Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää töihin miehenne rahoja haluavat kotäidit!!!!! Aina löytyy töitä!

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarvii hoitaa lapsia ja näiden juttuja. Tämä on meidän yhteinen päätös ja onneksi mun ei tarvitse ruikuttaa mieheltä rahaa:)

Kieltämättä alkaa tympiinnyttää tämä kotona olo kun lapset on päivisin tarhassa. Onneksi nyt on löytynyt työ jota voin tehdä muutaman tunnin viikossa:)

Ota ihmeessä lapset pois päiväkodista ja ala ihan oikeasti itse hoitaa niitä, jos käy aika pitkäksi!

Vierailija
62/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja eläke kertyy kyllä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän huolen siitä, että lasten kanssa kotona kujertava kainaloinen kananen eli vaimokulta saa aikanaan myös kunnon eläkettä kotivuosistaan.

Vierailija
64/64 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lasten kanssa niin on turha marista ettei urakehitys ole samanlaista ja palkat samaa tasoa kuin miehillä. Kaikkea ei voi saada. Eikö se ole ihan loogistakin? Lisäksi on aika selvää että prioriteetit ovat erilaisia miehillä ja naisilla ja usein vielä muuttuvat etenkin naisilla kun tulee lapsia.

Oletteko koskaan kuulleet naisen sanovan etteivät ne miehet minun mukaan lähde kun ei ole hienoa autoa tms. Miehiltä tuollaista kuulee ja vaaditaan statusta ja varakkuttaa erilailla kuin naisilla. Se vaikuttaa sitten työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi