vilkutti. Kysyin että mikäs siellä on ja vastaus oli "enkeli". Tuijotti edelleen kattoa hymyillen joten kysyin että mitä se enkeli tekee ja vastaus oli "leikkii". Ei oltu juurikaan puhuttu mitään enkelistä joten en tiedä mistä tuo tuli.

Kuitenkin ihana hetki joka on jäänyt mieleen, esikoinen on yt 9v koululainen jo. Ja itse uskon kyllä enkeleihin.

Vierailija
6/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi aikuista tuttua, jotka sanovat lapsena nähneensä enkelin. Toinen on uskovainen nyt ja toinen ei. Kummatkin uskovat vakaasti näkemäänsä ja muistavat tapauksen selkeästi.

Vierailija
7/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt lapsena enkelin. Siitä tuli hyvin rauhallinen ja hyvä olo. En epäile hetkeäkään etteikö näkemäni olisi ollut totta.

Vierailija
8/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsilla on "herkkyys" nähdä henkimaailman olentoja (enkeleitä, henkiä, whatever) ja tuo kyky häipyy vanhemmiten.

Vierailija
9/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi hän valehtelisi. Uskon siis enkeleiden olemassaoloon.

Vierailija
10/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uskon enkeleihin koska olen kuullut niin monen nähneen niitä jossain vakavissa tilanteissa tai jossain rauhallisissa paikoissa. enkelit on kauniita ja kuuluu tähän maailmaan.

Vierailija
11/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa sen enkelin näkisi jollei juuri pieni ja viaton lapsi.

Vierailija
12/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää: Mitä eroa on enkelillä ja Jumalan sanansaattajalla? Vastapuolella on oman enkelinsä. Kuka itse tekeytyy valon enkeliksi? Millaisia ovat Raamatun enkelit? Onko heillä siivet?

Enkeleitä on varmasti. Jumalan voiman ja sanan tunteminen auttaa erottamaan Jumalan sanansaattajat vastapuolen enkeleistä.

Vierailija
13/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneensa kaapiston päällä makuulla olevan vanhan miehen useita kertoja. Aika pelottavaa se oli ja minä yritin heitä rauhoittaa parhaan kykyni mukaan ja olla ihan cool.

Se että he molemmat näkivät saman "henkilön" on minusta outoa.

Vierailija
14/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tämäkin odotettavissa... Yksi saatananpauhaaja taas toitottamassa omaa taikauskoaan...

Ota selvää: Mitä eroa on enkelillä ja Jumalan sanansaattajalla? Vastapuolella on oman enkelinsä. Kuka itse tekeytyy valon enkeliksi? Millaisia ovat Raamatun enkelit? Onko heillä siivet? Enkeleitä on varmasti. Jumalan voiman ja sanan tunteminen auttaa erottamaan Jumalan sanansaattajat vastapuolen enkeleistä.

Vierailija
15/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt lapsena enkelin. Siitä tuli hyvin rauhallinen ja hyvä olo. En epäile hetkeäkään etteikö näkemäni olisi ollut totta.

Mutta tuosta rauhallisesta ja hyvästä olosta tuli mieleeni jouluinen tapahtuma. Oma lapseni oli kaksi päivää aikaisemmin kuollut. Oltiin menossa miehen kanssa laittamaan ulkokoristevaloja pihalle. Oli jo pimeää. Avattiin ovi ja yht´äkkiä luoksemme lensi lintu. Ihan tyhjästä. Istahti yläpuolellemme oven karmin päälle, katseli meitä hetken ja lensi pois. Siitä jäi hyvä ja rauhallinen olo, aivan kuin se olisi ollut viesti tytöltämme, että kaikki on hyvin.

Vierailija
16/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi saatananpauhaaja taas toitottamassa omaa taikauskoaan..."

Ja mitä sitten pitäisi sanoa? Että kaikki ilmestykset, joita ihmiset näkevät ovat hyviä ja Jumalan lähettämiä? Tällaista Raamattu ei tunne. Kaikki käsketään koetella Jumalan sanalla.

Mitä pahaa siinä on, jos on varovainen henkimaailman ilmiöiden suhteen? Varoitan ihmisiä syystä. Itselläni on, ikävä kyllä, kokemuksia henkimaailmasta.

Vierailija
17/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhuli muualle jankkaamaan jaarituksiasi. Koita nyt tajuta että vaikka sinä näet saatanoita joka paikassa niin muilla ihmisillä on asiat huomattavasti paremmin!

Ärsyttää että aina kaikkin kivoihin ja positiivisiin ketjuihin karauttaa joku jeesuksenmorsian paukuttamaan muita raamatulla päähän.

Vierailija
18/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös mulla on välillä tällasia "kohtaamisia" enkeleiden kanssa. Varsinkin, jos on stressiä. Meillä kulkee suvussa tämä. Alkuun ajattelin, että olenko sekoamassa, kun näen tollasia enkä kellekään viitsinyt asiasta puhua. Mutta sitten tuli puhe sukulaisen kanssa näistä kohtaamisista, ja hänellä ollut hyvin samantapaisia kokemuksia. Eli pakko se on uskoa, että kyllä niitä enkeleitä vaan on, muodossa tai toisessa. Jotkut näkee ja kokee näitä, toiset ei...

Vierailija
19/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se humanismi kukkii :-)

Vierailija
20/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta myös mulla on välillä tällasia "kohtaamisia" enkeleiden kanssa. Varsinkin, jos on stressiä. Meillä kulkee suvussa tämä. Alkuun ajattelin, että olenko sekoamassa, kun näen tollasia enkä kellekään viitsinyt asiasta puhua. Mutta sitten tuli puhe sukulaisen kanssa näistä kohtaamisista, ja hänellä ollut hyvin samantapaisia kokemuksia. Eli pakko se on uskoa, että kyllä niitä enkeleitä vaan on, muodossa tai toisessa. Jotkut näkee ja kokee näitä, toiset ei..."

Dissosiaatiohäiriö? Psykoottinen reaktio stressiin? Psykootipiirteinen tai rajatilapersoonallisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän