Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
261/331 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eilen ilalla kauhean romaanin ja sitten kun piti julkaista se tänne niin netti sammui...en sitten enään jaksanut uudestaan rueta rustaamaan...

Nyt on taas kaiken maailman oireita..on öklö olo..eilen poltteli ala selkää ihan pirusti ja ala vatsaa jomotti ja väsyttää...kumpa tietäisi että onko papunen lähtenyt itämään...nyt vaan pitää jaksaa odottaa ensi viikon loppuun asti että kannattaa testata..tein tossa yhden laskurin niin se ilmoitti että 15.12 olisi mahdollista rueta jo testaamaan mutta taidan odottaa vielä sen ylitse..ellei tätiä kuulu...mutta on vaan semmonen fiilis että ei vielä tässä kierrossa ole tärpännyt...

mutta yritän täksi päiväksi unohtaa raskautumiset..lähden viettämään ystiksen kanssa tyttöjen iltaa..isäntä jää pojan kanssa kaksistaan..mitäköhän siitä tulee kun poju on niin äidin poikaa nykysin..heh..no jospa tässä kohtaa pitäisi paikkansa että poissa silmistä poissa mielestä =)

kaikille plussa puhureita ja kivaa lauantaita...

Vierailija
262/331 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä lauantai-illan ratoksi ollut pyykinpesua ja pastejoiden tekoa..:) Mies on yövuorossa ja me koiran kanssa hengaillaan kotona..Kohta aletaan selviytyjiä katsomaan..Tänään laitoin huuto.nettiin myyntiin aimokasan huonekaluja..Ei kenellään olisi tarvetta kirsikan värisille ATK-kulmapöydälle, isolle hyllylle, sellaselle cd/dvd-hyllylle tai mustanruskea sohvapöytä? :) On tota sisustusta tullut vähä uusittua ja tarvis päästä noista turhista tavaroista pois tilaa viemästä..

Raskautuminen ja vauva on taas pikkuhiljaa entistä enemmän mielessä kun alkaa loppukuu lähenemään. parhaat päivät alkavat olla käsillä ja tästä päivästä alkaen aletaan oikein urakalla peittoa heiluttelemaan :) Tänään aamulla oli aivan järkyttävän kuvottavan oksettavan kamala olo..Ja on ollut tosi kipee olo, ja siitä johtuen sit mitannut kuumetta usein, kun ei mulla oo oikeestaan mitään kuumeoireita on sitä sitten joko 36 astetta tai 40 astetta..Eli ainoastaan mittaamalla selviää..Niin huomasin sellasen asian, että eilen ja tänään n. puoleen päivään asti lämpö oli sellasen 36.1 ja sit puolesta päivästä tähän asti on 36,7..Tiedä sitten onko oikeesti flunssakuumetta vaiko ovislämpöilyä..

Toivotaan, että tässä kuussa tärppää edes jollain..Ja saataisiin tänne meidänkin ryhmään niitä plussia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/331 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia oireita, ei edes niitä, jotka normaalisti ovat ennen menkkoja.. Esim. rinnat ei oo ollu ollenkaan arat tässä kierrossa, meinaako sitten, että ei oo ollu ovulaatiota... Tiedä häntä. Ja muutenkin ihan normaali olo. Toisin kuin viime kierrossa. Mä en kyllä luota omaan kehontuntemukseen enää ollenkaan, sen verran vaihtelee aina nää oireilut.

Jeps, mutta toivotaan, että jollakin tärppää! :)

Vierailija
264/331 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein CB: digitestin ja näyttöön ilmestyi RASKAANA...saimme kuin saimmekin joululahjaksi plussan... =) olen vieläkin ihan ihmeissäni..meinasin tehdä testin vasta v-loppuna..mutta silti tuli semmoinen olo että teeppä testi...mutta vielä ihan varmistukseksi soita testi ajan terkka-asemmalle huomenna...

Vierailija
265/331 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet onnittelut jouluplussan johdosta!! Tuli ihan viluväreet ja miltei onnenkyynelekin sinun ilouutisen johdosta..Ihanaa! :) *onnenhali*

Vierailija
266/331 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn nyt tänne seuraanne kuumeilemaan :)

Ollaan miehen kanssa odotettu "oikeaa hetkeä", jolloin lapsen yrittäminen voitaisiin aloittaa. Viime viikolla tuli sellainen olo, että mitä ihmeen "oikeaa hetkeä" tässä odotellaan! Onko koskaan oikea hetki? Ei nyyttiä välttämättä kuulu heti ensiyrittämällä - eikä välttämättä ikinä.

En ole käyttänyt ehkäisyä vuoteen, mutta ei olla varsinaisesti lasta yritettykään. Keskeytetty yhdyntä on ollut kova sana viimeisen vuoden ajan ;) Eilen sitten annettiin sitten mennä loppuun asti...

Kauheasti vaan pelottaa, että mitä jos vauvaa ei alakaan kuulua. Malttamattomuus on perisyntini. Kaikki pitäisi saada nyt ja heti! Olen varmaan hermoromahduksen partaalla, jos joudutaan pitkään yrittämään ;)

Ääks, ei muuta kuin peitto heilumaan, peukut pystyyn ja jännäämään!

Vierailija
267/331 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavaa, että joku ainakin sai jouluplussan! Voi että kun oon iloinen, nää plussauutiset saa kyllä aina hyvälle tuulelle :) Ei tarvinut edes kauan yrittää, toivotaan että pikkunen pysyy mukana loppuun asti!

Ja tervetuloa PollyCotton, sulla on ihan samanlainen tilanne kuin mulla. :D Eli reilu vuos pelkällä keskeytetyllä parhaimpina päivinä ja nyt sitten yritellään. Mä kanssa vähän pelkään sitä, että jos tämä yrittely venyy pitkällekkin, sitten iskee epätoivo. Mut kyllä sitä semmosen puolvuotta voi yritellä ilman, että menettää vielä järkensä :)

Vierailija
268/331 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein vieläkään usko asiaa todeksi..soitin tänään neuvolaan ja sanottiin että tammikuussa eka neuvola..pitää itse muistaa varata se kun meillä terveysaseman palvelut muuttuvat ja se muutos vaikuttaa myös noihin ajan varauksiin...niillä muuttuu joku pomo siellä..taitavat liittyä tuohon jyväskylän sairaanhoitopiiriin niin on sitten yhtäläiset palvelut kaikille...kun petäjävesi ei ollut niissä kuntaliitos hommissa mukana...

Toivotan ihan hirmuisesti teille onnea yrityksiin ja kyllähän se plussa sieltä pätkähtää kun sitä kaikkein vähiten odottaa =)

Vierailija
269/331 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran, onnentoivotuksia ja tarrasukkia! :)Tulethan meitä sitten välissä moikkailemaan tänne.

Mulla ei kovin häävi olo oo..Flunssa jyllää (lievä sellainen, mutta kuitenkin), selkä ja hartiat alkaa olla niin jumissa että juilii vaan koko ajan ja mitään apua en saa..Lääkärit sanoo että ei mulla voi olla mikään ku oon niin nuori vielä..Tai sit jos saan jonkun "selityksen" niin se on se, että mun hartialukot johtuu siitä kun on n. 10kg ylipainoa..En pysty enää kunnolla makaan, seisoon, istuun, yms..heti puutuu koko selkä..tai siis ne pahimmat lukot. Sitten tää oviksen ajankohta..En tie onko sitä ees ollut, ei ainakaan oo ollut oireita..En jaksanu tikuttaa ees loppuun ku alkoi sekin turhauttamaan..Tänään on ärsyttänyt n. kaikki. Pelkästään sekin sai mut ärsyyntymään kun mies osui mun selkään, siis ei mitenkään et olis sattunut vaan niin vaan kun koski kun tyhjensi tiskikonetta ja mä laitoin ruokaa..Okei, vähä oltu herkkänä..Sit mua ärsyttää ku mies anto mun nukkua 18-20 ja tiesi että olisin halunnu sen kas nukkuu 21, aamulla herätty vähä jälkeen kuus ja se menee aamulla 5.30 töihin niin siks niin aikasin nukkuu...Vaan arvatkaapas kuka täällä kukkuukukkuu..Sitte mua ärsyttää tää kone, kun kirjoittaa kauheen sepustuksen, niin sit tää yhtäkkiä päivittää, pomppaa keskustelut-sivulle ja sit ei oo siitä kirjoitetusta tekstistä tietoakaan..sitte mulla on koko ajan kylmä ja kuvottava olo..Eli kaikenkaikkiaan..Tosi ärsyttäviä aikoja tää taas elellään..Huoh..Kai tää tästä :)

Huomenna olis sit parturi ja sit pitäis hakee toiset uudet silmälasit :) Vähä jotain piristystä..

Vierailija
270/331 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uusi kuumeilija ilmoittautuu :) Olen 22v ja mieheni 21v ja esikoinen olisi toiveissa. Ensimmäiset luomumenkat renkaan jälkeen juuri tulleet ja nyt pitäisi ruveta yrittelemään jos nappaisi kohdalle. :) Eli virallisesti nyt ensimmäinen yrityskerta alkamassa :)

+++ plussatuulia +++

Vierailija
271/331 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa! :) Tässä on nyt sit useampi meitä ekakertalaisia yrittelemässä.

Hui, menny kyllä aika nopeaa, nyt jo kp 24/28-30 menossa, eli tulokset tulis kohta tietoon tältä kuulta! Vaikka oon kuinka yrittänyt, että tällä kerralla en pidä toiveita korkeella, mutta kyllä sitä aina salaa huomaa toivovansa, että se plussa nyt tulisi... Sitten ajattelee taas hieman enemmän ja toiveet lisääntyy pikkuhiljaa.. Ja sitten se täti kuitenkin saapuu ja pettymys on taas hirmuinen. Toivottavasti ei tarvis pettyä näin joulun alla! Katotaan miten käy :)

Toivottelen nyt kunnon plussamyrskyjä joulun kunniaksi! :)

Vierailija
272/331 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa munkin puolesta kaikille! Pixien innoittamana vetäisen nyt pienen briiffauksen vielä itsestäni ja miehestäni :) Eli itse olen 24 ja mieheni 29. Esikoinen tosiaan toiveissa... Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu reilu 5 vuotta. Ja aika vauvalle tuntuu nyt oikealta!

Mä oon fianna ihan samanlainen "salaa toivoja" :) Yrittää olla meuhkaamatta vauvasta ja raskautumisesta liikaa, mutta ... Minkä sitä itselleen voi?! Pösilö luulee raskautuvansa kerta laakista :) Hahah! Ei voi muuta kuin nauraa itselleen...

Ootteko fianna jo pitkään yrittäneet?

Peukkuja plussille!

Vierailija
273/331 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon fianna ihan samanlainen "salaa toivoja" :) Yrittää olla meuhkaamatta vauvasta ja raskautumisesta liikaa, mutta ... Minkä sitä itselleen voi?! Pösilö luulee raskautuvansa kerta laakista :) Hahah! Ei voi muuta kuin nauraa itselleen...

Ootteko fianna jo pitkään yrittäneet?

No ei sille voikkaan mitään, tottakai aina haluaa toivoa sitä että suurin haave toteutuisi. :) Mutta ärsyttävää tuo on... ;D

Myökin ollaan ihan vasta-alkajia, nyt vasta toinen yk menossa. Että ei meillä vielä mitään hätää ole. :) Mä vaan oon niin kovin malttamaton, ei millään jaksais odottaa! :D Ja ekassa kierrossa kun tuntui olevan kaikki klassiset raskausoireet ja silti täti saapui, niin nyt oon niin kyyninen tämän suhteen. Niin pitkään en usko olevani raskaana, kunnes tulee tikkuun plussa. :)

Vierailija
274/331 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!

Onpas kiva löytää täältä näin paljon samassa elämäntilanteessa olevia. Itsekin olen tässä jo tovin aikaa odotellut plussaa ja pettynyt, kun menkat aina vaan alkavat uudestaan. Täällä on tainnut olla tapana kertoa jotain itsestään, eli tässäpä lyhyt esittäytyminen:

Ikää on minulla 24v ja mies samanikäinen. Jätettiin pillerit viime kesänä pois ja sen jälkeen aktiivista yrittämistä ilman tulosta. Ensikertalaisia siis ollaan.

Oon ollut vauvahaaveilija jo mistähän lie asti ja nyt kun raskaus voi oikeasti olla pian totta, niin huhhuh! Mietin vauvajuttuja päivittäin ja mieskin saa niistä kuulla, vaikka oonkin yrittänyt vähän toppuutella omaa höpöttelyä, ettei se kyllästyis koko hommaan ;)

Nyt sitten jo useampien pettymysten jälkeen odottelen kuumeisesti päivää, joilloin ne himskatin menkat jäisivät tulematta ja vois kaivaa testin kaapista. Oon vähän sellainen "olemattomien raskausoireiden tuntija" eli monenlaista vatsan nipistelyä ja alaselän kutinaa on nyt ollut, mutta täytyy pitää jalat maassa ja odotella kärsivällisesti. Pitäkäämme peukkoja toisillemme! :)

Vierailija
275/331 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa joukkoomme helminä! Minä oon samanlainen et on pakko välissä toppuutella itseään, ettei ukko ihan kokonaan "kyllästy" =)

Mulla taas tökkii kaikki...oon vaan itkenyt ja kärsinyt erilaisista, mitä erikoisemmista mieliteoista...Tänään heiluteltiin peittoja ja tuossa kun viel köllittiin, niin mies sanoi että rakastaa mua ja mä alotin heti kauheen parkumisen :| Sit eksyin katsomaan yksia rescue-koirasivuja, joissa on tarinoita ja kuvia enkelikoirista, katsoin ja luin niitä ja itkin taas ihan suunnattomasti..Mieskin valahti ihan valkoiseksi kun luuli että muhun sattuu oikeesti tosi paljon :D ja sit mieliteot..Toissa yönä alkoi tekee ihan tajuttomasti mieli pakastemaissia...Siis maissinjyviä suoraan pakkasesta! Heräsin yöllä ja kävin kollaamassa koko pakkasen läpi jos olis jääny sinne joku vihannessekoitus..Mut eipä ollut ei..:( Ja tänään, on tehnyt koko päivän mieli jätskiä..Eilen, käytii kaupassa ja ostettiin sipsiä ja suklaata elokuvaa varten, niin en juurikaan syönyt eilen kumpaakaan kun oksetti ja kuvotti vaan kaikki..Huoh...

Onko sen testin tekemistä pakko odottaa sinne menkkojen myöhästymiseen asti? En millään jaksaisi..

Plussapuhureita :)

Vierailija
276/331 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helminä! Joo se on jännä miten kaikkia tollasia raskausoireita löytää ittestänsä kun haluais olla jo raskaana :) Ja sit kun ei viittisi kauheesti alkaa uskomaan et olis raskaana, että ei sit pettysi niin paljon jos ne menkat alkaisikin. :/

Mutta toivotaan ettei kovin montaa kertaa tarvisi pettyä :) Sit varmaan ku plussa joskus tulee niin täytyy varmaan tehdä toinenkin testi perään et oikeesti menee päähän että vois olla mahdollista :D

Vierailija
277/331 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl ihan totta, et kaikenlaisia oireita on..Mulla ei vaan mitään nippailuja tai sellasia oo..on tää niin ärsyttävää..

Mies haluais et odotettais siihen asti että asuttais virallisesti yhdessä, eli maaliskuussa, mut käytännössä me ollaan asuttu jo kohta vuosi saman katon alla, vaikkakaan ei teoriassa..eli kyl me koko ajan yritetään :)

Huomenna tarvis lähtä koiran kanssa Porvooseen asti eläinlääkärille ku pitäis pentuja teettää, mut ennen pennutusta kennelliiton vaatimat silmä- ja polvitutkimukset..vois siinä samalla jossain kaupassa pyörähtää vähä joululahjajuttuja tsiikailemassa :)

Vierailija
278/331 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 vuotias, toista lasta tässä kuumeilen uuden mieheni kanssa. Eli mulla on 4 vuotias poika. Hormoonikierukan poistatin syyskuun lopussa ja siitä saakka ollaan oltu ilman ehkäsyä. ei ole tärpännyt vielä.

Tulee jos on tullakseen!

Vierailija
279/331 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 1 meneillään (kp 22/ 28-34), mutta en usko, että ekalla tärppää (vaikka salaa toivonkin), joten mulla olisi kysymys...

Ootteko käyttäneet ovulaatiotestejä? Ja jos olette niin, minkä merkkisiä?

Näin telkkarissa Clear Bluen mainoksen ja mainosten orjana innostuin heti :)

Kiertoni ei ole aivan säännöllinen, enkä ole ihan varma olenko tunnistanut ovulaation... Joten ajattelin ottaa järeämmät aseet käyttöön heti alkuunsa :) Kokemuksia?

+ + +

Vierailija
280/331 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein CB: digitestin ja näyttöön ilmestyi RASKAANA...

Olen ollut viikon kipeänä enkä ole kyennyt edes tietokonetta käynnistämään. En arvannut mitä kaikkea voi viikossa tapahtua. ONNEA marzi, mielettömiä uutisia.

Ja kaikille uusille naamoille, tervetuloa