Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Rukan sadeasu aikuisella jotenkin nolo tai jotain?

Vierailija
26.05.2010 |

Kun mulla on sadeasuna ihan vaan vanhahko Rukan sadetakki ja sadehousut ja nokia kumpparit, joita oon käyttänyt niin tihkussa kuin kaatosateessakin. Nyt äsken ekaa kertaa kuulin, kun pari tuttua kommentoi (no ihan leikkimielellä, mutta kuitenkin), että mites sä tollasta "kurapukua" viittit käyttää, kun tyylikkäitä vedenpitäviä ulkoiluasuja on marketit pullollaan, eikä maksakaan paljoa? Kyllä tuo mulle ihan hyvin kelpaa jatkossakin, mutta olenko muka ainoa, joka käyttää? En ole edes kiinnittänyt huomiota, minkälaisia sadeasuja muilla on.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanokaa, että tulisko teille mieleenkään ruveta kuittailemaan jollekin tutulle, joka käyttää tavallista sadeasua?

Vierailija
2/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rukan punainen sadeasu ja myös GoreTex-asu. Pidän kumpaakin. Ei tulisi mieleenkään kommentoida, etteikö sadeasu olisi sopiva.

Sadevaatteet ovat sadetta varten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ikään kommentoinut mitään eikä mun mielestä ole syytäkään..

Vierailija
4/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on ennemmin se, että aikuinen ihminen miettii tällaisia. Kannattaa varmaan satsata itsetuntopuoleen GoreTexia enemmän.

Vierailija
5/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin se rukka sitä vettä oikeassa sateessa pitää kuin ne iholle liimautuvat goretexit.

Vierailija
6/51 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on ennemmin se, että aikuinen ihminen miettii tällaisia. Kannattaa varmaan satsata itsetuntopuoleen GoreTexia enemmän.

No anteeks että kysyin.

Vierailija
7/51 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Saksan armeijan ylijäämä goretex sadeasu, tarjouksesta sain alta kolmenkympin. Ei ole nihkeän hikinen vaan hikoilut pääsee läpi mutta sadevesi jää ulkopuolelle

Vierailija
8/51 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kamalan hiostava kuin paksu kokokovartalokortsu. Nykyiset yhtä hyvin vettäpitävät sadeasut ovat paljon mukavampaa matskua samalla rahalla

Vierailija
9/51 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää käytän joka päivä rukan sadevaatteita. en tiiä miks, mut mää rakastan sadevaatteita. oon ollu parina päivänä rännin alla suihkussa huvin vuoks

Vierailija
10/51 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolompaa on kastua. Tässä kerrankin vastaan tuli naispyöräilijä rankkasateessa päällänsä Haltin ulkoilupuku eikä tietoakaan kuravaatteista. Mahtoi kastua kunnolla.

Vierailija
11/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadeasuun vaikka sataisi kaatamalla. Luulisi että aikuinen osaa pukeutua sään mukaan.

Vierailija
12/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon sateessa, gore-texin sateenpitävyys ei ole ollenkaan samaa luokkaa.

Vierailija
13/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän yleensä kanssa pitkää sadetakkia jossain leikkipuistossa tms. SIllä pysyy kuivana, on mulla sadehousutkin.

On myös gore-vaatteet, mutta niitä käytän urheillessa.

Vierailija
14/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalassa on nokian kumisaappaat. Töihinkin kuljen sateella kumppareissa. Kyllä tuo kunnon sadeasu vaan on kätevä, kun koiran kanssa lähtee sateeseen.

Tuollaista gore-tex asua ei mulla edes ole, kun en ole raskinut investoida sellaiseen. Pikkusateen kestävä takki kyllä löytyy.

Vierailija
15/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis takki ja housut ja on tosi hyvät! Kumpparitkin löytyy, ei tosin taida olla Kontiot.

Vierailija
16/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon sateella toi sade asu on vaan parempi. Lasten kanssa ulkoillessa tarvii kyllä itsekkin monesti sitä kurapukua.

Töissä päiväkodissa olen huomannut että kyllä ne kalliimmatkin goretexit kuluu parissa vuodessa niin että eivät pidä kunnolla vettä enään tai uutenakaan useamman tunnin ulkoilua kaatosateessa. Joten mielellään vähän säästelenkin sitä gorepukua niihin yllättäviin tihkuihin, työmatkoille jotka kuljen pyörällä,ja muuhun liikkumiseen huonolla säällä. Kun ei lastenhoitajan palkalla oo varaa ostaa kallista ulkoilupukua joka vuosi.

Musta sään mukainen pukeutuminen ei oo koskaan noloa, päinvastoin..

Vierailija
17/51 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joten mielellään vähän säästelenkin sitä gorepukua niihin yllättäviin tihkuihin, työmatkoille jotka kuljen pyörällä,ja muuhun liikkumiseen huonolla säällä."

Kuinka pitkä työmatka sinulla on? Jos sataa kaatamalla niin pärjäätkö kuitenkin työmatkan kuivana ulkoilupuvullasi? Minkä merkkistä pukua käytät tai suosittelisit?

Vierailija
18/51 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää pidän joka säällä rukan punaisia

-kuriksia

-sadetakkia

-kurahaskoja

-saappaita

-huppu päänpäällä rännin alla

Vierailija
19/51 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aluksi tollanen mutta sitten löysin suht edullisesti goretex asut sadekeleille.

Vierailija
20/51 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on kastua vesisateessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi