uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
Olisihan se ollut ihan liian hyvää ollakseen totta jos ihan ekalla kerralla olisi tärpännyt! Olisihan se ollut mukavaa. Vaikka tokihan nyt monilla on onnistunut ekastakin kerrasta. Mutta, ensikuussa uusi yritys :)
kp 1 / 28-31, yk 2
plussatuulia! :)
Itesekkin uskoin että ekasta kerrasta onnistuisi..mutta viime kirto oli eka kun olin jättänyt pillerit pois jotenka hormoonit ei varmaan sit ihan ollut meikäläisellä kohdallaan.. =) mutta nyt olis sit ihan eka luomu kierto menossa kp 13 /31 sit kun jaksaa ootella sinne joulukuun puoleen väliin että kumpi voittaa täti vs. vauva ...hih..yritän ottaa huumoria irti tästä vauvan teko puuhasta..mutta parempi niin kuin se että hermoilee
Täällähän onkin ollut jutustelua enemmän kuin aikoihin :D
Voi harmi Tiiuli, ettei tärpännyt sullakaan. Mutta hyvä asenne tosiaan! :)
Onko meillä kaikilla siis menossa yk 2 nyt? Aikas jännä juttu, jos on :D
Mulla siis n. kp 7/28-30 muistaakseni ja just aattelin, että saan sit tietää mun vauva vs. täti -tuloksen sopivasti joulun alla. Olis kyllä mieletön joululahja kun sais plussan tikkuun! Mutta siis en toivo liikoja tältä kuulta, saattaapi olla, että parhaina päivinä ei oo miekkonen kainalossa... Ja on sen verta muutakin hulinaa ennen joulua, että ei varmaan kerkiä lisääntymiseen paljoa panostaa :D Peukkuja kuitenkin meille kaikille! :)
Taitaapi olla menossa tuo yk 2..Jos ei kaikilla, niin varmasti monella meistä! :)
Olis kyllä mukava joululahja se plussa siulle Fianna. Peukkuja ja plussatuulia! :)
Mä en kans hirmuisesti anna toivoa tälle joulukuulle, mulla menee kuun puoliväli tuolla kotiseudulla ja mies täällä omassa kotona. Ja sit taas kun pääsen tänne ja voisi vielä mahdollisesti olla toiveita oviksesta niin ukko on mahdollisesti laivalla. :( Typerä inttikavereiden 3-päiväinen ryyppyreissu tukholmaan!
Meillä kans suunnitelmia tosi paljon joululle..Onneksi oon nyt lahjat saanu suurinpiirtein hankittua..Oon jo parin vuoden ajan suosinut tuota internetin ihmeellistä maailmaa niiden lahjojen hankinnassa. Ei tarvitse painella kauppaan ja välttää ruuhkat sekä ihmisten kulutushysterian!
Mä oon taas siivonnut ja siivonnut ja shoppaillut netissä..:) nyt pitäis mennä viel tekeen ruokaa miehelle kun tulee kuuden aikaa töistä.
Joo täällä on tosi kiva fiilis..on kiva käydä lukemassa teidän juttuja ja sit rustailla itsekkin tänne... meilläkin olisi yk 2 menossa... ihanaa kun joulu tulee..rakastan joulua yli kaikein..mulla olis ensi viikolla tarkoitus lähteä joulupukkeilemaan kauppoihin..laitan muksun hoitoon ja lähen kaupungille nautiskelemaan yhdeksi päiväksi... olen miettinyt että jos nyt tärppäis tässä kierrossa että kertoisinko vielä lähi sukulaisille vaikka vauva uutiset olis ihana joulu ylläri...olen vähän semmonen että "sairastan ennalta tulevan taudin" pelkään siis pahinta..vaikka yritän olla suht positiivinen ihminen...mutta eihän sitä pysty olemaan hiljaa niinkin ihanasta uutisesta kun lapsi... =D nyt olis menossa kp 14/31..v-loppuna oli kyllä semmosta oviksen tyylistä jomotusta..jotenka rakkautta on yritetty pitää yllä =) plussa tuulia ihan hirmuisesti kaikille
tosi kiva fiilis täällä! On kiva, kun näin moni on samassa tilanteessa. :)
Itekkin ajattelin, että vauva-uutinen olisi ihana pamauttaa jouluna kaikkien tietoon jos niin onnekkaasti pääsisi käymään, mutta luultavasti aiotaan vasta joskus kolmen kuukauden kohdalla kertoa, kun alkaa olla jo melko varmalla pohjalla. Kunhan nyt ensin tulisi plussa, ärsyttää miettiä etukäteen tällaisia! :D Miten saisi nämä kaikki "turhat" ajatukset pois päästä pyörimästä...
Mulla on tuota samaa vikaa, että pelkään aina pahinta, enkä usko että kaikki on kunnossa ennen kuin toisin todistetaan :D
Mutta eipä muuta, täältäkin plussapuhureita!
Täälläkin alkoi uusi yrityskierros. Taidan tälle kierrokselle käydä tilaamassa hieman ovulaatiotestejä, jos niiden avulla vaikka tärppäisi.
miten jollekin ihmiselle voi tapahtua niin paljon epäonnea kun minulle? Ensin hajos sellanen metrin korkuinen, todella ohutta lasia oleva kynttiläjuttu syliin, sitten vessapaperirullia putos 3 vesisaaviin, sen jälkeen hajos vessan peilikaapin kahva..Kaikki tämä puolen tunnin sisällä..Huomaa kyllä että on menkat ja tunteet vähän pinnassa kun itkin vaikka miten kauan..Mies vaan lohdutteli, ei se haittaa, ostetaan uus, hienompi! :D ja sitten, maanantaina, liukastuin pihassa ja nyt sitten on ranne murtunut ja ainakin 3 viikkoa kipsissä..Huoh :( kipsin kanssa on ollut aika haastavaa..nyt jo kahden päivän aikana kipsattu kolmesti uudelleen kun on aina hiertänyt..pahimmillaan hiersi yhtä luuta niin, että siitä oli iho rikkoontunut ja se oli tullut mustelmille..
Mies ei pääsekään lähtemään laivalle, joten saattaa olla jotain pientä toivoa tälle kuulle plussata! :) Miä laitoin ovistestejä tilaukseen! Mahdollinen vauvauutinen menee sitten lähemmäksi uutta vuotta..
Nyt oon shoppaillut vaikka millä mitalla ja huomenna! veronpalautukset :P Käydään heti huomenna tilaamassa uusi astianpesukone. Alkaa tuo käsintiskaus tympimään aika rajusti..lisäksi lähhtään huomenna miehen kanssa mun kotiseudulle. Ihana päästä näkeen taas kaikkia tuttuja. ainut vaan, että eipä voidan olla kun sunnuntaiaamuun kun pitää tulla takas tänne kotkaan ku mies lähtee klo 17 pikkujouluihin..ärsyttää kun ne ei oo avecilliset ja kun ei mulla oo täällä ketään, että yksinpä tuun taas sit kotona istumaan kun tuo ukko huitelee baarissa..muuten tuo nyt olisikin ihan ok, mutta koska en oo kuukauteen nähnyt ketään sukulaistani niin siks vähä suoraan sanottuna vitutttaa että joudun lähteen sieltä heidän luotaan ukon firman kuppijuhlien takia kaks päivää aikaisemmin..seuraavan kerran näen heitä vasta jouluna..
...siitäpäs on muutama päivä kun on tullut viimeksi kirjoiteltua tänne..mikäs täällä on neitossila meno??? Tiiulilla on näköjään ollut vähän kuoppaista tuo meno...toivottavasti käsi paranee nopsaan...Nappi...tässä yks päivä jo mietiskelinkin että onko plussa kolahtanut sinne vai ei...en sitten kerinnyt kysymään kun olit jo ilmoitellutkin asiasta..ja voi kökkö..mutta ensi kiertoo plussia...
meikäläisellä menossa nyt kp 17/31..elikkäs vielä pari viikkoa odoteltavana että myöhästyykö täti junasta...toivottavasti...mulla on ollut ihan ihme oloja tässä tämän viikon..olen parin päivän välein itkeskelyt ja ihan yks kaks vaan...ja sit on ollut tosi öklötys olo..eilen ei millään meinannut helpottaa vaikka napostelin suolaista ja makeaa...ja väsyttää pirusti..mutta siihen on "syypää" meidän poika..kulmahampaita pukkaa...mutta hyvät v-loput kaikille..ja hyvää itsenäisyyspäivää..muistakaa katsella pukuloistoa maanantaina tellusta ;)
Jep, kuoppaista kyllä, mutta..Eiköhän se tästä :)
MEILLE TULEE ASTIANPESUKONE!!! onhan meillä siis aikaisemminkin ollut, mut hajos tuossa elokuussa..Eikä sitten oo ollut irroittaa sitä 600e siihen ennenku nyt veronpalautuksista..Herrajestas, luksusta!! Johan tuo käsin tiskaaminen ärsyttää ja toki nyt kun on käsi kipsissä niin tiskaus olis ollu kokonaan miehen kontolla..:( onneksi enää keskiviikkoon tai maksimissaan torstaihin!
Meillä mies on tänää pikkujoulutunnelmissa..Ja minä ärsyyntyneenä ja mustasukkaisena kotona..Miehen työkaverina on sellanen yks muija, joka valitettavasti näyttää (ja pukeutuu) kuten narkkarit..Eli tytteli ei kyllä kovin kummoinen ole ja säälin sen lapsiakin (kaksi jotain 3-5v)..Se on vaan juhlimassa ja kaikkialla muualla kuin niiden lasten kanssa..Ja mun mielessä äidin ei kuulu tälläinen olla..Noo, se eukko on koko ajan mun miehen kimpussa..Olen ihan 125% varma että mun mies ei mitään tee, mutta silti ärsyttää se akka. Kyytin mieheni sinne ja en ehtinyt pihasta lähteä kun se nainen oli mieheni kaulassa kiinni ja hihitti jotain että mukavaa kun säkin pääsit tulemaan tänne..Mua niin sylettää!!
Mutta, nyt lahjojen paketointiin!! :) Olisi joku parikymmentä lahjaa paketoitavana..Josko vähän piristyisi??
Terkuin, Tiiuli
Plussapuhureita!
Tsemppiä sinne marzi, tiedän miten pari viikkoa voi madella.
Täällä ei ollu mitään oireita viime kuussa, joten menkat ei tullu mitenkään yllätyksenä. Kuulostaa marzi sille että kärsit siellä minunkin puolesta, yritä pärjäillä.
Vaikka yritys ei ole tuottanut tulosta, niin saan kuitenkin yhden joululahjan, joka osaltaan vie vauvahaaveita lähemmäs toteutumista.
Miehen työtehtävät muuttuu niin, ettei sen tarvitse enää lähteä pitkille työreissuille. Tämä oli kyllä joululahjalistalla heti toisena toiveena.
Plussatuulia kaikille
Tiiuli, kuulostaapa ärsyttävältä tuo miehesi työkaveri, kyllä ottaisi päähän minuakin.. >:/
Ja kiva joululahja kyllä sinulla Nappi, on varmasti ihanaa saada viettää enemmän aikaa miehesi kanssa. :)
Minulla nyt sitten vuorostaan mies työmatkalla kaksi viikkoa ja tälle kierrolle ollaan tehty kaikki tehtävissä oleva. Nyt siis kp 16/28-30 ja ei muutakun jännäilemään miten käy. Kuume on ollut aika kova sekä minulla että miehellä. Ihanaa kun voimme nykyään puhua niin vapaasti vauvoista, molemmat aina heitetään välillä ohimennen kommenttia tähän lapsensaantiin liittyen. Kun on tullut niin selväksi, että molemmat tahdomme tätä kovasti, niin voi rauhassa purkaa ajatuksiaan ilman että toinen ärsyyntyy.
Toivotaan, että saataisiin pikkuhiljaa niitä plussia jollekkin! :)
Fianna, se akka ei pelkästään kuulosta ärsyttävältä vaan se todellakin on sitä! Miehelleni on sen akan käytöksestä huomautellut myös hänen muut työkaverit..Mieheni on vartija ja musta alkaa kyllä pikkuhiljaa tuntumaan yhä enemmän siltä että siinä ammatissa suurin osa naisista on sellasia epätoivosia vanhoja piikoja, jotka hakee miestä jostain koska muualta sitä ei saa..Just tänään näin naamakirjassa mieheni profiilissa kun joku toinen akka oli kyseisistä pikkujouluista jotain kysynyt ja ihmetellyt mihin mieheni katosi kun hain hänet hieman ennen puolta yötä kotiin, koska ei ottanut avaimia mukaansa ja en jaksanut myöhempään valvoa! Niin tää toinen akka oli kysynyt siitä toisesta, joka oli mieheni kimpussa heti alkuillasta, että oliko sillä yhden toisen miehen kanssa jotain juttua siellä pikkujouluissa..Tää akka on kuitenkin (KAI) naimisissa ja sillä on tosiaan ne pari muksuakin...Huoh, mitä ihmisiä tää maa päällänsä kantaa..
Asiasta kukkaruukkuun..Meidän astianpesukone ei tullutkaan tänään, mahdollisesti sitten perjantaina..ainakin elättelen toiveita :) Siitä suivaantuneina (ja molemmat vapaata vietellen) päätimme ottaa pienen keskiviikkopöhnän :P Ennen kun tärppää (jos tärppää...)..Ihan tässä kotosalla siis ja aateltiin alkaa madacascaria katsomaan :) ja ehkäpä sitten illalla laatuaikaa? ;)
Tänään tuli aivan älyttömän surulliset 2 jaksoa emmerdalea..Siinä joku pieni lapsi kuoli :( Ihan melkein tuli itku, satuttiin juuri olemaan mieheni äidin luona ja En siinä sitten kehdannut alkaa kyynelehtimään..:(
Toivottavasti teillä fianna tärppää tästä kierrosta! Toki tietenkin kaikille muillekin paaaaaaaljon plussapuhureita! :)
Mun tilaamat ovis- ja raskaustestit putkahti tänään postiluukusta..Heti oli pakko kokeilla yksi ovistesti, eihän se vielä mitään näyttänyt, mutta kunhan kokeilin..:)
Mä en ole vielä tilaillut mitään testejä, pitäisköhän sitä tilata noita r-testejä muutama, ei nyt kuitenkaan heti voi tärpätä... :)
Ärsyttävä olo, oon nyt kipeenä. Nenä ihan tukossa, yskittää, väsyttää ja kuumeinen olo.. Enkä aio jäädä mihkään sängynpohjalle makailemaan! Huominen vielä niin on vloppu, pitäis kaverin kanssa lähtee käymään pubissa. Vähän jutskaileen ja ottamaan muutama tuoppi ja kaikkee kivaa :)
Pitääkin kertoa mitä tällä viikolla kävi, kun olin käyttämässä autoa katsastuksessa.. Oli aika pitkä jono, jouduin ite jonkun tunnin verran oottelemaan siellä asemalla. Siinä sit oli kans muiden lisäksi yksi mies, jolla oli ihana pieni tyttölapsi mukana, piteli sitä sylissään. Kun siinä sitten kesti, niin yhtäkkiä mies tuli eteeni ja kysyi, että voisinko pidellä lasta sen aikaa kun hän käy vessassa! Olin vähän äimänä, mutta tottakai suostuin ja oli ehkä virhe.. Se oli niiin söpö se pikkuinen ja ei vierastanut ollenkaan olla vieraan sylissä. Siinä sitten nous taas vauvakuume ihan pilviin... Että ei mitään odotuksia tältä kierrolta! :D
Plussatuulia toivottelen kaikille!
Täällä sitä kärvistellään nyt olis kp 24/31...vielä muutama päivä..mutta mulla on kyllä ihan semmonen fiilis että ei ole tärpännyt...ei mitään oloja..no ei mulla kyllä ollut ensimmäisen kohdallakaan oloja vasta kun ekana päivänä kun menkat jäi pois..olen yrittänyt puristella tissejä josko ne olisivat edes kipeät..taitavat kipeytyä enempi siitä puristelusta =)
huomenna olis tarkotus lähteä likka kaverin kanssa vähän viihtymään kahden kesken..siitä on hetki kun ollaan yhdessä käyty missään...vähän parannellaan ystävyys suhdetta..joristaan niitä näitä ja maistellaan viiniä...tekee mulla ihan hyvää päästä tuulettumaan kun on ollut niin väsynyt ja ajatukset tuossa pikku kakkosen yrittämisessä...mutta plussa tuulia ihan hirmuistesti...
ja mukavaa perjantaita kaikille täältä eteläisestä kymenlaaksosta tuulen ja tuiskun tuiverruksesta! :)
Mä tilasin 24x ovis- ja 9x raskaustestin..:) hintaa tuli muistaakseni 26e.
Meillä tänään suunnitelmissa hmm..siivoamista, siivoamista, siivoamista ja siivoamista :) Tuon astianpesukoneen asennusroskaa viel koko keittiö täynnä kun en jaksanu eilen siivota kun viheliäinen kuume nousi :/ Niin, ja miehen siskon koira tulee meille hoitoon, sellanen 20vk saksanpaimenkoiranpentu..Meillä itsellä on tuo pari vuotias bichon frise..Minä sain eilen uuden kihlasormuksen :) Ensimmäinen sormus kun ostettiin, niin se oli ihan sellanen hopeinen silee rinkula, nyt tässä uudessa on jo vähän jotain krumeluuria! En halunnut silloin ku kihloihin mentiin, niin mitään kovin isoa/suurta sormusta, kun en halunnu herättää huomiota, ehkä se oli se kun kaikki oli niin uutta silloi :) Jotkut on ihmetellyt miks oon halunnut hopeisen sormuksen, vannon itse hopean päälle..En tykkää kultakoruista :) Ainut, mikä on kultanen niin on rippiristi..Ja sitäkään en juurikaan pidä..Mä oon kans tulossa kipeeks. Eilen tosiaan nousi kuume ja nyt on korvat tosi kipeet..ja nokka tukossa. Mulla putkitettiin korvat tän vuoden huhtikuussa, mut ei ne putket pysynyt kun johonkin elokuuhun asti..edelleen korvat vaivaa..Ärsyttää ja sattuu :( Tänään tuli aamulla oudosta numerosta puhelu, vastasin ja siellä soitti mun rakas 2,5v kummipoika ja ilmoitti "tämä on minun oma numeroni!" :) Siskolla oli yks ylimääräinen liittymä ja antanut sen sitten kummipojalle jotta saa sitten soittaa mummulle ja papalle ja tätille kun haluaa..Uskomatonta, mutta osaa itse käyttää puhelinta! Eihän se nyt tietenkään hänellä koko aikaa ole, mutta kun haluaa soittaa, niin siskoni antaa sitten puhelimen hänelle ja saa itse soittaa kenelle tahtoo, tietysti valvonnanalaisena :)
Nyt kp 14 / 28-31..Alkaa olla ne parhaat päivät käsillä :P Pitääkin heilutella ahkerasti peittoa..Tota ovista oon nyt pari päivää tikuttanut. Josko siihen pian alkaisi jotain ilmestymään (toivossa on hyvä elää ;))
Mä oon nyt muutaman kerran seikkaillut yhdessä nettihuutokaupassa..Voitin sieltä 9 sentillä sellanen 50e:n monitoimitulostimen, missä on sit skanneri ja jotain mitä siinä nyt sit olikaan..Kaiken kaikkiaan tuli hintaa mulle n. 1 euro. :) Nyt se on sit tullut postiin ja pitäis tänää hakee..Helpottaa kyl vähä noiden koulutehtävien tekemistä..
Hei, siskot..Mitäs te ootte ostanut miehellenne pukinkonttiin? :)
Heipsan! Olen tässä muutaman viikon lueskellut näitä keskusteluja sivusilmällä ja nyt vihdoin uskaltauduin mukaan.
Olen siis 31v. naisihminen ja tuossa reilu kuukausi sitten luovuimme avopuolisoni kanssa ehkäisystä. Emme mitenkään yrittämällä yritä raskautua, mutta onpahan se mahdollista kuitenkin.
Jostain syystä olen aina kuvitellut, etten kauhean helposti tule raskaaksi, mutta en sitten tiedä miten asia oikeasti on. Entisen mieheni kanssa oli hetken aika teoriassa mahdollista raskautua, mutta niin ei käynyt. Ihan hyvä niin, sillä mies oli kaikin tavoin k-pää... :)
Nyt siis kuitenkin mennään ilman ehkäisyä Maailman Ihanimman Miehen kanssa ja katsotaan mitä tapahtuu!
Sama fiilis täällä, jotenkin tuntuu, että en tule helposti raskaaksi. Enkä osaa sanoa miksi.. Varmaan siksi, että yli vuoteen meillä ei ole ollut käytössä mitään ehkäisyä, paitsi päivien laskeminen ja keskeytetty. Ja kun ei ole "vahinkoa" käynyt, niin en varmaan kovin helposti pamahda paksuksi. Mutta toivotaan, että olen väärässä!
Eilen illalla tosiaan oli aika kipeä olo, mutta aamulla kun heräsin, olo oli jo ihan järkyttävä! Oli sitä jäätävä sängynpohjalle sitten kuitenkin. :/ Toivottavasti menisi nopeasti ohi..
Mulla nyt kp 19/28-30, eli odoteltavaa vielä olisi. Kyllä mä epäilen, että se täti sieltä tulee, jotenkin semmonen fiilis.
Ihanaa kun saa "vertaistukea" täältä keskustelupalstalta :) Mulla on menossa eka kierto ilman ehkäisyä, ja tietysti koko ajan kova kuulostelu ja pohtiminen mitä mikäkin nippaisu tarkoittaa. Ovulaation tunnistin keskiviikkoaamuna, ja kovasti heiluteltiin peittoja. Edellinen lapsi tärppäsi heti ekasta kierrosta, että onhan se teoriassa nytkin mahdollista. Laskeskelin että jos täti punainen ei ole tullut jouluaattoon mennessä, niin pääsee testaamaan. Mutta maan pinnalla pysyn visusti ettei tule niin kamalaa pettymystä. Kuume on hirmuinen, ollut jo pari vuotta, mutta nyt vasta sain miehen puhuttua kolmanteen lapseen. Ja tuntuu tuo olevan vähintään yhtä innoissaan, päättelisin ;)
Mulla on muuten ollu siitä keskiviikosta asti rinnat, tai siis nännit tosi kipeet. Ovis on mennyt jo ohi, hassua että vieläkin sattuu. No mutta kaipa se pian helpottaa.
mutta ihana kun pystyt suhtautumaan pettymykseen positiivisesti...mutta se lapsi on sitten entistä rakkaampi kun sen aika on...ja se voi olla jo ensi kerralla... =) tsemppiä....