Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan rikki :´´(

Vierailija
26.05.2010 |

Kuopus on eskarissa parhaillaan ja minun tekisi mieli hakea hänet kotiin etten tee itselleni mitään, olisi syy olla "pystyssä".

Olen niin satutettu, rikki ja itkuakaan ei enää tule.

Toivoisin että mieheni kuolisi, avioeroakaan en saa otetuksi, lapset menettäisivät ainoan kotinsa jonka tietävät ja muuton vuoksi parhaat kaverit jäisi tänne ja koulukin jonka siis kuopuskin nyt aloittaa.

Millä saisin tämän tuskan sisältäni pois, viiltelemällä ihoa vai??

En jaksa enää:´´´(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sää oot tollane?

Itsesi viiltelykö auttaa?

Ei ainakaan lapsien olisi hyvä sun luona olla jos näkee. Kyllähän sun lapset tollasen katselusta ahdistuu.

Miten olis vaikka joku mielenterveysapu?

Vierailija
2/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

massentunut. Se voi olla hetkellistä tai piilevää ja pitkäaikaista.

Hae siihen apua. Elikkäs.. varaa aika lääkärille tai keskustele jonkun kanssa. Mieti pahan olosi syitä ja mikä sinunu mielestäsi muuttaisi asiat paremmiksi (muu kuin miehen kuolema). Puhu miehen kanssa. Aikalisä?

Älä jää vellomaan ahdistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä syynsä noihin laukomisiinsa, ymmärrän sen stressin ja pahan olon jonka jatkuva pätkätyöni/työttömyyteni aiheuttaa hällekin, mutta se etten muka lainkaan ajattelisi häntä tai mitä hän haluaa ja toivoo, se viilsi liian syvältä.

Minähän paskon vaikka kultaharkkoja jotta hänellä olisi mahd hyvä!!! hän ajattelee ja tuntee niin pahasti minusta vaikkei kuulema henkkoht olekaan.

Ap

Vierailija
4/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt apua hakemaan!!

Vierailija
5/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonneki kunnalliseen mielenterveyspalveluun ja sanot että tarvit apua. Tai vaikka neuvolaan. Onhan nuita tukilinjojaki olemassa. Älä kuitenkaan tee itelles mitään pahaa..lastesikin vuoksi. Olet niiden ainoa äiti. Hae apua!

Vierailija
6/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologin juttusille, jossa voit purkaa pahaa oloasi... Olet ilmeisesti todella pahassa ahdingossa, kun on noinkin pahat fiilikset...

Vierailija
7/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itkeä ulisen tässä..

Syyllisyyteni on vain niin suurta, en ymmärrä miksei mies halua erota vaikka sillähän pääsis minusta eroon ja saisi palkkansa vain itselleen mitä nyt elarit olisi.

Ei tarvitsiis välittää minun jokakesäisestä työttömyydestäni eikä siitä ettei edes kesällä ole varaa matkustaa eikä tehdä mitään.

Nyttenkin sanoi että olisi kiva tietää siksikin onko töitä syksyllä, että tietäis voiko yhtään käyttää rahaa kesällä vai pitääkö elää tiukemmin kuin suus äkkiä myöten.

Niinpä:´´(

Ap

Vierailija
8/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi laittaa mielenterveyttäsi lapsiparan varaan. Minä erosin miehestäni, muutimme erillemme, lapsella vaihtui koulu ja tuli uusia ystäviä. Vuoden verran meni siihen, että asiat loksahtivat kohdilleen ja nyt ovat kaikki paljon onnellisempia kuin ennen. Ei se muutto, koulun vaihto, uudet kaverit jne. ole lapselle vaarallista, mutta vaarallista on se, että aikuiset eivät tule toimeen keskenään ja toinen vanhemmista meinaa kaatua sairauden alla ja ottaa tukea lapsistakin.

Vierailija
9/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pitää opetella keskustelemaan sen ukon kanssa jsen ukon sinun kanssasi.

Vaikkapa taloudesta.

On ihan hyvä katsoa vuoden menot etukäteen, se onnistuu helposti edellisen vuosien tietojen perusteella.

Tsekkaatte, paljonko rahaa meni missäkin kuussa. Karsitte turhat menot, kilpailutatte sopimukset, tinkaatte lainan korot.

Sitten mietitte joka kuukaudelle budjetin joka on hieman isompi kuin viime vuonna. Tässä on teidän menot.

No miten riittää rahat kassassa tuohon kaikkeen.

Jos on kesällä työtön, pitää talvella säästää kesää varten, joka kuukausi.

Ja jakaa tulot ja menot molemmille reilusti. Raha on vain väline. Perheellä ja ihmissuhteilla on arvoa sinänsä.

Vierailija
10/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuule, miehet ajattelee niin eri tavalla kun me naiset

tottakai ois kiva tietää menot etukäteen. varmasti tämä on sanottu toteamuksena eikä syyllistäen. tietäähän varmaan miehesikin sen että sinä et tiedä jatkosta ja kertoisit jos tietäisit.

se ettei hän halua erota kertoo että rakastaa sinua ja haluaa teidän selviytyvän elämästä eteenpäin yhdessä, perheenä.

jos et pysty puhumaan miehellesi niin kirjoita ajatukset paperille ja vaikak spostitse.

Vierailija
11/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään tilanne ei varmasti ole läheskään yhtä paha

Vierailija
12/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, elämä voittaa vielä. Tsemppiä!

Vierailija
13/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi tehdä miestäsi onnelliseksi, se on miehen tehtävä ja miehesi ei ole olemassa jotta tekisi sinut onnelliseksi. Jos minulla olisi noin mulkku mies joka haukkuisi työttömyydestä, iskisin paistinpannulla pataan, hakisin vuokrakämpän ja muutaisin onnellisena pois.

Vierailija
14/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles et minkä sinä sille saat, jos töitä ei oo, niitä ei oo. Älä syyllistä itseäsi asiasta. Kai teillä säästyy hoitomaksu rahat ainakin osalta kesää??? Mä ainakin nauttisin, jos saisin olla kesän kotona lasten kanssa, rahasta viis. Saat kai ansiosidonnaista päivärahaa???

Koeta ryhdistäytyä ja nauttia vapaasta!

Vierailija
15/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä toiseen ylihysteerisenä täällä kirjoittelet. Ok, kirjoittele vaan, kyllä täällä on annettukin hyviä vinkkejä, miten yhdenkin palkalla pärjää, kun suunnittelee asiansa.

Vierailija
16/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni korkeasti koulutettukin nainen ja mies on työttömänä tai pätkätöissä tänä päivänä! Parhaasi yrität, muuta et voi. Mies etsiköön jonkun menestyvän uranaisen itselleen, jos sitä haluaa. Jonain päivänän hänelläkin voi olla sama tilanne, toivottavasti hänellä on silloin ihmisiä jotka välittävät ja kannustavat!

Vierailija
17/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistellyt tämän asian kanssa, tällä kertaa kai jo toista päivää putkeen.

Ensinnäkin: hae apua, syyllisyys asiasta joka ei ole lainkaan sinun syysi ei ole normaalia. Olet takertunut siihen etkä pääse siitä irti - mihin tarvitset sitä? Mene ihmeessä selvittämään asiaa. Tässäkin ketjussa on monia hyviä neuvoja minne voit mennä.

Kun olen lukenut avauksiasi olen alkanut miettiä miten taloudellinen tilanteenne voi olla niin kurja. Miehesi on töissä, sinä olet ollut pätkätöissä ... Onko paljon velkaa, asuminen erityisen kallista tms? Ihmettelen ihan hyväntahtoisesti sitä, että minne ne rahat menevät kun ei ole yhtään varaa pitää lomaa, edes yhtä viikkoa poissa kotoa.

Vierailija
18/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolainaan (ja ei ole mikään ylimitoitettu 2-3 sadantuh.ökylaina), muihin laskuihin ja mm autoon, ruokaan ja apteekkiin.

Ja tietty normit vaate ym kulut, äkilliset kodinkondeiden rikkoontumiset yms tosin eipä olla uusittu toissavkolla rikkoontunutta kuivuria kun taoin miehen päähän että ostetaan se sitten syksyllä jos ja kun olen taas työllistynyt.

Ap

Vierailija
19/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ahdistumaan. Minulla tosin mies ei edes yritä syyllistää minua asiasta. Emme mekään matkustele ja muutenkin eletään suu supussa, mutta ainakin tähän asti lapset ovat olleet tyytyväisiä elämäänsä ja siihen mitä meillä on. Kesällä eväsretki uimarannalle on ilmaista ja hauskaa, samoin kirjastokäynnit, leikkipuistot jne. Ei sen tarvitse ihmeellistä olla, että lapsi tuntee elämänsä onnelliseksi. Myös kaupungissa voi viettää kesää!

(taisit edellisessä ketjussa kertoa, että joudutte viettämään kesän kaupungissa).

Vierailija
20/23 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte muuttaa sen sitten taas tiukemmaksi, kun taloudellinen tilanne on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän