Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
201/331 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerronpa nyt vielä, että testasin sitten uudemman kerran eilen (kp31/25-31) herkemmällä merkillä ja puhtaan negan antoi. Ja samassa sitten kuukautisetkin alkoivat. TODELLA runsaina ja aivan käsittämättömän kivuliaina!!! Koko päviä meni kuin sumussa, makuuasennossa ja onneksi osittain unessa. Tuntui kuin joku olis veitsellä alavetsää viillellyt :'-(

Ystäväni veikkasi, että se olis ollut kiinnittymisyritys tms. kun ensin näkyi selvä haamu (toisetkin silmät sen siis näkivät).

En tiedä johtuisko tämä siitä, että tässä kierrossahan söin Clomeja toista kertaa. Muita sivuoireita en ole aiemmin huomannut kuin mielettömän yöhikoilun. Nyt en tiedä uskallanko jatkaa Clomeilla, ainakin tekis mieli ultrauttaa paikat (oma gynskani ei ultria määrännyt).

Nyt ainakin tuntuu siltä, että taidan ottaa vähän rennommin (jos mahdollista) tämän kuumeilun ja palata kirjoittamaan keväämmällä. Tai sitten alan kirjoittaa tuonne joulukuisiin.

Plussia toivon kaikille sitä toivoville!

t. Gabriela kp2/25-31.

Vierailija
202/331 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että se täti sinne Gabrielankin luo kurvasi..:/ Mutta, nyt pääsette sitten uuteen yritykseen =)

Mulla nyt 35/28-30. Perjantain testi oli puhdas nega ja niin myös eilisaamun. Muutenpa ei oo mitään oireita, paitsi, kahvi kuvottaa ihan totaalisen paljon ja en pystynny eilen töissä syömään frittitavaraa..Oli niin rasvaista :/ Ja koko ajan paleltaa...Mut ihan oikeesti, toivoisin hartaasti nyt jotain ratkaisua tähän tilanteeseen..Tippaakaan ei ees harmittaisi vaikka menkat alkais..Inhottavaa tällänen epätietoisuus..Ajattelin ottaa asian puheeksi kun meen joskus ens viikolla työterveyteen, jos ei siis ole menkat siihen mennessä alkaneet..

Mulla loppu eilen harjoittelu ja nyt meen samaan paikkaan sit töihin =) Tänään eka päivä. Torstaina valmistujaiset!

Kuinkas muiden viikko on alkanut? =)

Tiiuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/331 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sullahan on tosi jänniä uutisia!! Ihan olis oikeenlaiset oireetkin! Kaikillahan ei heti näy plussa! Verikokeellahan sen saisi varmaan heti selville.. kävisitkö terveyskeskuksessa?

Pidän peukkuja!!!!

Mukavan positiivinen asenne sulla mua kohtaan, kiitos ("Mutta, nyt pääsette sitten uuteen yritykseen =)) Tykkään! Luin lapsena Pollyanna-kirjoja, ja opin niistä, että aina kannattaa ajatella pahinta ja siten huomata, että eihän kaikki olekaan niin huonosti.. Sitten siitä tulee elämäntapa, sitä alkaa automaattisesti ajatella positiivisesti, joka taas kantaa pahimpien yli.. Noh, ainakin joskus se toimii ;-)

Onneksi olkoon valmistumisesta! Ja työpaikkakin jo tiedossa, hienoa! :-)

Mä sitten aloitin ne Clomit vielä kerran.. Gynska määräs ottamaan ne kp4-7, mikä tuntuu olevan vähän outo päivien määrä? Olen nähnyt muilla määrätyn 5 päivän ajaksi (kp3-7 tai 5-9), mutta EN vain 4 päivälle kuten mulla? Niin tai näin, ajattelin, että hirmuisista menkkakivuista huolimatta kokeilen vielä kerran, mutta tällä kerralla haluan ultraan, ihan oman rauhallisuuteni vuoksi.

Aurinkoista viikkoa!

t. Gabriela kp5/25-31

Vierailija
204/331 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pyörähtämään ja katsomaan, miten muilla menee ja täällähän on ollut mahtavia uutisia! Onnea Pauge ja Someone plussasta, nyt vaan peukkuja, että pysyy toukka mukana!

Tsemppiä Tiiulille, kumpa se plussa tulis sinnekkin tikkuun :) Ja pahoittelut Gabrielalle tädistä.

Mä oon nyt siis "tauolla", en tiedä yhtään mikä kiertopäivä on meneillään, ollaan heiluteltu peittoa miehen kanssa silloin kun on huvittanut, en oo yhtään jaksanut laskea päiviä. Viime pettymys oli vähän liian suuri, vei totaalisesti kaiken innon tästä yrityksestä.

Mulla oli tosiaan sillein, että oli raskausoireita vaikka millä mitalla. Ja haamun/viivanpaikan luulin nähneeni. Mutta sitten ihan yhtäkkiä keskellä päivää, noin muutamaa tuntia ennen menkkojen alkua alkoi alavatsaa särkeä niinkuin ennen menkkoja tekee. Sitten alkoi ja alkoikin ihan kunnolla. Se oli omituista, koska yleensä menkat ilmoittelee 2-3 päivää tulostaan juuri tuolla alavatsasäryllä, nyt kaikki tapahtui siinä parissa tunnissa...

Noo jokatapauksessa pidän täällä taustalla peukkuja teille, toivotaan että kevät toisi plussia tullessaan! :) +++++

Vierailija
205/331 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu jo pidemmän aikaa tosi kova vauvakuume.Täällä käynyt lukemassa vauva juttuja päivittäin!Oon 22 vuotta ja esikoista myös täällä toivotaan.Ehkäsy jätetty pois vasta pari viikkoa sitten.Eli ihan alku taipaleella ollaan.Toivotaan että sulla Mimosahiiri tärppäis pian :)

206/331 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uusi vauva.fi:n käyttäjä ja kuumeilija täälläkin. Hieman on enemmän ikää kuin mimosalla ja päivänsäteellä mutta siltikin alta 30 vielä. Meillä yritys on myös täysin alkutekijöissä koskakin itse olen jo kauemmin ollut valmis vauvaan mutta mies ei :D Toukokuun alussa sitten kuulemma oli valmis hän joten eikun kokeilemaan onnea. Tällä viikolla testin teko tai sitten menkat...odotellaan ja pidetään yhteyttä!

207/331 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi kuumeilija! Olen 23 vuotias opiskelja Helsingistä. Mulla on ollut kaamea vauvakuume jo muutaman vuoden ajan. Me ei mieheni kanssa virallisesti vielä yritetä, mies ei koe olevansa valmis. En tiedä, miten saisin sen "ylipuhuttua" ;) Jätettiin kuitenkin pillerit pois n.3 vkoa sitten, mutta ollaan käytetty muuta ehkäisyä. Toiveena olisi aloittaa yritys kesän aikana, siis minulla :)

Toivotan oikein paljon plussatuulia teille kaikille!! *haaveilee niistä itsekin*

Vierailija
208/331 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Viiwille ja muillekin yrittäjille.

Täällä on menossa 27/28 eikä jaksais enää millään odottaa. Aamulla jo sormet syyhys testipaketille, mutta maltoin vielä mieleni.

Vierailija
209/331 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 28/28 ja tein aamulla raskaustestin. Ei tullut sitä toista viivaa vaikka kuinka pidin peukkuja ja varpaita.

Vierailija
210/331 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Nappi82..toi on rasittavaa ja ärsyttävää! Toivottavasti pian saat ratkaisun! Mä pidän peukkuja ja varpaita kans täällä!

Mä tilasin eilen mammaksi.fi:stä ovis- ja raskaustestejä :) vaikka luulen hyvin tietäväni oviksen ajankohdan mut haluun kuitenkin kokeilla niitten kanssa edes kerran. Ja nyt ei tarvi lähtee apteekista hakee r-testiä, jos tarve vaatii..kivempi kun kukaan ulkopuolinen ei tiedä omista testailuista, jotenkin noloa musta apteekista niitä ostaa kun olen jo muutaman kerran käynyt tuossa omassa lähiapteekissa. Tosin tuskin ne mua muistaa mitenkään tai mitään, mut anyway :)

viiwi kp 5/26 yk 6

Vierailija
211/331 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kanssa mammaks.fi:ltä testejä. Tulee niin paljon halvemmaks kun apteekista ja ne saa suoraan kotiin. Olis vaan pitänyt tilata kerralla enemmän. Jotenkin sitä uskottelee itselleen ettei tarvi kun muutaman testin, kun kohta tärppää kuitenkin...

Mulla oli eilen kp 28/28 ja alkoi tuo sama ruskea vuoto. Ompas kummallista. Tänään vuotoa ei juurikaan ole ollut. Tosin kaikki muutkin oireet katosi, joten luulen että muutaman päivän sisällä ne menkat alkaa.

On niin ärsyttävää

Vierailija
212/331 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saapui postissa tilaamani paketti! Ja huomenna lauantaina pitäis ohjeen mukaan alkaa tikuttamaan ovista, nyt kp 8/26. Onneks on ens viikolla normaali päivävuoro töissä, olen ollut tän viikon iltavuorossa ja ton tikuttelun kannalta se olis vähän huono juttu. (Kuin myös pupuilun, mies kun tekee aamua.) Ainakin ohjeissa sanottiin, että paras aika tehdä testi olikohan se 10-20.

Mietin tässä, että kun viime kierrossa tunsin oviksen tosi kipeenä..tai ainakin kp12 se oli joten luulen sen olleen ovulaatiota. Mutta ei kai sitä ilman testiä voi varmaksi sanoa, että onko ovuloinut vai ei??

Ja Nappi, mäkin mietin, että pitäis tilata tosi paljon niitä testejä kerralla, jospa se tehoaisi ja samantien pamahtaisi paksuksi, heh :) Onko sulla mikä tilanne tällä hetkellä?

Jotain piti vielä kirjoittaa, mutten väsymykseltä enää muista.. Öitä!

T: Tässä kierrossa raskautuva Viiwi :)

Vierailija
213/331 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa 6/28. Nyt näyttää sille että mies on reissussa tärppipäivät, joten odotukset ei ole kauhean korkealla tämän kierron suhteen.

Täällä testilaatikko on nyt tyhjä ja en ole varma tilaanko sinne täydennystä.

Tsemppiä Viiwi, ehkä se on teidän vuoro tässä kuussa

Vierailija
214/331 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uutta täällä! Eilen yöllä päätin tehdä ekan ovistestin, koko päivän ja illan kun olin liikenteessä. Ja ei vielä mitään näyttänyt, parin tunnin päästä ajattelin tehdä tämän päiväisen, josko jo jotain tulisi.. Pupuilut varmaan täytyisi jo aloittaa kuitenkin, hiukan laiskaa on täällä sen puolesta ollut..eihän se pelkällä testillä tärppää :D kp 10/26 nyt. Odottelen miestä kotiin töistä palaavaksi.

Eilen näin vanhoja luokkalaisia, kun oli luokkakokous ja meistä naisista jotka paikalle tulivat, oli puolet raskaana..aarrgg, kateus nosti päätään hiukan! Mutta eikun yrittämään taas!

Vierailija
215/331 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joukkoon mahtuu? :) Tääläki ollaan kovasti kuumeessa. Joka kuukausi ihan varma että nyt oon kyllä raskaana, mutta aina sitä joutuu pettymään. Jospa sitä nyt tämän kierron aikana jo onnistuis! Taas on niin varman oloset oireet ollu, mutta eipä nuolasta ennen ku tipahtaa :P Elikkä siis nyt on yk 5 menossa ja kp 19/27-29.

Vierailija
216/331 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan ja kovasti...jännityksellä olen odottanut tämän v-lopun onko ne menkat alkamassa vai ei..nyt on kp 28 menossa..ja ihanaa olisi jos olisi tärpännyt..pitänee kipitellä apteekkiin ensi viikolla jos ei rupea kuulumaan..minulla on esikois poika 9kk ja olisi mukavaa kun saisi hänelle pikku siskon/veljen

Vierailija
217/331 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vaan uusille, kyllä mukaan mahtuu! Mitä enemmän porukkaa, sitä enemmän joukkovoimaa :)

Itsellä menossa nyt kp 17/26 ja jotenkin nyt jännittää ihan pirusti tää homma, et olisko tärpännyt. Eilen alkoi jännä juilinta ja vihlominen alavatsalla, oikeastaan koko päivän kesti, nyt vasta tosin muutama päivä ovulaatiosta..Mut voihan se olla et kun nyt niin kovasti odottaa tätä ja "päätin" että tästä kierrosta onnistuu, niin ajatuksen voimalla saan aikaan itelleni oireita :/ Koitan kuitenkin olla edes vähän jalat maassa, ettei tiputus sit oo hirmuisen kova!

Saas nähdä miten muijan käy! Mites muilla sujuu?

Vierailija
218/331 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan malttamattomana miten käy. Eli kp 24/28-30, joten kohta selviää. Tietysti olis kiva, että heti ekalla kerralla olis tärpänny, mutta eihän se nyt voi onnistua. :D

Vierailija
219/331 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fianna kertomaan, jos testailet :) Onko sulla mitään oireita mihinkään suuntaan?

Vierailija
220/331 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Fianna, pidän peukkuja.

Täällä alkaa olla tärppipäivät käsillä ja onneksi mies ei ole vielä lähtenyt reissuun :D

Mulla taitaa kierto olla kuitenkin hieman epäsäännöllinen, kun kerkesin jo surra että mies olisi reissussa parhaimmat päivät.

Nyt poistun linjoilta eikä minusta varmaan pariin päivään kuulu ;D

Ja ehdotan teille samaa