Haluaisin laihduttaa 15kg
Kumpi kannattaisi ensin aloittaa,runsaampi liikkuminen vai herkkujen jättö?
Syön lähen päivittäin jotain hyvää;tänään olen syönyt jo suklaamuffinssin,2 myslipatukkaa ja jäätelötötterön.Eilen söin kaksi pientä suklaapatukkaa ja 3 tötteröä.Olen myös molempinä päivinä kävellyt,yhteensä ehkä n.5-6km.Lisäksi imetän
Kommentit (8)
on ihan oikeesti helpompi jättää suklaapatukka syömättä kuin kuluttaa sen kalorimäärä liikkumalla.
jos olet Madonna ja sinä voit treenata PT:rin kanssa 3-4 krt päivässä.
Liikunta tukee laihdutusta, mutta kannattaa aloittaa syömäpuolesta. Lisää liikuntaa sitten, kun tuntuu hyvältä.
en muuttanut ruokavaliotani oikeastaan mitenkään. En ylipäätänsä hirveästi herkkuja syönytkään, mutta aina silloin tällöin.
Se liikunnan lisääminenkin on helpompaa sitten, kun olet jo muutaman kilon kevyempi.
Jos aloitat vain liikunnan lisäämisellä, niin siinähän helposti käy niin, että liikkumalla tulee nälkä, jolloin tulee sitten syötyä enemmän, eikä lopulta laihdu lainkaan.
kun syöt noin paljon herkkuja.
Syömistä korjaamalla ja ilman liikuntaa laihtuu, mutta pelkällä liikunalla ei valitettavasti laihdu, fakta!
Päätä, että syöt yhden jätskin viikossa ja kaikki suklaat ja leivonnaiset eli rasvaiset pois. Salmiakkia voi syödä esim kerran viikossa.
yhdyn edellisiin, eli aloita syömisestä. Herkut pois ja opettele juomaan vettä n.2 litraa päivässä,sillä pääset jo alkuun laihduttamisessa. Sitten pikkuhiljaa liikuntaa lisää.
Itse olen pudottanut 10 kiloa vajaassa 5kk:ssa juuri tuolla ruokaremontilla ja liikuntaa lisäämällä. Vielä on edessä 5 kiloa pudotettavaa,mutta se tuntuu enää lastenleikiltä kymmenen kilon jälkeen:)
Tsemppiä painon pudotukseen ja tiukkaa tahtotilaa sen onnistumiseen! Ilman sitä et onnistu jos et ihan oikeasti tahdo sitä, minä tiedän mistä puhun. Aloitin laihduttamisen viimisen 5 vuoden aikaan varmaan 50 kertaa ja koskaan en onnistunut.Mutta nyt keräsin motivaatiota puoli vuotta ja kasvatin tahtotilaani ja nyt onnistuin.
Elämäntapani on muuttunut pysyvästi!
1 kesäkuuta alkaa. Ja ajattelin lisätä liikuntaa ja vähentää herkuttelua samaan aikaan...ja 15 kg ois vasta eka etaappi.
Mutten kylläkään imetä...