Nyt tuli kova arvio bensan hinnasta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6533a3a0-432b-4ce8-879f-6664472c7183
"Bensaa voi pian saada paljon aiempaa halvemmalla, mikäli takapakeilta vältytään."
Vaan eipä niiltä takapakeilta taidettu taaskaan välttyä?
Olisikohan tämä juttu kirjoitettu ennen viimeöisiä ja eilisillan uutisia?
Meinaan vaan, että oli vähän vanha juttu jo ilmestyessään aamulla.
Nordea-Kostiaisen arviot X:ssä oli kirjoitettu jo torstaina.
Kommentit (8)
Ukrainan iskut Venäjän polttoainetuotantoon tuskin laskevat hintoja muuallakaan?
Asiasta ei mainintaa jutussa.
Ilmeisesti toimittaja Manu Saarela ei seuraa kovin aktiivisesti uutisia?
Öljyfutuurit illalla ylös ja sitten alas.
Ota tästä taas selvää? Taas joku insider-vedätys?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti toimittaja Manu Saarela ei seuraa kovin aktiivisesti uutisia?
Ilmeisesti et seuraa taloutta?!
on kyllä arvio :D eihän ne myy kalliilla ostamaansa pois halvalla. ja vielä lomakausille pitäs näkyä. syön hatullisen kakkaa jos näin on ja nautin siitä
Vierailija kirjoitti:
Öljyfutuurit illalla ylös ja sitten alas.
Ota tästä taas selvää? Taas joku insider-vedätys?
No Neste osti varmasti silloin kun se oli kalleimmillaan :D
Jos tätillä olisi ne, niin se olisi se.