Paikkoja Suomessa joilla on tosi HYVÄT energiat?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Perniö!
Oli mainittu myös huonoissa energioissa?
Turku, sinisen mentaliteetin energiakentän/chakran aluetta.
Vaasa, vaaleansinisen kommunikaation energiakentät/chakran aluetta.
Helsinki-Vantaan lentokenttä. Pääsee pois sosialismin ja feministien ikeestä, edes hetkeksi.
Tuomiokirkko Helsingissä. Joskus olen käynyt siellä ihan vaan istumassa ja se on todella rauhoittava. Tuntuu, että siellä vaipuu suunnilleen transsiin, eikä tiedä, paljonko aikaa on kulunut.
Phjos Lapissa. Koskematonta luontoa ja eläimiä , Ym..mitä ei ole häiritty ja saastutettu.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaan lentokenttä. Pääsee pois sosialismin ja feministien ikeestä, edes hetkeksi.
Unohdit saapuvat lennot... 😘
Hietaniemen hautausmaan vuereinen männikkö.
💚💙
Saaristo. Tilaa ja vapautta hengittää, olla. Merenranta ylipäätään. Järvet.
Kuun ytimessä on sinisen chilin kapsaisiini. Kukaan ei tiedä mitä on auringon ytimessä. Eräs viisas kuski kerran sanoi että ihminen pystyy näkemään kauas avaruuteen, minä olen nähnyt jopa ulkoavaruuteen mutta se vaatii paljon kunnianhimoa tasapainoon. Minä myös tiedän mitä on auringgon ytimessä mutta en ole ikinä kertonut sitä yhdellekkään enkä tule kertomaan ellei hyvät päivät tule jatkossa, hullujen päivien tilalle
Osa teistä vastaa yleisesti järvet tai metsät, mutta se ei ole niin.
Niissäkin on erilaisia energiakeskittymiä.
Siksi juuri tarkka paikka olisi hyvä tietää,kuten tuo kirkko jne.
Vihreä metsä talvella. Vihreä on Taivaan isän väri. Jumala on tutti frutti, eli suomeksi kaikki värit
Tampere. Ystävälliset avoimet ihmiset. Pikkukylän fiilis, vaikka ollaan kaupungissa.
Perniö!