uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
Eli siis testasin äsken uudella testillä ja vahvenihan se viiva vähän :) Yritän laittaa teille kuvan tänne jos onnistun :)
Hiphei kaikille!
Onnea plussanneille sekä tervetuloa uusille kuumeilijoille =)
Täällä käynyt kova kuhina joulun ja uv:n pyhien jälkeen. Mulla nyt 24/28-30, millään ei jaksais oottaa et alkaako ne menkat vai ei. Tänään tein jo testin :D Aloin hermostumaan omaan olooni ja kuumeiluuni. Mulla on nyt viikon verran ollu tissit tositosi kipeet ja ihan turvoksissa, mieskään ei saa ottaa kiinni kun heti sattuu..Ja alaselkää/vatsaa vihloo, aamut on ihan hirveitä, vajaa viikon tehnyt koko ajan pahaa ja tänään piti sit ihan käydä tervehtimässä pyttyä herättyäni..Ja muutenkin sellanen yleisvoimaton olo, joka paikkaan sattuu ja mikään ei oo hyvin. Oon tällä hetkellä niin äärettömän turhautunut tähän. Alkuun ajattelin et oon ihan vaan kipeenä, mut sit alko tuleen noita enemmän raskaudenaikaisia oireita..Mut katotaan nyt. Oon niin kärsimätön ihminen, et alan jo pikkuhiljaa turhautumaan jos ei onnistu. Sit saa mun puolesta olla ja keskityn ihan muihin asioihin.
Valmistujaiskutsuihin tarvittavia aineksia tilasin tänään netistä ja odotan kovasti niitä saapuvaksi vielä tällä viikolla. =) 3.3 olis sit se juhlapäivä! Koulujuttuja olis viel jonkin verran tehtävänä, on tässä viel pari viikkoa aikaa. Musta tulee ravintolakokki :b Siivoilin tänään vähä vaatekaappia ja löysin sieltä mun vanhan 70cm välihaalarin =) Pesuun meni ja muiden vauvakamojen joukkoon! Me ollaan näillä näkymin ottamassa joskus kesällä/syyskesällä koiranpentu, mun porukoiden koiralla tarkotus teettää pennut ja niistä sitten..Mut voipi olla, et koiranotto jää jos vauva tulla tupsahtaa..Tai eihän se silloin vielä meillä olisi, mut tuloillaan vois olla.
Mut miä alan tuota koulujuttua vääntämään!
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja paljonpaljon plussaonnea! =)
Onnea Pixie! Onhan tuo plussakin omanlaisensa "voitto", mutta pidetään hirmusti peukkuja, että kaikki etenisi hyvin loppuun asti!!
Tiiulille tsemppiä valmistujaisvalmisteluihin ja toivotaan että oireet liittyisi raskauteen.
Meinasitteko kaikki nyt lähteä sitten menemään täältä?? :D Ku määkin haluisin! :)
Onnea hirmuisesti plussista! En tässä ketjussa olekaan käynyt yli kuukauteen, olen enemmän lukenut ja kirjoitellut tuolla syyskuisissa. Toinen yrityskierto menossa, päivillä 31/28. Menkat siis myöhässä jo kolme päivää, mutta testit näyttää negaa.. :( Eli joko se on uskottava että en oo raskaana, vai vieläkö kannattaa testailla? menkkaoireita, sen pahemmin ku raskausoireitakaan ei ole.. Tiiä sitten mitä tässä ajattelisi.
Mitäs tänne? =)
Tää päivä on ollut itselläni oikein masispäivä. Olin heti aamusta huonolla ja surullisella tuulella, enkä tiedä miksi..No, sit keittelin aamukahvit ja otin tän viikon kaupunkilehden..Tapani mukaan luin siitä seurakunnan kastetut, vihityt ja hautaan siunatut..No sieltä sitten tuli siunatuista kaksi pientä pois nukkunutta. Pieni tyttö, jota ei ollut edes vielä kastettu ja pieni 7-viikkoinen poika. Tää masensi entisestään miten karua tää maailma oikeesti on..
No kai se tästä =) Toivottavasti plussanneilla menee kaikki hyvin..Ja että saataisiin edelleen lisää plussia tän mei ryhmään =)
Täällä menossa 27/28 ja kaikki oireet ovat kadonneet, joten luulen että keskiviikkona aloitetaan taas kerran alusta.
Mites kaikilla muilla menee?
Mulla nyt 29/28-30..Mulla tissit edelleen ihan tajuttoman kipeet ja turvoksissa ja jatkuva pahoinvointi. :( Ei kiva. alkais nyt sit tapahtuun jotain, ihan sama mitä, kunhan tää olo helpottuu. Ikänä aikasemmin oo ollut tälläistä. Kyllähän nuot tissit nyt aina sillo tällöin kierros on ollu kipeet, mut ei ikinä yli kahta viikkoa putkeen, kuten nyt!
Meikä istuskelee täällä hiusväri päässä. Piti alkaa itse värjään tukkaa ku luottoparturille olis menny aika vasta parin kuukauden päähän! Enkä tosiaan voi oottaa niin pitkälle. No, onneks on pelkkä musta väri, niin ihan iisipiisijuttu =)
Mites muiden viikko on alkanut? Nyt pari vapaapäivää ja pitäs alkaa vääntään tuo koulujuttu kasaan..Valmistuminen on päivä päivältä lähempänä =) Ruoka/Tarjoilut CHECK, puku CHECK, kutsukortit/Vieraat CHECK, lakki CHECK, Kai tää tästä =)
Mukavaa alkanutta viikkoa sekä plussapuhureita kaikille! =)
Kp 6/27-29. Tuntuuhan tää jo aika masentavalta ku ei vaan onnistu.. Onneksi on hirveesti muuta hommaa nii ei pääse liikaa ajattelemaan tuota asiaa!
Mutta hirveesti onnea kaikille plussanneille!! Ihana että meistä jotku ees onnistuu :)
Toivottavasti mahd. monella tärppäis tässä kierrossa! Plussia kaikille + + + + +
Täällä vain omituiset oireet jatkuu. No, viime kierto olikin ihmeellistä johtuen siitä keskenmenosta. Varmaan vaikuttaa vieläkin, kun menkat oli ns. on-off kokoajan. Välillä näytti, että loppui jo, sitten yhtäkkiä tulikin taas selkeesti uutta verta... Nyt ollu useamman päivän jo normaalia, mut tänään tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa paperiin. Vois huvin vuoksi tarkastaa, että onhan se hormonitaso jo laskenut nollaan, että tuleeko plussaa enää testiin.
Nyt kp 10/28-30 ja ei nähdä miehen kanssa kun varmaan vasta loppuviikosta. :( Kuitenkin menee parhaat päivät ohi... Nooo eihän sitä ikinä tiedä miten käy...
Tsemppiä kaikille! +++++
Toivottavasti Pixien plussa vahvistuisi ja kaikki menisi hyvin!
Ja toivotaan myös että Napillakin onnistaisi, tiedän kuinka ärsyttävää tuo odottelu on! ;D
Voi harmi Someone että se täti sitten tulikin. No ei muutakun uudestaan... taas. Mutta onpahan mulla seuraa, jos Nappi ja Pixie häipyy. :D
Ja tervetuloa Pauge80, tulisipa mieluisa tulos, jotta tekin pääsisitte yrittämään! :)
Täällä nyt kp 4/28-30 ja yk 4, vieläkään en aio ovista alkaa tikuttamaan, vaan mututuntumalla mennään. :)