Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää töihin miehenne rahoja haluavat kotäidit!!!!! Aina löytyy töitä!

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sä muiden tehdä niinku ne haluaa. Ehkä kaikki ei halua töihin, vaikka töitä olisi. Ehkäpä ne rakastaa lapsiaan niin paljon etteivät vie päivähoitoon vaan hoitavat sen pienen ajan lapsiaan kotona mitä voivat.

Katsohan kun voi olla isä jolle lapsen kotihoito on maailman tärkein asia.

Vierailija
2/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän huolen siitä, että lasten kanssa kotona kujertava kainaloinen kananen eli vaimokulta saa aikanaan myös kunnon eläkettä kotivuosistaan.

Anna sä muiden tehdä niinku ne haluaa. Ehkä kaikki ei halua töihin, vaikka töitä olisi. Ehkäpä ne rakastaa lapsiaan niin paljon etteivät vie päivähoitoon vaan hoitavat sen pienen ajan lapsiaan kotona mitä voivat.

Katsohan kun voi olla isä jolle lapsen kotihoito on maailman tärkein asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen päätös, että hoidamme lapset kotona. Mies oli kotona esikoisen kanssa, kun minä opiskelin, minä seuraavan, kun mies opiskeli. Nyt mies työssä ja minä kotona, kun hänellä huomattavasti parempi palkka, pärjäämme sillä loistavasti, säästöönkin jää.

Opiskelen iltaisin, joten en kaipaa töihin henkisen puolenkaan vuoksi.

Vierailija
4/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarvii hoitaa lapsia ja näiden juttuja. Tämä on meidän yhteinen päätös ja onneksi mun ei tarvitse ruikuttaa mieheltä rahaa:)

Kieltämättä alkaa tympiinnyttää tämä kotona olo kun lapset on päivisin tarhassa. Onneksi nyt on löytynyt työ jota voin tehdä muutaman tunnin viikossa:)

Vierailija
5/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai menkää opiskelemaan

Vierailija
6/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla ei nyt tarvetta hakea töitä.

Vierailija
7/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarvii hoitaa lapsia ja näiden juttuja. Tämä on meidän yhteinen päätös ja onneksi mun ei tarvitse ruikuttaa mieheltä rahaa:)

Kieltämättä alkaa tympiinnyttää tämä kotona olo kun lapset on päivisin tarhassa. Onneksi nyt on löytynyt työ jota voin tehdä muutaman tunnin viikossa:)

Vierailija
8/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puheterapiaan.

Vierailija
9/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtä löytyy!! Olette laiskoja ellei!

Vierailija
10/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtä löytyy!! Olette laiskoja ellei!

Vierailija
11/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä 2 tuntia pois kesken päivän. Lisäksi työn pitäisi loppua ennen neljää ja viikonloput pitäisivät olla vapaat.

Kerro ihmeessä jos sinulle tulee joku paikka mieleen..

Vierailija
12/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinua häiritsee kotiäitiys, taidat olla kateellinen ja katkera ihminen?

Itse olen kotiäitinä niin kauan kuin kotihoidontukea ja kuntalisää maksetaan, ne riittävät oikein hyvin kaikkiin omiin kuluihini säästöjen kanssa ja lapsilisä lapsen pakollisiin menoihin. Mieheltä en ole ollut rahaa vaatimassa ja hänkin haluaa, että hoidan lasta kotona. Päivähoidossa lapsi ehtii kyllä olla yli 3 vuotiaana aivan tarpeeksi, että oppii tarpeellisia taitoja ryhmässä toimimisesta ym.

Vierailija
13/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä 2 tuntia pois kesken päivän. Lisäksi työn pitäisi loppua ennen neljää ja viikonloput pitäisivät olla vapaat.

Kerro ihmeessä jos sinulle tulee joku paikka mieleen..

Vierailija
14/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta minä hyvin koulutettuna veisin työpaikan jonkun enemmän tarvitsevan nenän edestä? Vaikka yksinhuoltajan?

Vierailija
15/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee rikas ja laiska akateeminen kotiäiti

Vierailija
16/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies aina jaksaa lohduttaa, että teen tärkeää "työtä" täällä kotona. Minulla ei ole työpaikkaa johon palata. Olen hakenut opiskelemaan. Silloinkin eletään miehen rahoilla. Omatunto ei vaan anna periksi jäädä työttömäksi. Mutta enköhän joskus pääse kantamaan korteni kekoon. Nytkin toki teen lyhyitä sijaisuuksia mahdollisuuksien mukaan.

Totuus on kuitenkin se, että jos yhteisesti on päätetty, että toinen jää hoitamaan lapsia kotiin, niin töissä käyvän on luonnollisesti maksettava suurempi osa elämisestä ja toki sen kotona olevankin täytyy vaatteita ja hygieniatuotteita saada ilman, että rahaa tarvitsee kinuta.

Vierailija
17/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun perhe perustettiin, kaikki rahat muuttuivat yhteisiksi.

Ja lasten hyvinvointiko on tässä ap:n yhtälössä ihan toisarvoinen juttu? Onneksi mä en elä maailmassa, jossa raha ja työ ylittää kaikki muut arvot!

Vierailija
18/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes niitä kaupan kassan, siivoojan ym.... "huonompia" töitä.

Tai sitten pitäis lähteä sinne 60 km päähän.. ja mitäs hyötyä siitä olis, pitäis olla 2 autoa. pelkkiin bensoihin menisi n. 400e/kk aitten toisen auton muut maksut kuten osamaksu, verot, vakuutukset jne.. ja lasten hoitomaskut niin 2 tuloilla mentäs jo sinne korkeimpaan maksuluokkaan..

eli jos tienaisin 60 km päässä siivoojana 1500e siitä siten verot pois.. jäis n. 1300e sitten se 400e niihin bensoihin,, jäis 900e 3 lapsen hoitomaskut 611e meidän kunnassa. Jäisi kokonasita n. 300 e ..heheheh Niin ja missä oli työssäkäynnin hyvöty.. Ottaen huomioon, että tuo jäävä 300 menis varmaan siihen autoon joka pitäs ostaa jotta pääsis sinne 60 km päähän töihin...

Vierailija
19/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltainen sossupummi...

Vierailija
20/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahat on ollut yhteisiä jo vuosia ennen lasten syntymää, siis jo silloin kun molemmat olimme töissä.

Nyt hoidan lapsia kotona ja mies on ansiotyössä. En saa yhteiskunnalta mitään tukia, joten miehen palkasta maksetaan kaikki perheen kulut. Asumme ulkomailla, joten todellakaan mitään tukia ei tule.

Rahaa meillä on niin hyvin, että mukavasti elellään näin ja voimme panostaa perheen hyvinvointiin tällä tavalla että äitillä on aikaa lapsille. Paikallisella "kielellä" olen kodintekijä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän