uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
Ei oikeastaan mitään erikoisia oireita, kaikki luettavissa myös menkkaoireiksi. Ainut erikoinen vaiva ollut, että pari päivää on turvottanut kokoajan, vaikkei ole syönyt juuri mitään (ehkä juuri sen takia en oo syöny...) Eikä kuulu normaaleihin menkkaoireisiin tuommonen. Mutta olen päättänyt, että en ala "keksimään" itselleni mitään raskausoireita, ettei sitten tule paha mieli, kun menkat alkaakin. :)
Jos maanantaihin mennessä ei oo täti tullu, niin aatelin tehdä testin.
Juotteko alkoholia, vaikka ette vielä tiedä onko tärpännyt? Itse ainakin vloppusin olen tissutellut jonkin verran. Kun olen käsittänyt, että sitten siitä juomisesta on haittaa alkiolle, kun istukka on kehittynyt. Joten alussa ei niin kamalasti haittaisikaan...
Ajattelin ihan huumori mielellä rueta juomaan greippi mehua vaikka se onkin aika kiprakkaa..katsotaan olisiko siitä apua tässä kierrossa...nyt olisi menossa kp 2/ 28-31
ulkonakin tuiskuaa niin kovasti lunta että pistän sen tullen mukana kaikille plussia... =)
Eli sunnuntaiaamuna tein haalean plussaviivan r-testiin ja tänä aamuna tehty uusi testi oli jo vahvempi elikkäs ilmeisesti raskaana ollaan :D Huomenna vasta menkkojen pitäisi alkaa -päivä joten jänskätys on melkoinen..HUI!!! Mitenkäs Nappi ja Fianna??
Onnellinen Viiwi :)
Mahtavaa Viiwi, isot halaukset täältä.
Minä pääsen testailemaan vasta reilun viikon päästä, joten hieman täytyy vielä odotella.
Onnittelut Viiwi..tsemppiä odotukseen...
tänään olis kp 8/31
tämän viikon loppu puolella voisi isäntää vähän enempi houkutella lemmenleikkeihin =)...on niin vahva fiilis ja usko että nyt sit voisi tärpätä..kumpa osaisin olla hiukan rauhallisempi toiveideni kanssa..niin ei kirpaisisi niin kovasti jos ei tärppääkkään...
Onnea Viiwi!! Oon niin onnellinen sun puolesta :) Toivottavasti kaikki sujuis hyvin ja saisit oman käärön.
Napille ja marzille kanssa tsemppejä!
Mulla kp 2, joten ei tärpännyt ei vaikka kaikki oireet ois sopinu raskausoireiksi niin passelisti. Mut ei heitetä toivoa vielä! :)
Sama täällä marzi, kunpa vois vähän hillitä itseään ton toivomisen kanssa, itekkin tipuin aika korkeelta, kun täti tulikin.. No mutta siitä syytän ihan täysin noita ennennäkemättömiä menkkaoireita :D
Mä nyt päätin, että en laske edes päiviä vaan annan luonnon hoitaa homman, josko sillein onnistuis ;)
Täälläpä olisi myös yksi innokas kuumeilija. Olisi mukavaa jos tänne mahtuisi mukaan kirjoittelemaan ajatuksia vauvahaaveista. Meillä tarkoitus pitää yritys salassa, siis siihen asti jos raskaaksi tulen ja että alkaa olemaan varmalla pohjalla odotus. Miä olen 19 ja mies kohta 25. Kotkassa asustellaan. Meille vauva on tervetullut vaikka heti. Asumme omistamassamme kerrostaloasunnossa, meillä on talous muuten kunnossa ja autotkin ovat lapsiystävällisiä :)
Kovasti haluaisin jo ostella kaikkea vauvakamaa..Ehkä hieman liian aikaista...? Vauvalehden tilausta toki mietin jo. Mieskin siihen luvan antoi :P
Me kuumeilemme molemmat, minä pikkuisen pahemmin, mutta olen oikein yllättynyt kuinka hyvin mies on asian ottanut ja pikkuhiljaa olen häneenkin saanut kuumeeni tartutettua ;)
Tällä hetkellä kp 25 / 28-31, yk 1. Millään ei jaksa odottaa että pääseekö testailemaan vaiko ei..tällä hetkellä ei ole minkäänlaisia oireita, ei edes menkoista..
Onnea kaikille yrittäjille! :)
Talviterkuin, Tiiuli
Onnea hirviästi Wiiwille, aivan mahtava juttu! Näin se odotus palkitaan :)
Itellä ei tärpänny tälläkää kertaa.. Nyt siis yk 6 ja kp 3/n.28. No jospa sitte ens kierrosta!.. Ei vaan millään jaksais oottaa, niin hirviä kuume on! Ja ollaanhan me aika kauan yritettykki jo.. Mutta en lannistu, pittää vaan yrittää kovemmin!
Tsemppiä muillekkin yrittämiseen! :)
Tosi iso hali ja onnen toivotus sinulle!! Vihdoinkin se viiva, eikö näytäkkin oudolta se viiva testissä? Itse ainakin piti kysyä mielipidettä toisilta kun ei omia silmiä silloin uskonut :)
Erittäin onnellinen sinun puolesta Viiwi :) Ihanaa!
Plussatuulia puhallellen muillekin :)
Nyt rupee pikku hiljaa jännitys hiipimään siitä että tärppääkö tässä kierrossa..viikonloppuna olisi otolliset hetket että voisi tarttua jotain mukaan.. =) mutta siitä pitäisi vielä jaksaa odottaa 15. päivä joulukuuta että voisi testata...pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä..ilahduttaa että isäntäkin on jaksanut rueta lemmenleikkeihin vaikka töissä päivät ovat rankkoja
Plussa tuulia kaikille
hihii..Nyt jännittää! :) Päätin, että jos sunnuntaihin mennessä ei ole menkat alkanut niin sitten testailen..nyt kp 28 / 28-31..Koko ajan pyörii päässä ajatus, että kyllä ne menkat sieltä tulee, mut silti koko ajan pieni toivon kipinä, että entä jos ei ja testiin plussa? :)
Plussatuulia muillekin! :)
teidän jännittelyt. :) Tsemppiä ja peukkuja! Mulla vasta kp joku alkupäästä, enkä aio nyt miettiä ollenkaan vauvoja. Se vei liikaa voimia viime kierrossa :D
ilmoittelehan sitten mitä testi sanoo...täällä on peukut ja varpaat pystyssä...mikä olisi sen ihanempi joululahja kuin plussa tikussa =)
"mikä olisi sen ihanempi joululahja kuin plussa tikussa =)"
Älä muuta sano!
ihanista sanoista :) Ilmoittelen kyllä heti, jos pääsen testailemaan. Nyt ainakin vielä näyttää hyvältä, eli ei menkkoja..minkäänlaisia oireita ei oo vieläkään. Yleensä ennen menkkoja maha on tosi arka ja oon turvoksissa kuin ilmapallo..No nyt en oo..Mut eipä kyl oo oireita mahdollisesta raskaudestakaan. Mut eipä kai ne kummatkaan oireita tarvi, tulee jos on tullakseen :D
Nyt taas pitää alkaa lähtä töihin päin! ihanaa, viikonloppu edessä!
Olisi mukava tietää missä päin suomen maata meitä kuumeilijoita on :) Itse vaikutamme Kotkassa, vaikkakin vakituinen osoitteeni on vielä Porin suunnalle. Mutta olen täällä Kotkassa töissä ja sitten kun koulun saan päätökseen, niin tarkoitus muuttaa tänne ukon luo..
...olen asunut täällä koko pienen elämäni..tällä hetkellä asustellaan miehen kanssa 30km päässä jyväskylästä, metsän siimeksessä..rakensimme talon 2005..nyt on kuuma etsintä uutta tonttia varten..olisi ihanteellista muuttaa perheen lähelle tikkakoskelle...ruennut miettimään esikoisen myötä että kuinka tärkeää tulevaisuudessa olisi asustella lähempänä palveluita, tällä hetkellä lähin kauppa 15 km:n päässä, samoin terveyskeskus ja koulut..Tiiuli, mullakaan ei ollut mitään fyysisiä tuntemuksia ennen kun tein raskaustestin esikoisen kohdalla, tuli vaan semmoinen tunne että käympä kauppa reissulla apteeksissa.. =)
Ei ehkä liity ihan alkuperäiseen aiheeseen, mutta en kehdannut aloittaa uutta keskustelua tämän takia.
Kyllä, minulla on kova vauvakuume. Mutta vauvan hankinta ei ole fiksua tässä elämäntilanteessa,vaikka asunkin miehen kanssa yhdessä ja meillä menee hyvin..olen 17, opiskelut täysin kesken.
Luulin kuukausi sitten olevani raskaana. Testi näytti negatiivistä (tosin tein sen liian ajoissa...) ja menkat tuli, tosin myöhässä ja superkivuliaina aiempiin verrattuna. Lopetin pillerit silloin heti,kun ajatus raskaana olemisesta tuli mieleen.
Nyt,kun menkat pitäisivät n. viikon päästä alkaa, on tullut taas ihme oireita. Rauta maistuu suussa,lantioluiden "alle" sattuu ja väsyttää ja kiukuttaa. Pissattaa tosi usein,mutta no,kun menen kiireellä vessaan niin virtsaa tulee tosi vähän kerrallaan.
En tiedä onko tämä joku "valeraskaus",koska tavallaan toivon että saisin oman vauvan,vai onko tosi kyseessä?
Myös testin tekeminen pelottaa,kun en itsekään tiedä,kumpaa tulosta toivoisin...
Jos joku osaa kertoa jotain mieltä rauhoittavaa niin on hyvin tervetullutta !
Eiköhän munkin sitten pidä apteekissa huomenna piipahtaa..Piti netistä tilata testejä, mutta nyt ne ei enää maanantaiksi ehdi ja sitten kuitenkin haluan sen testin tehdä heti silloin ma-aamuna kun kerran niin olen päättänyt jos menkkoja ei kuulu :) Mielessä koko ajan ajatus että enhän nyt MINÄ voi olla raskaana, mutta toivo on silti koko ajan myötä!
Meillä on rauhallinen ilta tiedossa. Mies menee huomenna aamu 6 töihin ja itsellä tiedossa jouluaskartelua sekä siivoamista!
Mukavaa iltaa ja plussatuulia!
Juu, eli eipä tarvinnut alkaa testailemaan..Sieltähän ne menkat sitten tulla tupsahti. Ei harmita, toisaaltaan on ihan sillai "helpottunut" olo. On niin paljon kaikkea ohjelmaa tässä nyt joulukuun aikana että en varmaan olisi tohtinut mitään tehdä kun kaikki ajatukset ja voimavarat olis sit mennyt pieneen ihmisen alkuun sisälläni :)
,ihan hyvä niin ei tarvitse ihmetellä että missä se viipyy kun testikin oli negatiivinen...no kokeillaan että tärppäiskö seuraavalla kerralla..minähän en lannistu...viikonloppuna sitten vietellään pikku jouluja kaveri porukalla pitkän kaavan mukaan.. ;)